naiset,monensillako treffeillä voi yrittää suudella?

kdkdkf

Naiset kysyisin teitlä neuvoa. Olen monessa toisille treffeille yhden naisen kanssa ja onko liian aikaista tehdä ns peliliike eli yrittää suudella tätä naista. Tulemme hyvin juttuun mutta en halua pilata juttua jos nainen pitää tätä liian aikaisena vaiheena suutelulle.

219

16667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salix

Poskisuudelma kun eroatte olisi ok. Riippuu tietysti naisesta.

• Mari23

Huh mitä rivoutta...!
        Älä nnyt ielä tee "peliliikettä".
        eli suutele jo toisilla treffeillä,
        hui kamalaa.....
        Itse ainakin antaisin litsarin ja
        sanoisin katoa silmistäni!
        Ihan pumpusta ottaa tollainen.......

• halataantavatessa

Olen lähes aina ekatreffeillä tavatessamme halannut ja lähtiessä lisäksi suukottanut kevyesti. (huom. ei mitään kähmintää)
        Kaikkia kavereita, monia työkavereita,sukupuolesta riippumatta, usein halaan tavatessa, miksen myös uusia treffimiehiä?
        Olen aikuinen nainen, kysyjä luultavasti nuori mies.

• huhhuijaajoo
        Mari23 kirjoitti:

Huh mitä rivoutta...!
        hui kamalaa.....

Oikeesti, ootko joku uskovainen vai?

• marilta1
        huhhuijaajoo kirjoitti:

Oikeesti, ootko joku uskovainen vai?

Eilen viel olin,tänään erosin kirkosta!

• syytelee vään

Kyl syydellä sää jös hälyää.

• Alahuuli-Antero
        Mari23 kirjoitti:

Huh mitä rivoutta...!
        hui kamalaa.....

"Ihan pumpusta ottaa tollainen....... "

Herkkä lisas sykkii jo ihan ajatuksen voimalla :-)

• Miksi erosit kirkost
        marilta1 kirjoitti:

Eilen viel olin,tänään erosin kirkosta!

Miksi erosit kirkosta? Iskikö ns.seuraa johtajaa innostus,mistä nyt on paljon liikkeellä touhua.

• 12+3
        halataantavatessa kirjoitti:

Olen lähes aina ekatreffeillä tavatessamme halannut ja lähtiessä lisäksi suukottanut kevyesti. (huom. ei mitään kähmintää)
        Kaikkia kavereita, monia työkavereita,sukupuolesta riippumatta, usein halaan tavatessa, miksen myös uusia treffimiehiä?
        Olen aikuinen nainen, kysyjä luultavasti nuori mies.

Nooh, miehet ei Suomessa ole niin kyvykkäitä laittaa vastaan ("kunnioittaa" liikaa sinun laillisia oikeuksia).

• aikuiset ihmiset
        Mari23 kirjoitti:

Huh mitä rivoutta...!
        hui kamalaa.....

Me tapailtiin kaksi ja puolikuukautta ennen ensimmäistä suudelmaa ja se sitten saikin aikaan aivan huimaavan tunteen, joka on nyt jatkunut neljä kuukautta.
        Aivan tavallinen heterosuhde.

• olalaa....

Suutele rakkaudesta, ihan miten itse tykkäät. Siihen ei ole oppikirjaa vaan sydämen tykytys, ja nautinto.

• kiitih1
        Miksi erosit kirkost kirjoitti:

Miksi erosit kirkosta? Iskikö ns.seuraa johtajaa innostus,mistä nyt on paljon liikkeellä touhua.

jotkut suuteloo het et tietää miten suutelu sujuu josson tärkeetä kolmansilla reffeillä pruukataa kuiteskii suutella josson normaali meininki

• plondi
        Miksi erosit kirkost kirjoitti:

emmä mitää johtajaa seurannu, ihan puistattaa ajatuski, mä vaan tein niiku muutkin teki, ku se tuntu hyvält idealt

• Nasukki
        Mari23 kirjoitti:

Huh mitä rivoutta...!
        hui kamalaa.....

Nii mullakii, ku imit luikosta nii hyvin. Heippa täältä alakerrasta. Tuo pullaa ens kerrall.

• kati821

Tee vain aloite suuteluun, muuten joudut kaveriksi sille, joten onnea.

• ei mitään väliä

Riippuu, minkä luokan horatsu on kyseessä. Kun kerran treffeillekin on halunnut, on selvää, että miehen huomiosta on puutetta. Ei ehkä näytä sitä heti, koska häpeää, mutta siellä se silti on. Kaikki muu on näyttelemistä.

• Varsinainen newsflash tuo, että sinkkunaiset kaipaavat miesten huomiota. Eipä tullut kyllä mieleeni asiaa mitenkään erityisesti hävetä ennen kuin mainitsit…

• Wow. Nainen, joka suostuu treffeille on horatsu ja huomionkipeä :o

• kaikilla naisilla
        helka kirjoitti:

Wow. Nainen, joka suostuu treffeille on horatsu ja huomionkipeä :o

kiimavittu, joka haluaa saada panon jo ekoilla treffeillä.

• Kiltti tyttö
        helka kirjoitti:

Wow. Nainen, joka suostuu treffeille on horatsu ja huomionkipeä :o

Missäs sitten tavattais ja tutustuttais toiseen sukupuoleen, ellei treffeillä. Jonkun mielestä kaikki muut on "horatsuja", sellainen pitänee itseään pyhimyksenä.
        Kysyn vaan ja ihmettelen moista käytöstä?!

• ku en tiedä
        stellaria81 kirjoitti:

Varsinainen newsflash tuo, että sinkkunaiset kaipaavat miesten huomiota. Eipä tullut kyllä mieleeni asiaa mitenkään erityisesti hävetä ennen kuin mainitsit…

Minkälainen nainen on horatsu?

• Jos ekoilla treffeillä jää suutelematta, unohda koko homma...

• Jaa, minusta taas homman voi unohtaa juuri silloin jos mies on heti ekatreffeillä kovasti iholle pyrkimässä.

• stellaria81 kirjoitti:

Jaa, minusta taas homman voi unohtaa juuri silloin jos mies on heti ekatreffeillä kovasti iholle pyrkimässä.

Suudellakin voi monella eri tavalla... :)

Jos nainen kieltää ekojen treffien päätteeksi suudelman, treffit ei ole onnistuneet ja tuskin seuraavatkaan tulee yhtään sen parempia olemaan. Jos taas treffit on molemminpuolisesti onnistuneet, nainen ei ikinä kiellä suudelmaa tai toista. Tai kenties kolmatta ja neljättäkin... :)

• Genio.Mente kirjoitti:

Suudellakin voi monella eri tavalla... :)

Jos nainen kieltää ekojen treffien päätteeksi suudelman, treffit ei ole onnistuneet ja tuskin seuraavatkaan tulee yhtään sen parempia olemaan. Jos taas treffit on molemminpuolisesti onnistuneet, nainen ei ikinä kiellä suudelmaa tai toista. Tai kenties kolmatta ja neljättäkin... :)

Ok, paitsi ehkä silloin jos nainen ei osaa suudella...

• Genio.Mente kirjoitti:

Hö. Voiko senkin tehdä nainen jotenkin väärin. :(

• stellaria81 kirjoitti:

Ei voi tehdä väärin, jos tykkää miehestä... :) Silloin se menee juuri niin kuin pitääkin mennä..

• Genio.Mente kirjoitti:

Ei voi tehdä väärin, jos tykkää miehestä... :) Silloin se menee juuri niin kuin pitääkin mennä..

:)

• jopa baarissa saan
        stellaria81 kirjoitti:

Jaa, minusta taas homman voi unohtaa juuri silloin jos mies on heti ekatreffeillä kovasti iholle pyrkimässä.

Suutelun sijaan kannattaa pyrkiä kokonaisvaltaisest iholle ja panemaan. Jos ei ole kemiaa, niin sitten kannattaa unohtaa koko juttu.

• jopa baarissa saan kirjoitti:

Suutelun sijaan kannattaa pyrkiä kokonaisvaltaisest iholle ja panemaan. Jos ei ole kemiaa, niin sitten kannattaa unohtaa koko juttu.

Heh... Onnea vaan yrityksissäsi...

Pyrkiä ei kannata mihinkään. Asioiden kannattaa vaan antaa tapahtua. Sellainen perussääntö(toki ne muuttuvat tekijät) on, että jos ei kiihkeitä suudelmia, jää ne panotkin panematta...

Kyllä siihen suutelemiseen kannattaa ainakin tän vanhan gubben mielestä panostaa...

• jopa baarissa saan
        Genio.Mente kirjoitti:

Heh... Onnea vaan yrityksissäsi...

