Vapaa kuvaus

Suoran toiminnan mies Suomussalmelta! Linkit: http://www.rantaneuvos.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

307

Kommenttia

1219

1. vaaraksi minun terveydellä ja lopetin sen hyvissä ajoin, etten olisi ollut lopun ikääni täysin liikunta kyvytön, selkäni ja sydämmeni takia.
    Mutta nyt on tullut tilalle, täysin tuntematon uusi sairaus, jolle ei vielä ole löytynyt, oikeata nimeä, mutta sitä selvittämme parhaillaan.
  2. Ja minä vastaan
    Kirjoittanut: Sukunimetön 24.7.2007 klo 11.41

Itse olet rajattomassa itsekeskeisyydessäsi itseesi ja toimintaasi ylen tyytyväinen – sehän on toki kaikille tämänkin palstan lukijoille päivänselvää! Neuvos vastaa tähän perään, huomaa itse, etei tulis kirjoitettua toisten puolesta, jokainen on meistä yksilö ja tekee itsenäisesti päätöksensä kirjoittaako ja jättää kirjoittamatta.

Sinun lienee mahdotonta edes tajuta, ettei touhuilusi ties minkänimisten sukujen sukuseurojen perustajana ja aktivistina ole kaikkien ko. sukujen edustajien mieleen. Kelpo nimet tahrautuvat aivan turhaan.

Minä tajuan tasan tarkkaan, minkä vuoksi sukuseura pitää perustaa ja siitä olen saannut, myös kiitostakin osakseni ja se mulle riittää.

Et selvästikään elä todellisuudessa vaan omassa höpsössä haavemaailmassasi, jossa kirjoitustaidotonkin voi käyttää kirjailijan titteliä ja nostaa itse itsensä neuvosten kastiin.
    Neuvos vastaa
    Elämäni on ainut kertainen ja elän vielä niinkuin itse haluan ja annan vielä toistenkin elää, kuin parhaaksi näkevät.

Jos meuhkaamisellesi joku kannattaja löytyy, niin omalaatuinen eläjäpä täytyy olla!

Neuvos vastaa
    Neuvoksen elämän laatu on nyt parasta mahdollista en vaihtaisi sitä joksikin muuksi nyt vain sattuu olemaan toiminnan aika ja sitä myös pyrin vointini mukaan toteuttamaan.
    Jos vielä vastaat niin teen myös minäkin en ole enää mikään rippikoulupoika, kirjoitti Rantaneuvos Suomussalmi
  3. ,kuinka vaikeata on kohdata ventovieras.

Miten olisi rekisteröityjen nimimerkkien tapaaminen. Olisihan se vähän sosiaalisempaa kuin vaihtaa mielipiteitä kasvottomana!

Mikä olisi sopiva paikka, kirjasto kentie, vai onko järkevää paljastaa kasvonsa, mene ja tiedä.

Vastaa tähän viestiin Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit
    Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistä

Keskustelun kulku:
    Nimimerkkien tapaaminen Suomussalme... 16.07
    mikä ettei paikallinen... 16.07
    Kannatan ehdotustasi rantaneuvos1 16.07
    Sopii mulle kyläpoliisi 16.07
    Siinäpä tapailette 16.07
    puheenjohtaja Suomussalme... 16.07
    Kannatan Suomussalmelaista saarnaaja 16.07
    Sopii puheenjohtajaksi rantaneuvos1 16.07
    Erinomaista ja positiivista Suom... rantaneuvos1 16.07
    missä on muut.... 16.07
    tuliko housuun asti... 16.07
    Täällähän minä NIPSU-NEITI 17.07
    Taivaan tosi Suomussalme... 17.07
    Minun puolestani 17.07
    Ei välitetä utelijaista rantaneuvos1 17.07
    Hyvä Nipsu rantaneuvos1 17.07
    Ihmettelen vaan. Kössi-eno 17.07
    Eipä sinunkaan 17.07
    huomionkipeys huom. 17.07
    eiköhän entiseen ma... 17.07
    Ajatus! Namu. 17.07
    tyhjää kumua jortsi 19.07
    Neuvos ei jänistä rantaneuvos1 19.07
    Neuvos kippurahäntä 20.07
    Sinun luvalla rantaneuvos1

Tälläistä mieltä oltiin tuolloin, mutta moni käänti kelkansa toiseen suuntaan, mikä oli valitettavaa, hyvän idean kannalta, jota minä en etes keksinyt, vaan nimimerkki Suomussalmelainen.
    Me katsomme sitten ensi Maanantaita, silloin näämme, kuinka monelta Pokka petti.
  4. pääsi käymään näin, voitko nyt vasta uudelleen?
    Metalli Poliisit valvot yötä päivää nopeuksiamme jos liikumme esim, viitostietä etelään päin.
    Kamera on asennettuna johonkin, metallitolpista ja jos ajat ylinopeutta niin kamera kuvaa sinut, autosirekisterikilven ja jonkun ajan kuluttua sinut tai autonomistaja kutsutaan kuuluisteluihin syyllisen selvittämiseksi.
    Näin mulle on kerrottuna kun joku on kärähtänyt ylinopeudesta.
    Lapin kansa lehti kertoi mm, siitä että siellä ajetaan jo niin paljon automaatiseen nopeusvalvontaan että automaattikamerat joudutaan kytkemään pois päältä.