Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
321
Kommenttia
2374
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pahoittelut, mutten kuulu teidän eIiöIahkoonne, jossa biologiset faktat on niIviäishuumoria.
☝️😉
✅checkmate
05.05.2026 00:35
SukupuoIi ei ole koskaan ollut yksityisasia, vaan biologinen fakta, eikä yhdelläkään ihmisellä ole oikeutta, saati pätevyyttä muuttaa biologista faktaa.
04.05.2026 23:46
Vihervasemmiston ratkaisu (suomalaisten kustannuksella): vaihdetaan suomalaiset afrikkaIaisiin ja Iähi-itäIäisiin.
04.05.2026 22:47
Mihin unohtui pakollinen huuto "Natossa ollaan turvassa!!! Venäjä ei koskaan hyökkää natomaahan!!".
04.05.2026 22:33
Noloa monologia itses kanssa. Voi luoja paratkoon.....!
04.05.2026 22:31
....ja sitten sä heräsit ja totesit "avatkaa jo nää lepositeet mä lupaan etten riehu!!!"
☝️.😆
✅checkmate
04.05.2026 22:31
Miksi se saa mielen pahoittumaan, jos hallituksen tuloksissa näkyy sitä mihin pyritäänkin, eli hyvinvoinnin vahvistamiseen? Koetteko todella niin, että "oikeiston voitto on vasemmiston katkera tappio"? Ei ollenkaan meille kaikille yhteisesti hyvä asia?
☝️🤨
04.05.2026 22:18
Keskuskuppakamari on "persu"? Hyvin sä vedät, pikkutero.
PS: klikkaa linkkiä äläkä kysele typeriä.
☝️😆
04.05.2026 18:40
Täh?! Persut on perustettu 1800-luvulla??? "Kaikki me tiedämme....", mut silti mistään et mitään tiedä.
☝️😆
04.05.2026 18:25
Vasemmiston kommunistiliput ja Palestiinan liput työväen juhlan marsseilla.
Vapunpäivän avoimen sosialistinen, kommunistinen ja vallankumouksellinen, sekä islamistinen mielentila herättää aiheellista kummastusta, ja nostaa esiin vakavan tarpeen yhteiskunnalliselle panostukselle nuoriso- ja sosiaalityöhön. On suuri huoli nuorison hyvinvoinnista, kun vanhempi ja vastuuton vihankylvölle omistautunut huolestuttavan suuri klikki aivopesee heitä toimintaan, joka vaarantaa niin heidän lähimmäistensä turvallisuuden kuin oman tulevaisuutensa.
Jokaisen meistä on äärimmäisen tärkeää kysyä, miten me yhteisönä voisimme kehittää sellaista ilmapiiriä, jossa vallitsisi lähimmäisenrakkauden henki. Yhdenvertaisuus, syrjimättömyys ja turvallisuus ovat loukkaamattomia arvoja, ja on yhteinen velvollisuutemme luoda se ilmapiiri, jossa pelon, syrjäytymisen ja hämmennyksen kokemusten tähden epävakaan ja usein päihdekeskeisen väkivaltakulttuurin pariin ajautuneet (erityisesti nuoret miehet) voitaisiin ohjata takaisin rakastavan yhteisön huomaan.
Jyrkkä EI ääriliikkeille. Jyrkkä EI työväen juhlan häpäisylle. Jyrkkä EI isänmaan häpäisylle.
☝️😉
04.05.2026 03:54
Kun vasemmiston troIIitoimistossa likistetty valhe on paljastettu ja tuhottu, vasemmistolainen jatkaa nollat taulussa sylki roiskuen saman valheen kierrättämistä. Miten luulisit psykiatrian luonnehtivan moista käytöstä? Ei, sitä et voi selittää mutkunpersulla.
☝️😆
✅checkmate
04.05.2026 03:47
Minusta tämä on äärimmäisen tragikoominen osoitus vasemmistoIaisesta huolestuttavasti särkyneestä mieIentiIasta:
Bergbom: "Näin bensan hinta muodostuu"
Vasemmisto "Ai siis lupaatte euron pensaa?!"
Bergbom: "Tässä ohjelmassa luvataan 100000 uutta työpaikkaa"
Vasemmisto: "Persut lupasi 100000 uutta työpaikkaa!"
Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisilta. Se ei meille käy."
Vasemmisto: "Purra lupasi, ettei pienituloisilta leikata!"
Voi pyhä sylvi ja sen kaikki siskot!
☝️😆
✅checkmate
04.05.2026 03:41
Arvostan sitä, että olet aidosti ja avoimesti kaksinaamainen vassarin retaIe.
☝️😉
04.05.2026 03:33
Hakkaa jokaisen vastaantulevan? Saiko useampi kuin yksi äärivasemmistolainen provokaattori nenäänsä?
04.05.2026 03:31
Oikeesti? Mist tiiät? Paliox sit ite nostat penkilt? Juax eeäässää kans mitä? Öyh!
☝️😆
03.05.2026 20:40
En ole tehnyt avausta hallituksen onnistumisesta työllisyyden suhteen. Taidat haIIusinoida.
Yleisesti ottaen en näe hallituksen epäonnistuneen, koska se paskasavotta, minkä Orpon hallitus peri, on äärimmäisen vaikea ja pitkäkestoinen prosessi korjata. Olisiko Marin II kyennyt samaan kuin Orpon hallitus, eli romuttamaan kusettavat kulissit ja ryhtyvän niihin korjausliikkeisiin, jotka se jätti tekemättä 2019-2023?! No ei niin. Ainoastaan teidän sossujen märissä unissa näette Marinin kaikenpelastavana messiaana. Tehän menitte ihan 100-0 Marinin kulissitemppuunkin. Siihen fantasiaan nyt vertailette vääristynyttä kuvaa Orpon hallituksesta.... ei saatana, että te olette kujalla!
☝️😆
✅checkmate
03.05.2026 20:39
Voivoi tsh parka, kun meni taas tunteisiin.
Kerrotko vielä, miten ihmeessä voisin aivopestä aivopestyjä? Aivopestyjä voi vain yrittää herättää servaamalla heitä terapeuttisesti. Se on vähän niin kuin mentaaliseIIa haIoIIa päähän sillai kuurimaisesti, kuten sinäkin olet usein saanut kokea. Olet vain niin haastava tapaus, ettei edes vakioklinikkasi ole pystynyt sinua auttamaan. Auttaisko viiden kiIon Ieka?
☝️😆
✅checkmate
03.05.2026 20:32
Ai, teet taas omia kömpelöitä riidanhakuisia päätelmiäs muiden kommenteista. Tuo ei ole ollenkaan uutta.
03.05.2026 20:27
Mitä puheita Purra on pettänyt?
03.05.2026 20:26
Ja samalla opetetaan kansalaisille uudenlaista arvopohjaa, jossa "oikeamielisyyttä" edustava valehtelu saa hyväksynnän, mutta "väärämielinen" rehellisyys on ammuttava alas. Polarisaation monet rumat kasvot....
03.05.2026 20:25
15 / 119