Pyrkiä ei kannata mihinkään. Asioiden kannattaa vaan antaa tapahtua. Sellainen perussääntö(toki ne muuttuvat tekijät) on, että jos ei kiihkeitä suudelmia, jää ne panotkin panematta...

Kyllä siihen suutelemiseen kannattaa ainakin tän vanhan gubben mielestä panostaa...

AP:lla väärä fokus. Mikä siinä suutelussa on tärkeää, tärkeämpää on päästä panemaan. Siihen pyritään;) Koska nainen antaa ja mies saa.

• jopa baarissa saan kirjoitti:

AP:lla väärä fokus. Mikä siinä suutelussa on tärkeää, tärkeämpää on päästä panemaan. Siihen pyritään;) Koska nainen antaa ja mies saa.

Nojaa...

Kyllä se menee mmun mielestä juuri päinvastoin....

Suuteleminen on yks hienompia keksintöjä ihmiselämässä. Minusta se on yksi elämän hienboimpia juttuja kun saa suudella naista, josta tykkää ja se, että se nainen suutelee takaisinkin. Minusta se on vaan hienoin fyysinen rakkauden osoitus... Ei vittu... Nyt alkoi... Heh....

Öitä...

https://www.youtube.com/watch?v=w7y19ED6Vrk

• Horo?

Jeesuksen uutta tulemistako siinä pitäisi odotella?

• Jore53

Jos ekoilla treffeillä jää suutelematta, unohda koko homma...

Jos ei suukkoa irtoa, homma jää tyhjänpäiväselle kaveriasteelle.
        "joo katsellaan, soitellaan"...ja perävalot näkyy horisontissa!

• sturmar
        stellaria81 kirjoitti:

Voi, vaikka kuinka monella tapaa. Aivan kuten mieskin.

Suurimpana erottavana tekijänä tässä lienee että miehet tuntuisivat harvemmin moisista pikkuseikoista tekevän sen suurempaa asiaa jos vaikka joku suudelma ei saisikaan silmäripsiä tippumaan. Ainahan voi harjoitella lisää josko se siitä vaikka paranisi.

Ikäänkuin suutelu olisi sisäsyntyistä, jotkut siinä voivat olla luonnostaan miellyttävämpiä/parempia, toiset taas eivät, aivan kuten vällyjenkin välissä (tai vaikka höyläpenkin päällä). Toisten naisten kanssa vain on mukavampaa kuin toisten. Oli kyse kemioista tai mistä tahansa, niin niin se vain on. Monesti jos toinen osapuoli on huomattavasti passiivisempi, oli kyse vaikka siitä suutelusta, sekin vaikuttaa asiaan.

• Nörtti 101
        stellaria81 kirjoitti:

Kyllä se naisella pitää olla joku ystävä mukana esiliinana treffeillä, ettei mies mene tekemään mitään sopimatonta ensitreffeillä.
        Naisen on paras ottaa äitee mukaan treffeille, niin äitikin näkee treffiehdokkaan ja voi heti sanoa tyttärelleen jo kaukaa treffiehdokkaan nähdessään, että onko tuosta tyttären arvoista miestä.
        Jos ei ole, niin eipä tarvi naisen turhaan aikaansa tuhlata mieheen, josta ei kuitenkaan tule sulhasta naiselle.

Mitä te treffeille menette, treffailkaa netissä chattipalstoilla, eikä tarvi naistenkaan alistua miehiin, jotka yrittää saada suukon aikaan.

• 26+6

jos ekoilla treffeillä jää panematta suuhun 1kköseen ja kakkoseen niin unohda

• Minna6
        stellaria81 kirjoitti:

Hoh-hoijaa teitä teinejä!

• Stella3
        Genio.Mente kirjoitti:

Ai nainen vai?
        No heh..

• aikuinen100
        stellaria81 kirjoitti:

Totta. Tietysti on sekä miehiä, että naisia, joilla ei ole muuta mielessäkään kuin "iholle tuleminen". Mutta he ovat vielä keskenkasvuisia, murrosikäisiä. Tietysti on ikävää, että jotkut eivät koskaan kasva aikuiseksi. Jutun aloittaja ilmeisesti on, ehkä nuori, mutta, hyvää vauhtia oppimassa aikuisuuden pelisääntöjä ja käyttäytymismalleja ja ymmärtää, että kestävää liittoa juuri noin rakennetaan.

• Hra 53
        stellaria81 kirjoitti:

Nainen kuvittelee olevansa mestari joka asiassa.
        Suutelussa.
        Seksissä.
        Sapuskassa.
        Shaföörihommissa,
        eikä kuitenkaan.
        Kuka peruuttaa parkkiruutuun.
        Sanoisin harva mies ja 2000 naista Suomessa.

Jokainen nainen osaa keskustella asioista syvällisesti,
        ja pöh.
        Vain harva nainen osaa puhua muuta kuin jokapäiväistä.

Sanoo herra 53.

• 62728371615373920282
        Hra 53 kirjoitti:

Suutelussa.
        Seksissä.
        Sapuskassa.
        Shaföörihommissa,
        eikä kuitenkaan.

ja pöh.

Sanoo herra 53.

Kuka peruuttaa parkkiruutuun? No ne, jotka haluavat päästä helpommalla. Ahtaassa paikassa en edes uskalla ajaa ruutuun keula edellä.

• siirappia olkapäässä
        Hra 53 kirjoitti:

Suutelussa.
        Seksissä.
        Sapuskassa.
        Shaföörihommissa,
        eikä kuitenkaan.

ja pöh.

Sanoo herra 53.

Luulisi tuohon ikään sinun oppineen, että asioita ei voi noin yleistää. On olemassa monenlaisia naisia sekä miehiä - onneksi.

• n47v & m47v
        62728371615373920282 kirjoitti:

Kuka peruuttaa parkkiruutuun? No ne, jotka haluavat päästä helpommalla. Ahtaassa paikassa en edes uskalla ajaa ruutuun keula edellä.

Meilläkin, niin mies kuin minä, peruutamme mieluummin ruutuun.
        On se sitten kaupan parkkiruudussa tai kadun varressa.

• 6272837...
        n47v & m47v kirjoitti:

Meilläkin, niin mies kuin minä, peruutamme mieluummin ruutuun.
        On se sitten kaupan parkkiruudussa tai kadun varressa.

En tosiaan yhdistäisi asiaa sukupuoleen tai aviosäätyyn. Parkkeeraan ruutuun etenkin silloin kun tilaa on vähän. Sama taskuparkkeerauksen kanssa. Miestä ei ole.

• lienet sitten
        stellaria81 kirjoitti:

ikisinkku tai niin kurppa, että meistä ei innosta?

• 10+19

Ei se nyt aina noin mene. Monet ekat ja tokatkin treffit tässä otettu rauhallisesti ja vasta myöhemmin on johtanut muuhun..

• hyvältä tuntuu....
        Genio.Mente kirjoitti:

Jos ei ole terävät ja isot hampaat. Ei satuta ja kielet voi lutkuttaa ja pussata ja mikä tuntuu hyvältä.

• Jepssssss
        stellaria81 kirjoitti:

Minusta taas naisen voi unohtaa jos ei panna viimeistaan toka tapaamisella.

• kjkjkjk
        62728371615373920282 kirjoitti:

elä si kattele tuubist "woman parking"..

• Kіs-kіsu

No haluaisitko mieluummin naisen, joka ei halua suudella vielä toisilla treffeillä vai sellaisen, joka haluaa?

• joko tai?

Mielenkiintoinen ykköskriteeri.

• no tuota noin

viimeistään kolmansilla treffeillä pannaan. Ja nykyään varmaan pannaan 25% tapauksista jo ekoila treffeillä. Eli, jos kemiat ei riitä suuteluun unohda koko homma.

• Gentle Man

Kaippa miehen vain pitää yrittää tulkita naista.

Toistaiseksi ainoilla treffeilläni nainen kysyi voidaanko suudella, ja oli silmin nähden tuskastunut odotteluun että teen aloitteen.

Tällaiselle HC-ätmille olisikin mukavaa kun nainen aina sanoisi mitä haluaa, eikä odottaisi että kaikki vain tapahtuu miehen toimesta joka tietää kokemuksensa ansiosta miten toimitaan ja milloin :D

• blondi51v.

Jos on hyvännäköinen mies niin ekoilla rehveillä:)

• On anaalin aika

Kuulostaa oudolta. Yleensä ensimmäisillä treffeillä on jo pantu ja toisilla pitäisi saada anaalia.

