Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ana-konda
profiilit
ana-konda
ana-konda
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Ei suutele ensimmäisillä treffeillä on herrasmies, ei suutele toisillaon homo"
02.12.2014 20:09
Näpistys tapaujsissa kutsutaan aina poliisit paikalle. jos on joskus vaikka ala ikäisenä jäänyt kiinni näpistyksestä niin siitä jää merkistä eli sen jälkeen voi unohtaa vartijan ja poliisin työt.
01.01.2014 20:32
Itse olen kokeilut useampaan kaveriin että olen mennyt vessaan ottanut vähän mämmiä mukaan ja huutanut jossain vaiheessa kaverille että "Paperi on loppu voitko tuoda lisää" ja siinä vaiheessa kun kaveri tuo paperia niin nuolet mämmiä pois sormistasi ja "sanot ei tartte enää". Testtattu ja toimii, yleensä reaktio on suurta holmistymistä ja naurua.
01.04.2011 15:17
Kyllä saa vaihdettua joissain malleissa, esimerkiksi navicoren navgaattoreissa. Eiväiköhän nuo liikeissä osaa neuvoa kysesessä asiassa. Ja jos on jo osatnut kysesen laitteen niin voihan netistä katta jos on tullut uusi ohjelmisto versio.
20.04.2007 11:40
Huoltoasemalla menet ilma baarin luokse, sieltä löytyy joko letku tai sellainen kannettava systeemi ja molemmissa on mittari mikä näytää paljonko renkaassa on painetta. Eli vettiilin korkki pois ja suulake paikoilleen kunnolla (ei kuulu suhinaa) ja mittari nayttää paineen. Lissää plus painikkeesta jos on alle mainitus suositus paineen. Kysy joltai apua reaalissa jos ei onnistu.
20.04.2007 11:05
Jos vahaus ei auta suosittele maalin hiontaainetta.
Katso tuolta "paint renevator"
www.autokem.fi/tuotteet_premium.php#
20.04.2007 10:51
Jos omistat ruisku auton ja on alamäki niin kannatta laitta vaihe simään ja jalka pois kaasulta tällöin loppuu polttoaineen syöttö koneeseen mutta moottori pysyy kuitekin käynnissä, vaikka ei kuluta yhtään.
Vapaalla laskemisesta Mitä pienemmät kierrokset sitä vähemmän vie polttoainetta (mikäli jalka on kaasulla).
20.04.2007 10:45
1 / 1