Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

7

1. No tarkoitus oli kuten alussa oli sopimus että saan tämän määräaikaisen jälkeen vakituisen paikan.
    Sopimus vaan oli suullinen ...joten en voi mistään saada apua.
    Ja hommahan menee niin...
    että työnantaja on ottanut jo seuraavan tukityöllistetyn (joka on vielä sukulainen)
    ja aika kovalla kuurilla sai minut puhallettua sitten työstä pois...ettei edes mieli tee alkaa oikeuksiani kyselemään siihen luvattuun työpaikkaan.
    Vielä 1.7 olin varma että lupaukset pidetään ja työ on minun.Johtajat ovat kehuneet...sitten vaan jotain sattui=astui kuvioon sukulainen...ja sen jälkeen olen ollut "tarpeeton".
    Huh huh... aika peliä.
    Ja sitten tässä on takana vielä se,että olisin keväällä saanut toisenkin työpaikan-mutta matkojen takia valitsin tämän sekä se että oli tämä suullinen lupaus jatkuvasta työstä.

Että nämä tuet varmaan vääristävät myös tätä työtekijöiden pysyväksi työtekijäksi pääsyä/ottoa.
    Ja kilpailua alallakin se vääristää....
  2. otin yhteyttä eduskuntaankin tälläisestä ihmisten luokittelusta joka nyt tulee tässä tapauksessa esiin.
    Sielät vastattiin heti! JA vastaus oli että tätä lakipykälää on suurin osa ollut saamassa pois ,mutta joku puolue oli sitten vastustanut ajatusta-eli siksi se lakipykälä siellä on.Mutta edelleen suren sitä,että miksi tästä ei kerrottu jo siinä vaiheessa kun tätä tukityöllisyys mahdollisuutta esitettiin.(vai mikä hiton nimi sillä nyt on..mutta kuitenkin että siitä työnantaja saa sen n.47e/pv)
    En minä olisi viimeistä suhdetta tehnytkään (ei olisi tarvinnut) sillein että olisin myöntänyt olevani joku tukikelpoinen.

Joo ja sitten muuten...tässä keskustelussa meillä on jäänyt yksi asia kommentoimatta tästä tukityöllisyydestä.
    Nimittäin vaikka tässä nyt on jokunen alkanut minua syyllistää ns.elätiksi.Niin...
    olen tässä huomannut ja kokenut sen,että työnanatajat käyttävät hyväkseen näitä tukia.
    Edellisesta kun tuki loppuu niin kaveri pihalle ja uusi tukityöläinen tilalle.
    Eli näissä tuissa ei ole mitään velvotteita työnantajalle palkata sitten jatkossa tätä tuettua.
    Minullekin suullisesti luvattiin vakipaikka...mutta ei ole sitä mustaavalkoisella...paikkani täytti tukityöllistetty sukulainen.Että sillein.

Ja sitten alettiin siinä työn melkein loppuessa savustaa minua pihalle,ettei tulisi mieleenkään kysyä oikeuksiani tuohon suullisesti luvattuun.
    Siis ihme touhua.

Ja tämän kaiken jälkeen olen sairauslomalla...ja joku vielä lyötyä lyö sillä,että oletko joku elätti...joka haluaa vain korvauksilla elää.
    Voi jestas!