• Lempinen Kaino

En ole halunnut suudella ekoilla treffeillä. Vastapuolet useat kylläkin ja perästä on tullut seksiviestejä.. huoh.. eli en kuulunut heidän toivomaansa kohderyhmään, onneksi selvisi pian mulle.
        Kun näitä treffipalstoja on paljon, monella verkkoja vesissä siellä täällä. Kyllä mä useamman kerran katson mikä tapaus on miehiään. Mä keskityn rauhassa yhteen kerrallaan mutta se ei ole onnistunutkaan suurelta osin vastapuolelta itseltään.
        Mikä kiire on suuteluun jos oikeasti kumppania katselee?
        Kaikki läheisyys on ihanaa mutta ei vieraan kanssa ja vain seksin puutteen takia.

• kemian omaava mies
        Lempinen Kaino kirjoitti:

En ole halunnut suudella ekoilla treffeillä. Vastapuolet useat kylläkin ja perästä on tullut seksiviestejä.. huoh.. eli en kuulunut heidän toivomaansa kohderyhmään, onneksi selvisi pian mulle.
        Kun näitä treffipalstoja on paljon, monella verkkoja vesissä siellä täällä. Kyllä mä useamman kerran katson mikä tapaus on miehiään. Mä keskityn rauhassa yhteen kerrallaan mutta se ei ole onnistunutkaan suurelta osin vastapuolelta itseltään.
        Mikä kiire on suuteluun jos oikeasti kumppania katselee?
        Kaikki läheisyys on ihanaa mutta ei vieraan kanssa ja vain seksin puutteen takia.

Jos kemiat on kohdillaan, homma päätyy jo ekoilla treffeillä jonkinlaiseen kosketteluun ja panokin hyvin mahdollinen.

• Ujo mies
        kemian omaava mies kirjoitti:

Jos kemiat on kohdillaan, homma päätyy jo ekoilla treffeillä jonkinlaiseen kosketteluun ja panokin hyvin mahdollinen.

Mut jos on ujo, niin sänkyyn ei päädy koskaan, kuin yksin, eikä myöskään treffeistä tule mitään jos on niin ujo, että ujottaa puhua naiselle.
        Eikä ujot kylläkään treffeille hakeudukaan, koska tietävät sen olevan epämukavaa.
        Jos ei ole ujo ja on sosiaalisesti lahjakas, niin sellainen yleensä nauttii treffeillä olemisesta.

• Kyllä mun mielestä voi suudella heti kun siltä tuntuu, siis molemmista. Ja tämä edellyttää jonkulaista taitoa lukea toista ihmistä, että onko sitä kiinnostusta vai ei. Hyvähän se on heti alussa selvittää millainen suutelija toinen on. Jos osaa suudella niin... hmmm... ;)

• dsdsdsd

Ai, suutelulla iso merkitys? Nyt selvisi, miksi en löydä naista, koska minulle on sanottu ihan suoraan, että en osaa suudella. Jännä muuten, että yleisesti ottaen naiset on ollut ihan ok suutelijoita mielestäni ja taas melkein aina huonoja sängyssä eli haarat vain auki ja ei muuta. Itse taas joutuu tekemään kaikki temput sängyssä.

• dsdsdsd kirjoitti:

Ai, suutelulla iso merkitys? Nyt selvisi, miksi en löydä naista, koska minulle on sanottu ihan suoraan, että en osaa suudella. Jännä muuten, että yleisesti ottaen naiset on ollut ihan ok suutelijoita mielestäni ja taas melkein aina huonoja sängyssä eli haarat vain auki ja ei muuta. Itse taas joutuu tekemään kaikki temput sängyssä.

Miksei miehet vaadi naiselta mitään? Tyydytään siihen haarojen avaamiseen ja tehdään itse hommat.
        Ihminen voi olla teknisesti hyvä suutelija, mutta kyllä sen intohimon tuntee suudelmasta. Vältä lahnoja jatkossa :)

• dsdsdsd kirjoitti:

Niin ja vielä sekin, että suutelutaitojakin kannattaa kehittää. Jos mies on huono suutelija niin mä en edes vaivautuisi sen kanssa sänkyyn, koska voisi olla puolin ja toisin aika lahnaefekti... eli huono suutelija ei sytytä.

• dsdsdsd
        pimppaloora kirjoitti:

Niin ja vielä sekin, että suutelutaitojakin kannattaa kehittää. Jos mies on huono suutelija niin mä en edes vaivautuisi sen kanssa sänkyyn, koska voisi olla puolin ja toisin aika lahnaefekti... eli huono suutelija ei sytytä.

Mutta mites kehitän, kun en ole parisuhteessa? Katsomalla youtubevideoita? :D Juuri tämä selittää paljon, olen päässyt seksiä harrastamaan niitten naisien kanssa, jotka eivät ole liiemmälti välittäneet suutelusta baarissa tai sitten en ole suudellut näitä kertaakaan baarissa.

• dsdsdsd kirjoitti:

Mutta mites kehitän, kun en ole parisuhteessa? Katsomalla youtubevideoita? :D Juuri tämä selittää paljon, olen päässyt seksiä harrastamaan niitten naisien kanssa, jotka eivät ole liiemmälti välittäneet suutelusta baarissa tai sitten en ole suudellut näitä kertaakaan baarissa.

No harjoittele suutelemista sen seksin jälkeen sit :D

Muutama tärkeä juttu tulee mieleen:
        Keskity siihen hommaan.
        Älä heti ota kieltä mukaan, vaan pikkuhiljaa. (Ja kieli ei kuulu välttämättä joka tilanteeseen ja suudelmiakin on erilaisia).
        Älä yritä tukehduttaa sitä toista sun kieleen. Eli kielen ei tarvitse ylettyä nieluun asti...toisen huulilla, hampailla ja kielenkärjellä voi leikitellä.
        Älä nuole koko naamaa, esim. kuolan tahrima meikki illanistujaisissa ei ole kiva juttu.
        Huulissa pieni jämäkkyys on hyvä, löysää meduusaa ei kukaan halua suudella.
        Pidä aluksi vaikka kädellä hellästi naisen kasvoista, kaulan ja leuan seudulta kiinni.
        Silmät kiinni, pikkusen friikkiä jos toisella on koko ajan silmät auki.

Jotain tällaista. Ja kun on aito tunne mukana, niin näitä oppeja ei tarvita :)

• dsdsdsd
        pimppaloora kirjoitti:

Keskity siihen hommaan.
        Älä heti ota kieltä mukaan, vaan pikkuhiljaa. (Ja kieli ei kuulu välttämättä joka tilanteeseen ja suudelmiakin on erilaisia).
        Älä yritä tukehduttaa sitä toista sun kieleen. Eli kielen ei tarvitse ylettyä nieluun asti...toisen huulilla, hampailla ja kielenkärjellä voi leikitellä.
        Älä nuole koko naamaa, esim. kuolan tahrima meikki illanistujaisissa ei ole kiva juttu.
        Pidä aluksi vaikka kädellä hellästi naisen kasvoista, kaulan ja leuan seudulta kiinni.

Juu, hyviä neuvoja, olen mielestäni noin tehnykin. Paitsi pään kääntämistä toiselle sivulle aina välillä jotenkin mietin, että milloin hyvä hetki. Mutta ei vaan toimi, minkäänlaista naisten mainitsemaa tunnetta ei vaan löydy vaan koko suudelma on suorittamista.

• Darth Playa
        pimppaloora kirjoitti:

"Kyllä mun mielestä voi suudella heti kun siltä tuntuu, siis molemmista. Ja tämä edellyttää jonkulaista taitoa lukea toista ihmistä, että onko sitä kiinnostusta vai ei. Hyvähän se on heti alussa selvittää millainen suutelija toinen on. Jos osaa suudella niin... hmmm... ;)"

"Niin ja vielä sekin, että suutelutaitojakin kannattaa kehittää. Jos mies on huono suutelija niin mä en edes vaivautuisi sen kanssa sänkyyn, koska voisi olla puolin ja toisin aika lahnaefekti... eli huono suutelija ei sytytä."

Ätmit, tarkkana.

"Voisin seurustella kokemattoman miehen kanssa"

- kunhan kokematon mies osaa lukea naista, suudella taitavasti, ja on hyvä sängyssä...mikä ei onnistu ilman kokemusta

= lukekaa pelimieskirjoja, pokailkaa naisia, harrastakaa niin paljon irtoseksiä kuin vain pystytte, vaikka naisten kanssa joita ette huolisi suhteeseen. Olen tosissani. Mitä enemmän osaamista löytyy, sitä enemmän kemiaa.

Jokainen pano on kuin investointi tuleviin suhteisiin.

