lapinleuku
![]()
En meinannut saada nickiä rekisteröityä, kun aina oli joku ehtinyt ensin. Yritin useita erilaisia ja kun mikään ei tuntunut kelpaavan, niin väkisinkin siinä ryhtyi ajattelemaan aina uutta yrittäessään, että tääkin on jo "ehkä rekisteröity", kuten sitten olikin. Lopulta päätin sorvata itselleni nickin tuosta mikä on lainausmerkeissä. Ensimmäisestä otin synonyymin ja jälkimmäisen väänsin ensin murteelliseksi, jonka anagrammin sain jouhevasti sopimaan tuon ensimmäisen kanssa yhteen kirjoitettuna. Näin syntyi Kairakettu, jonka rekisteröintikin onnistui. "Mese"-nimeni on tuo sama. Aikaisemmin tuossa vieressä oli kohta, jossa luki, että asun ulkomailla. Ei lue enää, mutta en ole muuttanutkaan. Linkit: http://www.lyricsfreak.com/d/dire-straits/40681.html, http://www.youtube.com/watch?v=CF_-ThDLF34 Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
1393
Kommenttia
10579
Nato joutuu oikeuteen
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/nato-joutuu-oikeuteen-libyalaisperheen-kuolemasta/art-1288403974129.html On se hyvä,240Paska menopeli
http://www.iltalehti.fi/autot/2011101314567718_au.shtml Jos nuo yleistyy, niin pian on maksettava kova polttoainevero o040Tuosta Fingerporista huomasinkin...
...siis sehän menee hesarin sivulle. Muutamat uutiset klikattuani näkyy viesti, että: "Olet lukenut 5 / 5 maksutonta art040Lautaa, vai...?
TV2:n Silminnäkijä-ohjelmasta sai nyt alkunsa viimeisin meneillään oleva kohu: http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikk040Uurisraivaajaksi Marsiin? Lippuja jo tarjolla!
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013031816796265_ul.shtml Löytyykö täältä lähtijöitä? Määränpäässä ei luultavasti hetk139Mainio salamanisku
Näitä sais olla lisääkin, kaikkiin kirkkoihin ja varsinkin moskeijoihin: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-12884912038Tiukka biljarditaistelu
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013071417263294_uu.shtml Harmi vaan, kun uutisessa ei kerrota kumpi pelin voitti ja ol038Krapulalääkkeitä uusavuttomille
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-1288787265877.html Itse en tarvi mitään noista, vaikka voin "ottaa kuppia" reippa238Pakkolaskuharjoituksesta tuli totta
http://uutiset.msn.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Pienkone teki pakkolaskun Porvoonväylälle Loistosuoritus/1135266613251 Hien038Mopolla neljä
http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Teinipoika kuskasi humalassa mopolla kolmea kaveriaan/1135267216477 Kännissä038Uusavuttomat liikenteessä:
Siellä taas liukastellaan: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5f58c04d-639d-4702-a141-ef237d530dad https://www.is.fi/oul037Savua arvokiinteistöstä
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/savu-nousee-arvotalosta-helsingin-keskustassa/art-1288410179504.html?ref=rss Jaaha, m036Hallituksen uusi Venäjä-ministerityöryhmä
No niin, Katainenkin on ilmeisesti tajunnut sen, että mistäpäin Suomelle jotain rahallista hyötyäkin voi tulla, muutakin036Venäjästä tulossa mahorkaton?
Kohta ei haise Pohjois-Amerikan intiaanien palturi enää Venäjälläkään: http://www.hs.fi/msn/ulkomaat/Venäjän duuma hyväk036Juice tienaa edelleen hyvin
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288554532522.html 150 000 - 200 000/v, olis ollut ihan kelpo tienestiä eläkepäiv036Vanhustenhoitoa Kehä ykkösellä
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288495308867.html Minkäs sille voi, jos ei kulje lujempaa, jalankulkijaksi sitte035Palstan uudistus
Huonommaksi meni (jälleen). Kyllä saman päivän aikana tehdyt avaukset pitäisi mahtua edes suunnilleen yhdelle sivulle. M235Wahlroosin muuttosäästö n. sata miljoonaa
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427005288991.html?pos=ok-nln Vaikka Whalroosia on haukuttukin Ruotsiin muutosta,835Mamukysymys?
Kertokaahan, jos tiedätte, mitä hyvää muslimit ja islamistit ovat tuoneet tullessaan?335Ruokalistsalla veitset
No ei ihme, jos äijällä oli hieman vatsakipuja, niellä nyt 40 kpl veitsiä. Mistähän lie tuollaisen reseptin löytänyt? h035