Vapaa kuvaus

Suoran toiminnan mies Suomussalmelta! Linkit: http://www.rantaneuvos.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

307

Kommenttia

1219

1. miehen hiljainen tyytyväisyys ei peili tiedä sitä, mitä minun pitää tänne kirjoittaa.
    Peilistä on sinunkin turha etsiä vastausta tähän se kertoo vaan kuinka sinäkin tulet vanhaksi aikanaan, terve vaan minä itse "Neuvos"
  2. Olipa kerran pikkanen poika, joka oli äitinsä ja isän silmä terä aivan syntymästään lähtien, kaiket yöt ne jaksoivat paijata pienokaistaan ja kuivaa päälle olla laittamassa.
    Meni vuosia, vuoron perään ja poika vain voimistui voimistumistaan ja kohta isä ja äiti olivatkin hätää kärsimässä.
    Ei tule meidän rakas poikamme enää kotiinsa, edes yöksikään on joutunut maailman vietäväksi ei poikamme äitin ei isän neuvoja kuunnellut.
    Voi kuinka tämä maailma paha onkaan ennen sai sentään selkäänsä, sitä mukaan kun ei totellut vanhempain neuvoja.
    Vanhat hyväajat ovat, isällä ja äitillä vain mielessäin, mutta koskaan ei enää palaa se kultainen aika on jo jäänyt uhoituksen tielle.
    Aikaisin aamulla ovikellomme soi, emme olleet etes kunnolla vuoteestamme vielä pois, armahtavainen äiti jo riensi ovea avaamaan, joko poikamme olisi tullut kotia.
    Äiti jähmettyi paikoilleen kun hän näki iso kokoisen poliisi miehen seisomassa suoraan hänen edessään sanomassa jotakin, mutta hänen sanansa olivatkin jäätynyneet hänen huulillensa, pelkäksi katseeksi kun hän katseli yöpukeista vasta herännyttä naista tuulikaapissa.
    Virkaa tekevä, toinen konstaapeli riensi heti apuun ja kysäsi mikä on.
    Ison poliisimiehen kyynel aikoi valumaan hänen poskelleen ja kohta hän alkoi itkua vääntämään kaikkien nähden.
    Itku kurkussa hän kertoi, poikanne ei tule enää kotiin, poikanne kuoli tänä aamuna, väkivallan uhrina.
    Neuvos kirjoitti vain kun lupasi ja tätä ei ole kukaan ulkopuolinen, etes oiko lukenut se on vain tuli, "Neuvos"
  3. "Neuvos"
  4. "Neuvos"
  5. "Neuvos"
  6. "Neuvos"