• Pelari
        Darth Playa kirjoitti:

"Kyllä mun mielestä voi suudella heti kun siltä tuntuu, siis molemmista. Ja tämä edellyttää jonkulaista taitoa lukea toista ihmistä, että onko sitä kiinnostusta vai ei. Hyvähän se on heti alussa selvittää millainen suutelija toinen on. Jos osaa suudella niin... hmmm... ;)"

"Niin ja vielä sekin, että suutelutaitojakin kannattaa kehittää. Jos mies on huono suutelija niin mä en edes vaivautuisi sen kanssa sänkyyn, koska voisi olla puolin ja toisin aika lahnaefekti... eli huono suutelija ei sytytä."

Ätmit, tarkkana.

"Voisin seurustella kokemattoman miehen kanssa"

- kunhan kokematon mies osaa lukea naista, suudella taitavasti, ja on hyvä sängyssä...mikä ei onnistu ilman kokemusta

= lukekaa pelimieskirjoja, pokailkaa naisia, harrastakaa niin paljon irtoseksiä kuin vain pystytte, vaikka naisten kanssa joita ette huolisi suhteeseen. Olen tosissani. Mitä enemmän osaamista löytyy, sitä enemmän kemiaa.

Jokainen pano on kuin investointi tuleviin suhteisiin.

En ainakaan suhun ajatellut investoida yhtään mitään. Oot aivan uskomattoman tyhmä. Et ole naista saanut koskaan.

• Ikisinkku M
        dsdsdsd kirjoitti:

Pimppaloora itse kehittää ja harjoittelee suutelutaitoja kaverimiehillä, sinullakin vaan pitäisi olla kamunainen jota pyrkisit imuttelemaan.

• Saunatonttu.
        pimppaloora kirjoitti:

Keskity siihen hommaan.

Pimppaloora vittu mikä idioottikommentti. Eiks sulla oo muuta vitun ajateltavaa tai vaikka tekemistä. Työnnä esim löylykauha perseeseesi.

• dsdsdsd kirjoitti:

en minäkään osaa, vaikka nainen olenkin.,.mutta eipä osaa minun mieskään, asiaa hävetessään ei ollut huomannut etten minäkään sitä taida ^^'

enen kuin mainitsin asiasta häntä lohduttaakseni

• Saunatonttu.
        Ikisinkku M kirjoitti:

Pimppaloora itse kehittää ja harjoittelee suutelutaitoja kaverimiehillä, sinullakin vaan pitäisi olla kamunainen jota pyrkisit imuttelemaan.

Työnnä säkin

• Hygienia ?
        pimppaloora kirjoitti:

Keskity siihen hommaan.

Siinä ne bakteerit vaihtuu suusta toiseen.
        "Älä nuole koko naamaa, esim. kuolan tahrima meikki illanistujaisissa ei ole kiva juttu."

Jaa, että naamapesu kielellä ja syljellä, täytyy olla mahototmat sylkirauahset, että sylkeä riittää koko naaman pesuun.
        Tuon jälkeen joutuis meneen peseen naama kloorilla, naama täynnä bakteereja.

• Itsekin noin
        pimppaloora kirjoitti:

ajattelin aiemmin, mutta empiiriset kokeiluni todistaneet vääräksi; usein on jopa päinvastoin!

• Mahdotonta vastata, kun sehän riippuu täysin siitä, haluatko ylipäänsä vielä toisten treffien aikana/jälkeen suudella ja haluaako nainen. Jotta tietäisi haluaako nainen niin pitäisi päästä tulkitsemaan hänen signaalejaan. Eli nyt niitä vuorovaikutustaitoja peliin!

Yleispätevänä sääntönä: jos treffit sujuvat muuten ihan kipsissä (tyyliin istutte kahvilassa toisianne vastapäätä uskaltamatta kunnolla katsoa silmiin), niin ei varmasti kannata pyrkiä suutelemaan. Mutta jos otatte jo toisianne pöydän yli välillä kädestä tai istutte vierekkäin ja nainen nojaa sinuun tai kävelyllä koskettaa välillä käsivarttasi jne, niin se voi tarkoittaa vihreää valoa. Loput päättelet siitä, miten hän suhtautuu kun otat hänet treffien päätteeksi halaukseen.

Ei kielisuudelmaa ;)

• Eikun: Jos suudelma on sinulle "peliliike" niin unohda sittenkin koko juttu. Luin äsken huonosti ja oletin, että olit kiinnostunut naisesta ja siksi halusit päästä suutelemaan häntä.

• nainennnnnnnn

Virhe 1 suunnittelee pussaamista etukäteen
      Virhe 2 suunnittelee millon voi suudella
      Virhe 3 suunnittelee millon voi mennä sänkyyn.
      Ei hel.vetti ei seksi ole mikään illallinen joka nautitaan klo 16.00 tiistaina vaan hormonit kertoo millon on haluja ja niiden mukaan mennään. Ei kukaan oo 24/7 halukas.
      Ja musta on tosi idioottimaista kokeilla suudella. Eiköhän molemmat päädy suutelemaan jos sitä kemiaa on ja päät vierekkäin.

• kemian omaava mies

Joo, ihan turha suunnitella mitään. Yleensäö se vaan tapahtuu ja seurauksena on paneskelua. Jos ei kemiat kohtaa, niin silloin ei tietenkään tapahdu useillakaan treffeillä mitään.

• 1nainen

Joo, ihan turha suunnitella mitään. Yleensäö se vaan tapahtuu ja seurauksena on paneskelua. Jos ei kemiat kohtaa, niin silloin ei tietenkään tapahdu useillakaan treffeillä mitään.

Siis ei muuta kun suutelemaan..Jos siltä tuntuu..Ei se ota jos ei annakkaan ;)

• kemian omaava mies

Niin ja usein tuloksena on myös lapsia. Onneksi tuossa on kaatis lähellä.

• kemian omaava mies

Niin ja usein tuloksena on myös lapsia. Onneksi tuossa on kaatis lähellä.

?

• Pussailu on kivaa. Mikäli nainen tietää olevansa treffeillä, anna mennä. Toisille treffeille lähteminen antaa viitteitä kiinnostuksesta. Onnea matkaan ap.

• Pusuttelulle

Ota itseluottamus haltuun ja tee niinkuin sinusta tuntuu. Jos aristelet liikaa nainen voi kokea että oon nynny...ja jos taas liian hanakka niin sit voi olla et nainen perääntyy.. kokeilemalla oppii :)

Älä kuitenka ala kuolaamaan koko iltaa koska jos kysessä on oikeasti ihminen josta välität niin liiallinen sekstailu voi pilata homman ja nainen kokea että käytät vain hyväksi häntä.

Tsemppiä pusutteluun

• nainennnnnnnnn

Ota itsemurha haltuun.

• rotkoteus

ilman muuta,,ja näin joulun alla pyydä pipariakin

• mies-39-v

Täh? Minä aloitan tutustumisen suutelemalla. Ja niin kyllä nuo tytöt / naisetkin monesti aloittavat! En pidä sitä edes mitenkään ihmeellisenä. Monta kertaa en ole kerennyt edes "Terve!" sanoa kun suutelulla on tervehditty.

• Neiti Groove

Minä suutelen ja panen aina ensimmäisillä, koska emmehän sen jälkeen tietenkään tapaa. Kerron siitä sitten ystävättärilleni Facebookissa. Olemme kaikki ihania Perussuomalaisia naisia, ihan kuin Kikka Vittupää-Horo.

• kauko säädin

toisena vuonna voi harkita varoen.

• äääååååååååååååååååå

Suutelu on homojen hommaa.

• emeritus prof, muf

Homot suutelee ensin toistensa p e r s e t t ä ja sen jälkeen homot suutelee toisiaan naamalle ja kaljut homot suutelee toistensa kaljuja.

• pillu-einari

minä kun menen toisille treffeille ajatus on että että milloin pääsee panemaan toisin kuin tällä pellellä, haista paska!

• romeo50

Suutelut tehdään jos toinen kiinnostaa kovasti, ihan sama monetko treffit. Kyllä sen huomaa jos nainen tuleee niin liki et huohotus tuntuu nenässä ja jos ei tuu niin liki melko nopeesti niin mä ainakin katson et homma oli aikalailla siinä.

• marianne89...

No, tuli tässä omia kokemuksia miettiessä mieleen että ei todellakaan ole liian aikaista, jos tulette niin hyvin juttuun/toisesta on heti tullut sellainen olo, että voitte muutenkin keskustella avoimesti jo nyt lähes kaikesta yms... Toisaalta taas, jos sitä oloa että tulette niin hyvin juttuun ole tullut jo melko alkuvaiheessa, niin suhteesta tuskin myöhemminkään mitään suurta rakkautta tai muutenkaan kovin onnellista seurustelusuhdetta kehittyy.

Ja tajusin samalla myös, että se miksi joidenkin kanssa olen alkuvaiheessa pelkästä suutelustakin saattanut kieltäytyä on AINA tarkoittanut joko sitä että a) heidän kohdallaan on myös ollut oikeastikin syytä epäillä tarkoitusperiään ja olen heti tunnelmasta sen aistinut, tai b) tyyppi ei ole onnistunut herättämään mussa niin ihastusta kuin seksuaalista vetoakaan.

Joten yritä ihmeessä. Jos huomaat, että nainen epäröi tai vetäytyy, tarkkaile hänen reaktioidensa perusteella että johtuuko se siitä että hän pelkää aikeitasi vaiko siitä ettei häntä sittenkään kiinnosta. Ja jos kyseessä on ensiksi mainittu syy, tee hänelle sen jälkeen selväksi että olet valmis antamaan hänelle aikaa ennen fyysiseen kanssakäymiseen ryhtymistä - sen oikeasti vain toisen aikeista epävarman naisen kohdalla sellainen rauhoittaa oikeasti kummasti saada kuulla se melko suoraankin.

• Pusuttaja

Mitäpä jos AP kysyisit saman kysymyksen deittiltäsi, jos et tunnista onko kipinä kumminkin puolista. Ainakin saat keskustelua aikaan ja osoitat että olet kiinnostunut hänestä tosissaan. Siitähän voi halutessaan edetä, jos treffiseurakin haluaa sitä. Jos pelkkä rakastelu kiinnostaa niin silloinhan kiltteys ei toimi ja naisen petiin saaminen on erilaista.

Kun käy useamman kanssa deiteillä, oppii tunnistamaan kemiat, pelaako ne vai ei. Jos deitti ei halua mennä toista kertaa treffeille siksi, että et suudellut niin ei se varmasti ole sen arvoinen deitti.

• Kaisa, Tre

Mun mielestä suudella voi ainakin kun eka treefit on ohi ja jos sovitaan seuraavista niin eron hetkellä sitt pusitellaan, ei siinä mitään pahaa. No, eniwei, seksi on sitt ihan eri juttu, sitä ei välttämättä sitt kun vasta tutustuu paremmin. Moni kundi kuvittelee esim että suihinotto parin eka treffin aikana ois "lupaus" seksiin mut ei se ihan niin mee. Seksi vasta sitten kun tuntee ja tutustuu, se on mun mielipide.

• eini, hki

"Moni kundi kuvittelee esim että suihinotto parin eka treffin aikana ois "lupaus" seksiin mut ei se ihan niin mee. Seksi vasta sitten kun tuntee ja tutustuu, se on mun mielipide."

- suihinotto on seksuaalinen akti

• marianne89...
        eini, hki kirjoitti:

"Moni kundi kuvittelee esim että suihinotto parin eka treffin aikana ois "lupaus" seksiin mut ei se ihan niin mee. Seksi vasta sitten kun tuntee ja tutustuu, se on mun mielipide."

- suihinotto on seksuaalinen akti

Sitä minäkin olin tulossa kirjoittamaan... Aika tekopyhää hurskastella siitä, ettei seksiä vielä alussa kun samaan lauseeseen kuitenkin tunkee ajatuksen suuseksistä. Kuulostaa Jenkkilän ajatusmallilta, siellähän uskovaiset teinitytöt antavat suuta ja takaluukkua vain jotta kalvo säilyisi ehjänä eivätkä laske kyseisiä akteja aina edes seksiksi...

• Feminiini...

Kyllä minä naisena voin myöntää, että minunkin tekee leikkimielisesti mieli suudella ja hyväillä jo aika varhaisessa vaiheessa ja olla hyvin lähellä jos oikeasti pidän miehestä, mutta ei silti mennä oikeasti vielä suoraan asiaan. Haluan sitä ennen tietyn varmuuden, että mies on oikeasti sitä mitä haen.

Mutta älä silti ota tuota aivan kirjaimelliisesti, meitä naisiahan on hyvin erilaisia.

Minun neuvoni on, että tutki hänen kehonkieltään, mutta etene silti rauhallisesti jos hän osoittaa arastelun merkkejä.

• suutelot

Miksi kaikki tekee tästä suutelemisesta niin ruman Pysykää kysyjän asiassa

• Niiiiiina

No siis, nyt kun asiaa mietin, niin kaikilla ekoilla treffeillä olen päätynyt suutelutilanteeseen, jos miehen kanssa ylipäänsä on ollut mitään vakavampaa. Eli jos ekoilla treffeillä ei ole tapahtunut mitään, niin ennen pitkää tapailu on kuivunut kasaan. Jos taas ekoilla treffeillä on ollut ilmassa kemiaa ja suutelua, niin niistä on aina tullut seurustelusuhteita :) näin on mennyt mulla. Tosin taas kerran sinkku :D

• stupido games

>> No siis, nyt kun asiaa mietin, niin kaikilla ekoilla treffeillä olen päätynyt suutelutilanteeseen, jos miehen kanssa ylipäänsä on ollut mitään vakavampaa.

Vai että pikku petting-sekstailu on sitä jotakin "vakavempaa" ... seksisuhteet ovat eri asia kuin aidosti "vakavempi" ihmissuhde joka kehittyy ja kypsyy pikku hiljaa.

Vaikuttaa nuorison käsitteet olevan aivan omaa lajiansa ;-)

Tokihan seksillä alkavakin saattaa joskus johtaa vakavempaan ... tai sitten vain lyhyen aikavälin nautiskeluun kunnes kohde vaihtuu, sillä "alapäät" keskustelevat ja seurustelevat enemmän kuin korvien väli.

• Hmmm...
        stupido games kirjoitti:

>> No siis, nyt kun asiaa mietin, niin kaikilla ekoilla treffeillä olen päätynyt suutelutilanteeseen, jos miehen kanssa ylipäänsä on ollut mitään vakavampaa.

Vai että pikku petting-sekstailu on sitä jotakin "vakavempaa" ... seksisuhteet ovat eri asia kuin aidosti "vakavempi" ihmissuhde joka kehittyy ja kypsyy pikku hiljaa.

Tokihan seksillä alkavakin saattaa joskus johtaa vakavempaan ... tai sitten vain lyhyen aikavälin nautiskeluun kunnes kohde vaihtuu, sillä "alapäät" keskustelevat ja seurustelevat enemmän kuin korvien väli.

Seksisuhde on toki eri asia kuin vakava suhde, mutta kyse on nyt siitä, että jos mitään fyysistä ei ala tapahtumaan jo melko pian, suhteen ei kannata odotella kehittyvän vakavaksi. Tokihan tämä vakava suhde sitten kehittyy ja kypsyy parin ollessa yhdessä.

• Niiiiiina
        stupido games kirjoitti:

Sori, en tarkoittanut mitään seksisuhteita, en harrasta sellaisa. Tarkoititn nimen omaan vakavia kunnollisa pitkään parisuhteeseen tähtääviä suhteita, jotka nyt vaan sattumalta kaikki ovat kohdallani alkaneet jo ekoilla treffeillä olleesta kipinästä ja vetovoimasta toista kohtaan :) Kuten tuo Hmmm... jo asiaa kommentoikin.

• kemian omaava mies
        Niiiiiina kirjoitti:

Sori, en tarkoittanut mitään seksisuhteita, en harrasta sellaisa. Tarkoititn nimen omaan vakavia kunnollisa pitkään parisuhteeseen tähtääviä suhteita, jotka nyt vaan sattumalta kaikki ovat kohdallani alkaneet jo ekoilla treffeillä olleesta kipinästä ja vetovoimasta toista kohtaan :) Kuten tuo Hmmm... jo asiaa kommentoikin.

Jos ei ekoilla treffeillä paneta, niin tuskin myöhemminkään. Viimeistään kolmansilla treffeillä on lähes pakko olla paneskelua. Muuten homma ei etene minnekkään.

• Pakko testata
        Niiiiiina kirjoitti:

ei kai kukaan halua pitkään parisuhteseen seksikielteisen pihtarin kanssa?

• 4+6
        Hmmm... kirjoitti:

Seksisuhde on toki eri asia kuin vakava suhde, mutta kyse on nyt siitä, että jos mitään fyysistä ei ala tapahtumaan jo melko pian, suhteen ei kannata odotella kehittyvän vakavaksi. Tokihan tämä vakava suhde sitten kehittyy ja kypsyy parin ollessa yhdessä.

Kiva tietää. Pelimies-sääntö nopea eskaloiminen.

• Hmmm...

Kun tapasin nykyisen vaimoni ensimmäisen kerran, menimme sänkyyn jo samana iltana.

• haukottaa.. vieläkin

Mä taisin mennä jo edellisenä iltana sänkyyn nukkumaan!!

• kemian omaava mies

Yleensä näin.

