Heinäkuun viimeinen Maanantai

vieläkö muistat, ketkä silloin kokoontuvat kello 17.00 kirjastolle Ämmänsaaressa.
Tervetuloa nimimerkillä kirjoittajat Rantaneuvos.

7

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NIPSU-NEITI

      Olet varmaankin lukenu, mitä mieltä porukat ovat nimimerkkien kokoontumisesta.
      Eihän sit ois enää mitään mieltä kirjoittaa nimimerkillä, jos kaikki tietävät, kuka olet.
      Sen vuoksihan tänne kirjoitellaan nimimerkeillä, et halutaan pitää oma yksityisyys.

      • Suomussalmelainen

        Itse vetäydyn takavasemmalle...


      • ,kuinka vaikeata on kohdata ventovieras.


        Miten olisi rekisteröityjen nimimerkkien tapaaminen. Olisihan se vähän sosiaalisempaa kuin vaihtaa mielipiteitä kasvottomana!

        Mikä olisi sopiva paikka, kirjasto kentie, vai onko järkevää paljastaa kasvonsa, mene ja tiedä.


        Vastaa tähän viestiin Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit
        Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistä







        Keskustelun kulku:
        Nimimerkkien tapaaminen Suomussalme... 16.07
        mikä ettei paikallinen... 16.07
        Kannatan ehdotustasi rantaneuvos1 16.07
        Sopii mulle kyläpoliisi 16.07
        Siinäpä tapailette 16.07
        puheenjohtaja Suomussalme... 16.07
        Kannatan Suomussalmelaista saarnaaja 16.07
        Sopii puheenjohtajaksi rantaneuvos1 16.07
        Erinomaista ja positiivista Suom... rantaneuvos1 16.07
        missä on muut.... 16.07
        tuliko housuun asti... 16.07
        Täällähän minä NIPSU-NEITI 17.07
        Taivaan tosi Suomussalme... 17.07
        Minun puolestani 17.07
        Ei välitetä utelijaista rantaneuvos1 17.07
        Hyvä Nipsu rantaneuvos1 17.07
        Ihmettelen vaan. Kössi-eno 17.07
        Eipä sinunkaan 17.07
        huomionkipeys huom. 17.07
        eiköhän entiseen ma... 17.07
        Ajatus! Namu. 17.07
        tyhjää kumua jortsi 19.07
        Neuvos ei jänistä rantaneuvos1 19.07
        Neuvos kippurahäntä 20.07
        Sinun luvalla rantaneuvos1

        Tälläistä mieltä oltiin tuolloin, mutta moni käänti kelkansa toiseen suuntaan, mikä oli valitettavaa, hyvän idean kannalta, jota minä en etes keksinyt, vaan nimimerkki Suomussalmelainen.
        Me katsomme sitten ensi Maanantaita, silloin näämme, kuinka monelta Pokka petti.


      • Täällähän minä
        Kirjoittanut: NIPSU-NEITI 17.7.2007 klo 05.40
        Nipsu-Neitin vastaus ja miten sen itse parhaiten tulkitseisi, minulle ja muille.

        Ei lainkaan huono idea. Ajattelin vaan, et vaikka sovittas aika, niin tuleeko kaikki? Monihan ei ehkä halua paljastaa itseään. Ja sitten on nämä, jotka ei ole rekisteröityneet...hehän saattaa joukolla rynnätä katsomaan, ketä rekisteröityneet ihmiset ovat.Tiedättehän...uteliaisuus


      • ole enää

        yksityisyyttä sinut on tunnistettu kössin eukoksi.


    • kyläpoliisi

      Kyläpoliisia on uhattu, viimeisen aiheen, lakia ei valvota johdosta.
      Siispä oman turvallisuuden tähden en voi ilmaantua julkisesti nähtäville. Rantaneuvos voisi korostaa sananvapauden merkitystä kun hän rohkeasti uskaltaa sitä julistaa.

      Kirjoittanut: kyläpoliisille 29.7.2007 klo 08.12


      Antakaa tuolle kusipää turpiin, jotta älyäis pitää turpansa kiinni.Kaikkia se maa päällänsä kantaa.

      • varmasti

        uskaltaisi tullakaan. Virallisesti.
        Veikkaan, että olet silti kirjastossa!
        Olet oman sortin "kyylä", melkein sinut tunnistan.
        Profiilisi on omanlaisensa. Sen voisi kirjoittaakin, mutta katsotaan mitä jatkossa kirjoittelet.
        Olet muka "kyläpoliisi", mutta lentänyt lankaan, johon useampi nimimerkkikirjoittaja menee.
        Aikansa hölöttää asioita, niin aika helposti tunnistaa kuka kirjoittaja on.
        Pistä "virkamerkkisi" piiloon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe