vieläkö muistat, ketkä silloin kokoontuvat kello 17.00 kirjastolle Ämmänsaaressa.
Tervetuloa nimimerkillä kirjoittajat Rantaneuvos.
Heinäkuun viimeinen Maanantai
7
842
Vastaukset
- NIPSU-NEITI
Olet varmaankin lukenu, mitä mieltä porukat ovat nimimerkkien kokoontumisesta.
Eihän sit ois enää mitään mieltä kirjoittaa nimimerkillä, jos kaikki tietävät, kuka olet.
Sen vuoksihan tänne kirjoitellaan nimimerkeillä, et halutaan pitää oma yksityisyys.- Suomussalmelainen
Itse vetäydyn takavasemmalle...
,kuinka vaikeata on kohdata ventovieras.
Miten olisi rekisteröityjen nimimerkkien tapaaminen. Olisihan se vähän sosiaalisempaa kuin vaihtaa mielipiteitä kasvottomana!
Mikä olisi sopiva paikka, kirjasto kentie, vai onko järkevää paljastaa kasvonsa, mene ja tiedä.
Vastaa tähän viestiin Hae kaikki nimimerkin kirjoittamat viestit
Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistä
Keskustelun kulku:
Nimimerkkien tapaaminen Suomussalme... 16.07
mikä ettei paikallinen... 16.07
Kannatan ehdotustasi rantaneuvos1 16.07
Sopii mulle kyläpoliisi 16.07
Siinäpä tapailette 16.07
puheenjohtaja Suomussalme... 16.07
Kannatan Suomussalmelaista saarnaaja 16.07
Sopii puheenjohtajaksi rantaneuvos1 16.07
Erinomaista ja positiivista Suom... rantaneuvos1 16.07
missä on muut.... 16.07
tuliko housuun asti... 16.07
Täällähän minä NIPSU-NEITI 17.07
Taivaan tosi Suomussalme... 17.07
Minun puolestani 17.07
Ei välitetä utelijaista rantaneuvos1 17.07
Hyvä Nipsu rantaneuvos1 17.07
Ihmettelen vaan. Kössi-eno 17.07
Eipä sinunkaan 17.07
huomionkipeys huom. 17.07
eiköhän entiseen ma... 17.07
Ajatus! Namu. 17.07
tyhjää kumua jortsi 19.07
Neuvos ei jänistä rantaneuvos1 19.07
Neuvos kippurahäntä 20.07
Sinun luvalla rantaneuvos1
Tälläistä mieltä oltiin tuolloin, mutta moni käänti kelkansa toiseen suuntaan, mikä oli valitettavaa, hyvän idean kannalta, jota minä en etes keksinyt, vaan nimimerkki Suomussalmelainen.
Me katsomme sitten ensi Maanantaita, silloin näämme, kuinka monelta Pokka petti.Täällähän minä
Kirjoittanut: NIPSU-NEITI 17.7.2007 klo 05.40
Nipsu-Neitin vastaus ja miten sen itse parhaiten tulkitseisi, minulle ja muille.
Ei lainkaan huono idea. Ajattelin vaan, et vaikka sovittas aika, niin tuleeko kaikki? Monihan ei ehkä halua paljastaa itseään. Ja sitten on nämä, jotka ei ole rekisteröityneet...hehän saattaa joukolla rynnätä katsomaan, ketä rekisteröityneet ihmiset ovat.Tiedättehän...uteliaisuus- ole enää
yksityisyyttä sinut on tunnistettu kössin eukoksi.
- kyläpoliisi
Kyläpoliisia on uhattu, viimeisen aiheen, lakia ei valvota johdosta.
Siispä oman turvallisuuden tähden en voi ilmaantua julkisesti nähtäville. Rantaneuvos voisi korostaa sananvapauden merkitystä kun hän rohkeasti uskaltaa sitä julistaa.
Kirjoittanut: kyläpoliisille 29.7.2007 klo 08.12
Antakaa tuolle kusipää turpiin, jotta älyäis pitää turpansa kiinni.Kaikkia se maa päällänsä kantaa.- varmasti
uskaltaisi tullakaan. Virallisesti.
Veikkaan, että olet silti kirjastossa!
Olet oman sortin "kyylä", melkein sinut tunnistan.
Profiilisi on omanlaisensa. Sen voisi kirjoittaakin, mutta katsotaan mitä jatkossa kirjoittelet.
Olet muka "kyläpoliisi", mutta lentänyt lankaan, johon useampi nimimerkkikirjoittaja menee.
Aikansa hölöttää asioita, niin aika helposti tunnistaa kuka kirjoittaja on.
Pistä "virkamerkkisi" piiloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