• Kokenut. ♡ ♡

Juuri noin se yleensä menee kuten Niiiiiina edellä viestitti. Tapoihini on kuulunut että mikäli on kemiaa, kipinää vien treffien päätteeksi kädet naisen olkapäälle, hyväilen selkää josta kädet pakaroille vetäen naisen kiinni itseeni ja siitä suutelemaan. Samalla pitää lukea naisen reaktiota, eleitä ne kertoo paljon. Mikäli hän viihtyy lähellä orastavalla suhteella on tulevaisuutta. Empiminen, jahkailu ei tiedä hyvää.

• Jorkka synkät

Kyllä toisilla treffeillä pitäs jo saada pesää jos ei muija anna niin jätä se välittömästi

• stupido games

Hyvin typerä kysymys ... vai että oikein peliliikkeenä ... naisen kannattaisi nostaa kytkintä pikaisesti mikäli jotakin aitoutta kaipaa.

Aito ja terve ihmisuhde ei ala eikä perustu laskelmoinnille ja pelaamiselle vaan etenee omalla painollaan.

• Järkeä peliin

Kannattaa ehdottomasti odottaa kunnes olette kihloissa ja hääpaikka varattuna. Sitten voitte varovasti kosketella toistenne huulia huulillanne, ja häiden jälkeen voitte suudella.

• kis my!

Mä kyllä pussasin naista ennenku oltiin sovittu tapaamisestakaan, olihan tää nainen aika hämmentynyt kun keskellä tanssiparkettia suutelin kevyesti häntä viimeisenvalssin päätyessä ja seuraavana päivänä hän kutsut minut kahville.... ei siis "päiväkahville",.... pussailuksihan se kahvittelu jäi silläkertaa, mut monet kahvit on tullu juotua senkin jälkeen ja "kaikkea kivaa" ym.on harrastettu jo 2 vuotta.

• w456j64j

Tällä palstalla kukaan ei ole ikinä suudellut ketään, joten vähän väärässä paikassa kyselet.

• yleensä nuolen

ensin naisen pimppaa ja sitten pusasen suulle.

• alhovaara

vittu mitään suuteloita,laitat vaan käden heti tytön housuihin kun vaan mahollista,ja pillua heti ekana iltana.

• alhovaara

ja muista suutelemisessa leviää 8 miljoonaa bakteeria suuhusi,yökkkkkk

• Hopotihoi

Ekoilla voi hyvin paneskella, jos molemmille sopii!

• sopivainen

eiks se riitä jos edes toiselle sopii?

• Jos ekoilla treffeillä on ollut kivaa ja tuntuu, että voisi tehdä jotain muutakin, niin pusu on ookoo. Jos mies ei edes yritä pussata mua niin ehkä hänestä tulee silloin mulle joku random-kaveri, jonka voi unohtaa, kun on parempaa saatavilla.

• "Ei suutele ensimmäisillä treffeillä on herrasmies, ei suutele toisillaon homo"

• TheyCallMeBull

Itse suutelin naista ensitreffeillä. Se nyt oli sellasta rakkauttaa ensisilmäyksellä. Tunsin vain suunnatonta himoa suudella ja niin siinä kävi. Siitä hetkestä lähtien tiesimme että suhteeseen päädymme. Sänkyyn ei tosin kannata mielestäni heti hypätä. Ensinnäkin se kertoo molemmista että se voi olla vaan "puutetilan hoitamista" mutta toki kaikki etenee omaa tahtia :). Itse arvostan naista joka ei kuitenkaan ensi treffeillä sänkyyn houkuttele ;) haha. Mutta anna palaa! Spontaanisti vain jos on kemiaa niin eiköhän se naikkonen kiinnostu enempi vain.

• valentino1

Kyllä mä ainakin heti panon jälkeen suutelen... jos ei oo ihan karmeen näkönen...

• PelletPRKL

kurpa suuhu heti !

• Scat-lover

Itse otan ensin ensitreffien jälkeen naiselta kakat suuhun ja sitten pussailemme. Ei sovi kaikille tällainen, mutta halusin kertoa oman tyylini.

• tyttö kaupungista

ekoilla treffeillä annoin pussata poskelle
      sitten kun toisen kerran tapasimme niin hieman suudeltiin mutta aika nopeasti
      kolmansille kun menin niin annoin suudella ja annoin hieman loveakin kun olen ollut yksin jonkun 3 vuotta, mies osasi hommat sanotaanko aika hyvin, sain jo ekat pelkästä sormettelusta housun päältä
      illemmasta sitten annoin kiivetä selkään.
      sen jälkeen olen ollut tykästynyt siihen mieheen vaikka on jo 52 ja minä olen 40v
      en ole katunut on kyllä paras mies joka minulla on ollut. on huomioonottava, ei juo ei tupakoi, osaa asiat peiton alla aika hyvin ja myös päällä. aikaisemmat minun ikäiseni miehet ovat olleet liian nopeita hosujia ja oman tarpeen tyydyttäjiä. taitaa olla että miehen ikä ja työvoiman halukkuus työmarkkinoilla kulkee käsi kädessä eli 50v ovat halutuimpia

• Nainen itsekin.

Kannattaa alkaa muutakin kuin platonista kiinnostusta osoittamaan, muuten nainen ajattelee, ettet tunne häneen vetoa, ainoastaan ystävyyttä.
      Mutta etene kuitenkin tyylillä.

• kemian omaava mies

Jos kiinnostaa miestä nainen, niin kyllä se naisen ihokin kiinnostaa. Jos mies ei tule iholle kyseessä on herrasmies ätmi;)

• meta fyysikko

Jos kiinnostaa miestä nainen, niin kyllä se naisen ihokin kiinnostaa. Jos mies ei tule iholle kyseessä on herrasmies ätmi;)

kun fysiikka pettää niin kemia tulee housuun

• 9+4

Kävin ehkä 10 treffeillä, ja ja....vain yhden kanssa treffit päättyivät kiihkeään suuteluun, kemia oli heti ekasta katseesta. On ollut miehiä jotka yrittivät tulla iholle mutta torjuin pois, en kiinnostunut. Se on niin ihmisestä kiinni, tuleeko mitään ja kannattaako yrittää.

• perso pillulle

Naiset, onko väärin pyytää pillua jo ensitapaamisella ? , yleensä alan
      kyllä panohommiin toisella tapaamisella.

• on se pirulainen hy

Ootpa pirunmoinen pukki! Eipä sillä,kyllä se hyvää onki tuo mainittemas tavra.

• minä siveä poika

Ei helkutissa pidä mennä nuoleskeleen ennen kun pappi sanoo aamen*****
      Joku oli kuulemma kokeillun ennen aikojaan ja siitähän ei hyvä seurannut.

• urts

Me pantiin eka treffeillä eikä ees tiedetty etunimiä, ehdotin sit aktin jälkeen sinukauppoja koska nykyään pitää olla varovainen kelle kertoo nimensä. Ai niin kyl me suudeltiinki siinä samalla.

• kyl vöi pännäkki

Kyllä eköillä treffeillä vöi myös syydellä jös hälyää

• rge

Ite panin ekalla ekoilla treffeillä pilluun, toisella treffeillä anaaliin ja vasta kolmansilla treffeillä suutelin

• jonna13

Riippuu ihan siitä miten treffit kehittyy. Kyllä sitä huomaa jos tulee tilanne että se ajautuu luonnollisesti suukkoon. Esim jos olette lähekkäin ja kosketat toista kaulaan tai käsivarteen niin kehon kieli kertoo onko aika suudelmien. Itse päädyin muiskuihn mieheni kanssa selvinpäin eka treffeillä, enkä ole sitä katunut 14 vuoteen.

• häxy

Voit huoletta jo ehdotella pientä goatse sessiota naiselle.

• sippeliä menoa

Kyllä sä tiedät pelimies onko milloin aika suutelulle. Se aikahan on heti kun pääsee tarpeeksi lähelle. Nainen ei päästä sua nii lähelle jos ei kiinnosta.

• Suukkonen

Lue naista! Silmistä näkee onko hän ns. asialinjan kannattaja vai haluaako jo hieman romantiikkaa....

• P*rse-Erkki

Molemmat reijät jakoon ekoilla!

• Aviomies

Heräsin vuoden 1990 ensimmäiseen aamuun yhden naisen kämpiltä. Kumpikaan ei muistanut oliko yöllä hommailtu jotain, joten tehtiin sitä sitten aamupalan jälkeen. Siltä pohjalta on oltu kimpassa siitä asti. Viimeksi hommailtiin sunnuntaiaamuna, kun meillä asuvat teinit nukkuivat pitkään.

• Niin se on

Mies tekee ensimmäisen eleen suutelua kohti ja se voi olla mitä tahansa, mikä tilanteeseen ja teihin sopii. Nainen sitten vastaa siihen tai ei vastaa. Tai yritys jää kömpelöksi. Jos menee ns. putkeen, tie on auki mihin vaan haluatte yltää. Niin on aina ollut ja niin se on.

