lapinleuku
![]()
En meinannut saada nickiä rekisteröityä, kun aina oli joku ehtinyt ensin. Yritin useita erilaisia ja kun mikään ei tuntunut kelpaavan, niin väkisinkin siinä ryhtyi ajattelemaan aina uutta yrittäessään, että tääkin on jo "ehkä rekisteröity", kuten sitten olikin. Lopulta päätin sorvata itselleni nickin tuosta mikä on lainausmerkeissä. Ensimmäisestä otin synonyymin ja jälkimmäisen väänsin ensin murteelliseksi, jonka anagrammin sain jouhevasti sopimaan tuon ensimmäisen kanssa yhteen kirjoitettuna. Näin syntyi Kairakettu, jonka rekisteröintikin onnistui. "Mese"-nimeni on tuo sama. Aikaisemmin tuossa vieressä oli kohta, jossa luki, että asun ulkomailla. Ei lue enää, mutta en ole muuttanutkaan. Linkit: http://www.lyricsfreak.com/d/dire-straits/40681.html, http://www.youtube.com/watch?v=CF_-ThDLF34 Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
1393
Kommenttia
10579
On viini virrannut ennen!
http://www.ruokala.net/uutiset/maailman-vanhin-viinikellari-loytyi/1288625154250 Melko iso vanhaksi viinikellariksi, 75163Sankarista vankilaan Suomessa
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005439166.html Jossain on sentään oikeat lait, Suomessa ei aivan hevillä onnistuisi263Kiimaiset agentit
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/uusi-skandaali-salaisen-palvelun-agentit-sikailivat-myos-el-salvadorissa/art-12884650362Eräs raiskaustuomio
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/20130308021090628_v0.shtml Ehkä tuo on ollut jo täällä aiheena, mutta ei sillä väli062Putin vastailee
Putin kertoo olevansa iloinen nuorten mielenosoituksista. "Putin vakuutti iloinneensa nähdessään tv-ruuduista kuvaa ak961Kolme kuoli Haapavedellä
Kaksi karkulaista tappoi autoilijan, mutta kuolivat samalla itsekin. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/mies-kuoli-ajet161"Andrea de Crasheris" kuoli
http://www.iltasanomat.fi/formula1/art-1288747193930.html?pos=ok-nln Niin tuli nuorena loppu tuollekin onnettomuusherkä061Laittaako Venäjä ISIS:in nippuun?
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1442577816974.html Mikäköhän tuossakin taas USA:a huolettaa? Heillähän tuntuu ol861Mahtavaa uutisointia
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009080810050597_uu.shtml Ylinopeus tuodaan korostetusti esiin taas, vaikka alkoholilla06110 000 konttia mereen/v?
Kuulinkohan oikein (radiosta)? Peräti 10 000 konttia huuhtoutuisi vuosittain mereen laivojen kansilta? Jos noin on, niin061USA tartutti sukupuolitauteja
http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2010/10/yhdysvallat_tartutti_sukupuolitauteja_guatemalalaisiin_40-luvulla_2027021.html?or061Taas arvokuljetusryöstö Ruotsissa
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009092610316465_ul.shtml Jotkut näköjään oikein urakoivat ryöstöjä Ruotsissa. Loppuu060Tyhmyys tiivistyy
USA:ssa tyhmyyttä tiivistetään näin: http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/09/962587 "Kun ko060Vinkki STUK:lle
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Totuus Fukushimasta paljastui STUKille Plutoniumia käytetty kolmosreaktorissa/art-128060Matruusi ampui...
...upseerin ja herrasmiehen: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011040813515243_ul.shtml Minkähän vuoksi miehistöllä on060Söisitkö saviaterian?
http://uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tutkimus Ihmiset syövät maata vatsavaivoihin/1135266659331 Muistelisin, ett260"Pystypäin kohti natoa" ?
Just hetki sitten nelosen uutisissa kerrottiin, että peräti 20% suomalaisista kannattaa natoon liittymistä ja ainoastaan260Alle 2-vuotias hukkui
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288597285090.html?ref=rss Nämä on jotenkin sellaisia tapauksia, että en ymmärrä.660Suomi rämpii suossa ja uppoaa!
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031121255256_uu.shtml Pahalta näyttää, pitäiskö kuunnella Paavoa?860Miten tässä kävisi Suomessa?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016072521956847_ul.shtml Saisiko autollaan terroristin/tappajan jyrännyt Suomessa kov260