• Miehen pitää yrittää

Ei se ole kiinni miehen kömpelyydestä, vaan siitä kiinnostaako mies naista.

• On se
        Miehen pitää yrittää kirjoitti:

Ei se ole kiinni miehen kömpelyydestä, vaan siitä kiinnostaako mies naista.

On se kiinni kömpelyydestä. Monenlaista pussaajaa on ollut asialla. Vaikkei mies just olis ollut kiinnostava, niin suudelmien vaihtamisen jälkeen on saattanut sitä paljon ollakin. Mieti sitä, mitä naisen kehossa tapahtuu suudelman aikana. Mutta enemmän kuin itseluottamusta tai rohkeutta tuossa tilanteessa, mies tarvitsee kykyä ymmärtää naisen eleitä, vastaanottavuutta ja halua, suutelun aloittamisen jälkeen tuntea naisen reaktio ja edetä kuunnellen sitä.

• Siinä mitään

suuteluja tarvita,parru aromipesään vaan ja sassiin.

• oskaroinen

Sanoopa nyt pikkujoululeski: Lähdin tansseihin vain tanssimaan, siellä tanssittiin useampikin kipale , naishenkilö, sikku, eronnut , oli ihan mukava, juteltiin niitä näitä, luuli minuakin sinkuksi, ihan mukavasti ilta meni, saatoin teidemme risteykseen, tuli eroammisemme hetki jolloin tietysti luonnollisesti halailtiin, poskelle koetin suudella, mutta väisiti, mutta katsoi odottavasti kuitenkin. No, suulle yritin , väisti taas. Tuo toistui toisenkin kerran....
      No, minullahan ei ollut seksiseuran eikä kumppanin haku päällä, toivottelimme hyvät yöt ja menimme koteihimme.(enkä olisi hänen kotiinsa ängennytkään)
      Jos olisi ollut eka tapaaminen minäkin ihan vapaana, niin vielä olisi voinut hellillä sanoilla kertoa tunteistaan ja vielä yrittää vaikka poskelle, tilanteen edetessä ehkä suutkin ehkä kohtdanneet............mutta jos ei niin , (siis jompaa kumpaa ) seuraavalla treffillä pitää yrittää uudestaan, ei pidä luovuttaa jos toinen on epävarma.

• MIES 62 VUOTTA

OLEN ONNETON TÄSSÄ IÄSSÄ TAJUTTUANI KAIKEN SUKUPUOLISEN KANSSAKÄYMISEN OLEVAN ONNETON KOHTAAMINEN ELÄMÄÄ JA JUMALAA AJATELLEN - " ........... HAEN JUMALANI JA SUHTEENI PÄÄSTÄ SOVINTOON JUMALAN ANSSA ........... "

• berry-75

Mä olen pitänyt miestä fiksuna jos se on kysynyt lupaa suuteluun...minusta se osoittaa herrasmiesmäisyyttä. Jos mies on minusta ollut kiinnostava niin kyllä mä olen suoraan sanonut. En kyllä muista olisinko itse koskaan ehdottanut suutelemista :D Yhdesti on käynyt niin että ei tarvittu sanoja...

• oskaroinen

Aivan oikein , alkuperäiselle kyselijälle ihan oikea vastaus, tuossa ylempänä ehdotus vähän aremmalle miestyypille (meitähän riittää) :D

• ei enää treffejä

Mä en kyllä kestä kömpelöitä pussailijoita ja yrittelijöitä. Vähäkö tymppii kun tullaan muka lägemmäs ja lähemmäs ja sitten on joo kättä reidellä .. yyöööökkkk. Siis pitäshän se tajuta, että naiset kyllä kertoo suoraan mitä tahtoo. Aina pitää olla pois tuuppimassa kun päälle vain pusketaan.

• wirtsu

Oletko varma, että on edes treffit kyseessä..?

• RIBS + majoneesi

Mun mielestä paras iskurepliikki on ollut, että ollaan syöty ribsejä.

Sit mies on kysynyt, että se haluis nuolla ribsit mun naamalta.

Sit ku se on nuollu mun naaman ihan märäksi, niin olen aina halunnut, että se nuolee mun alaharjankin.

• Jo on taas

tappihuo`rat vaudissa.kun löyty mieleinen aihe.

• Gamehawker

Joka viidensillä..

• valmis1

Jos nainen ekoilla treffeillä vähääkään vilkaisee sinuun päin, on se merkki siintä että nainen on valmis mihin hyvänsä?

• ohje on paras

Tässä on loistava ja aina menestykseen johtava ohje: Kysy siltä, että haluaako nuolla penistäsi pesemättömänä vai pestynä. Nappaa varmasti.

• Nämä palsta voi mennä ohi. Koska kaikki jäsenneet ett tiedän säänöt netissä. Riittä vaan katto ulos, viellä on liikka sinkkuja. Ett haluan noin mitä on Tukholmassa. Se kaupunki on täynä sikkuja.

• Kiitos seisoo

Poskisuudelma ensitreffeillä tavatessa ja häpy end treffi-illan päätteeksi.

Heterotreffeillä illan päätteeksi Hyviä Painajaisia, Lesbotreffeillä vastaavasti Häpy End.

• YÖNKuksija

Yleensä suudellaan läksiäisiksi aamuyöllä sen jälkeen kun kalu on pyyhitty ikkunaverhoihin ja kustu nojatuoliin.

• älä kysy tyhmiä

Jos tuollaista täytyy kysyä nin parasta on ettei lähde treffeille kenenkään kanssa.
      Kyllä se pusun paikka tulee sitten ihan itsestään tunteiden myötä. Ei tässä ole mitään laskukaavaa.

• käytän muuta

Järjestys:

1. treffit: tavallista naida naksintaa, mutta vain lähetyssaarnaaja-asennossa.
      2. treffit: ruoska, kahleet, sähköä, kumia, oraalia ja anaalia ja muuta reippaampaa harrastelua.
      3. treffit: nyt voi jo suudellakin, jos neito on sen arvoinen ja jos yleensä 3. treffit tapahtumvat.

• Öyestä

Älä hötkyile. Halaus ja herkkä poskisuudelma voi olla ok vielä viidensilläkin treffeillä. En suosittelis ainakaan mihinkään syvään kielisuuteloon ryhtymistä noin vain yllättäin.

Halilla heität pallon ikään kuin naiselle. Jos tämä on ns. "valmis", hän aloittaa kyllä sen suutelemisen =)

• kkkkkkkkkkk1

1 treffit, halataan lähtiessä

2 treffit suudellaan lähtiessä

3 treffit suudellaan enemmänkin

4 treffit suudellaan ja hiplataan

5 terffit Sänkyyn!

Lapissa ei näin hidasta etenemistä voi tehdä vaan ensin 3 vaihe, sitten 5. tai suoraan vitoseen

• oula pohjoisesta

Juuri näin tehään Lapissa.

• Lapin juntti
        oula pohjoisesta kirjoitti:

Juuri näin tehään Lapissa.

Lapisha panhan porhhoja persheshen!

• tOrD

Ekoilla treffeillä pitää pikkasen päästä kokeilemaan, se on eduksi että jää kipinää ylle uusiin tapaamisiin.
      Kaikkihan perustuu siihen että mies pääsee nus....aan naista, mutta usein kun pääsee pukille niin sen jälkeen nainen ei enää paljon kiinnostam, vaan on uusi valloitus kiikarissa.
      Tämä on puhdasta biologiaa.

• pusut

Heti ensi-illan panon jälkeen.

• jatkossa

sitten voi jo kysyä nimeäkin mikäli kiinnostaa se tieto.

• HHUHUH

Heti vaan kiinni kun sika limppuun, kortsut pöytään (sama vaikka olisitte ruokaravintolassa) . Mitäs siinä hienostelet ja esität muuta, kun mitä olet.

• täs on tieto

Naiset vihaavat semmosia miehiä, jotka ei heti yritä päästä römpsälle. On pantava heti eka kerralla. Jos ei anna, niin jakoon vaa. Toista tilaisuutta ei kannata odottaa.

• Paskat akat

Ja kannattaa muistaa että aina on koitettava kairata myös perseeseen,jossei se anna persereikää kopasta nyt,ei sitä tule myöhemminkään, ja jossei mulkku kelpaa suuhun, sitäkään on turha odotella jos suhteeseen edetään.

Naiset koittaa vaan esittää siveellistä,totuus on että värkki märkänä ne on jo kotona meikatessaan,

• Huoh.

Olen käynyt kymmenien naisten kanssa nettitreffeillä ja aina meistä on tullut vain kavereita. En yksinkertaisesti uskalla tehdä naiselle mitään... Enkä tiedä, haluavatko naiset edes sellaista. Sehän olisi kamala häpeä jos vaikka ottaisi naista kädestä kiinni tai pussaisi vaikkei tämä pitäisi sinusta lainkaan! Ei siitä selviäisi hengissä...

• Tyyppi vaan

Ompas hupasaa luettavaa :D

• ylläri

suutelet heti poskelle ja sanot että simmut kii mulla on yllätys. jos muija lähtee mukaan ja laittaa silmät kiinni niin sinä vedät lerssin esiin ja sanot tässä se nyt on

• kahveet ensteks

Pittäähän ne kahvit juoda ensin.

• Panu 1

Minä paneskelin heti ekoilla treffeilläni. Enkä ole vieläkään kunnolla pussannut. Ei kai sitä toiset voi tietää?

• Tele-pusu-tappi. . .

Kielarit heti kehiin... :) Ei vaan, ei tommoseen oikeen oo olemassa mitään 'sääntöä' jos synkkaa nii pussailkaa heti...

• banomiäs

Panet suuhun ja laukeat sinne. Sen jälkeen voi suudella ja itse nuolla spermat pois toisen suusta. Tämän voi ja pitääkin tehdä jo ekoilla treffeillä .

• 12 17

Riippuu tilanteesta. Yritä ennemmin lukea itse tilannetta kehon kieli kun kertoo jo aika paljon,

Ei ole mielestäni oikeaa tai väärää vastausta. Kumpikin ok. Suutelette jos siltä vaikuttaa jos ei niin ette.

• nainen ja mies

Kyklä minä ainakin haluan suudella ensimmäisillä treffeillä. Illan edetessä siirryn lähemmäksi...

• "TERRORRIERRET"

NÄÄ PUSSAILUT EI OLE IHMISTEN HOMMIA. VELVOITTEENA MITTAUKSET. SUVULLA ON VELVOLLISUUDET JA OIKEUDET. PANOKONETTA KOHTI KÄYTÄESSÄ. JOTEN ÄLKÄÄ ALOITTAKO. SUOMI ON EU KÖYHÄLISTÖ JA VELKAISEMPI KUIN SEX SAATTAISI KUSTANTAA.

• "EBOLA AIDS"

ORGASMISTA HETI KIINNI VETI - AAH SANOO NAINEN. OLEMME ONNISTUNEET. ebola.

• siinä missä tihru ja tuhru siinä seuraa silmä kovana onko flirtti ... suomi - ruotsi/venäjä - suomi kansalaisuus on

• Kukko4

Kukko tietäää,,, Ei sitä naisilta kysytä ,, kunmenet Naisenrehveille katot silmiin ja tervehdit ,, noin 15 sekunnin päästä ,, suoraan kielisuudelmani oikein suurella ,, imulla .naiset rakastaa yllätyksiä,,,,,,

• meisselimies2

ensin b-rappuun ja sitten kysyt suuteloidaanko myös

• Pussaamaton.

On myöskin hyvä muistaa,mitenkä "AIDS "saattaa levitä,sitä esiintyy kropan nesteissä.Sylkirauhasissa on paljon nestettä ?

• Savolainen.

Kuka kielitaidoton tuon otsikon ilmaisi ? ...."MONENSILLAKO " saattaa kuulua Mogadishun kaduille,mutta ei näille palstoille.

• Rohkimo.

Rohkea rokan syö. Kerran olin jutellut laivan promenaadin kahvilassa juuri ensimmäistä kertaa tapaamani viehkeän neitokaisen kanssa (joka oli minua noin 17 vuotta nuorempi) ihan ystävällisyyttäni heitin small talkingia siinä ja huomasin että neidon silmiin ilmesty pilkettä.

Alle kymmenen minuutin päästä siirsin tuolini hänen viereensä, otin hellästi häntä päästä kiinni ja suutelin. Suudeltiin varmaan viisi minuuttia yhtä soittoa jonka jälkeen hän halusi että siirrytään minun hyttiin koska hänellä oli kaverinsa kanssa kimppahytti.

Hän kertoi minulle myöhemmin (irtosuhteemme jatkui maissa vielä silloin tällöin) että se yllättävä ja rohkea suuteleminen teki häneen suuren vaikutuksen ja vei jalat alta samantien.

Se on poijaat miehekästä ottaa tilanne haltuun eikä se ole naamavärkistänne kiinni. En minäkään kaksisen näköinen ole mutta naiset on tykänneet aina siitä että ole turvallisuuden tunnetta herättävän maskuliininen ja itsevarma.

• Jii007

Kas täällä harrastetaan kommenttien poistoa! Yrittävätkö naiset piilottaa totuuden?

Kommentissani totesin, että suomalainen nainen (Käytin sanaa suomil***a) antaa pillua jo ensimmäisillä treffeillä jos mies on tarpeeksi röyhkeä ja jännä. Ei muuta kuin rivosti kättä naisen pöksyihin ja imuttelemaan vaan!

• n. 25%

naisista antaa ekoilla treffeillä ja näistä n. 25% antaa myön panan anukseen. Ja jos kyseessä on jännämies ekoilla treffeillä pannaan 100% varmuudella.

• NeitiNäpsäkkä

Suudella kannattaa vain ja ainoastaan siinä tilaanteessa/tapauksessa, jos sitä kemiaa & intohimoa on ja tunteet ja ihastus on molemminpuolista (itse huomaan tuon 1-2 tapaamisen aikana ja ainakin varmat "ei missään nimessä tuon kanssa mitään enempää kuin ystävyyttä"-tapaukset tiedostan heti). Toisaalta, jos nainen on lupautunut toisille treffeille eikä tee sitä säälistä eikä kysymyksessä ole ns. kaveritapaaminen, hän saattaa olla kiinnostunut sinusta. Silti kuulostelisin sinuna tilannetta. Olen joissakin tapauksessa itse joskus nuorempana suudellut säälistä ja ilman intohimoa muutamaa miestä. Suoraan sanottuna sellaiset suutelot on aika tai jopa hyvin vastenmielisiä. Sellaista en suosittele kenellekään, siitä jää vain turhia riippakiviä, väärinkäsityksiä ja on ikävää molempien kannalta.

• Joku vaan

Ihmisiä on niin monenlaisia, sekä miehiä että naisia. Joku nainen olis ihan onnessaan suukosta ja toinen olis ihan kauhuissaan. Jos ihan varmanpäälle haluaa pelata niin eikö oo parempi oottaa hetki ettei tosissaan mokaa ja harmita sit jälkeenpäin?

• onko seksiä?

Kannattaa ihan ekaksi kun istutte kahvipöytään kysyä että onko seksiä ja kuinka usein? Vastaus paljastaa onko pöydän toisella puolella panttaaja vai oikeasti seksistäkin kiinnostunut nainen. Niihin panttaajiin ei kannata sekaantua. Menee yhden miehen elämä hukkaan jos sellaiseen jää roikkumaan.

• kyllä se on niin

että jo ekoilla treffeillä pitää olla kipinää fyysiseen toimintaan. Jos ei ole, ihan turha jatkaa.

• HHUHUH
        kyllä se on niin kirjoitti:

että jo ekoilla treffeillä pitää olla kipinää fyysiseen toimintaan. Jos ei ole, ihan turha jatkaa.

Onhan tämä mielenkiintoista ja näkee tämänpäivän sekopoltsiajattelumaailman. Miten helkkarissa teidät on kasvatettu ja minkälaista elämänoppia olette kotoanne saaneet? Ette minkäänlaista.

Elämänne pääasia pyörii pillunympärillä. Se näyttää olevan ainoa asia. No ei sillä pitkälle pötkitä. Näistä kommenteista näkee ihan selkeästi, että noi deittipalstat mon laillistettuja paritussivustoja, joissa on vain idiootteja. Voi vihtu pojat, miettikääs vähäsen sitä tulevaisuuttanekin. Ei niillä pilluilla elämä parane, on korkeintaa vähän mukavampaa, mutta ei niillä nälkä lähde ja ei niillä laskuja maksella -varsinkaa poijjaat

• kuules kurppa
        HHUHUH kirjoitti:

Onhan tämä mielenkiintoista ja näkee tämänpäivän sekopoltsiajattelumaailman. Miten helkkarissa teidät on kasvatettu ja minkälaista elämänoppia olette kotoanne saaneet? Ette minkäänlaista.

Elämänne pääasia pyörii pillunympärillä. Se näyttää olevan ainoa asia. No ei sillä pitkälle pötkitä. Näistä kommenteista näkee ihan selkeästi, että noi deittipalstat mon laillistettuja paritussivustoja, joissa on vain idiootteja. Voi vihtu pojat, miettikääs vähäsen sitä tulevaisuuttanekin. Ei niillä pilluilla elämä parane, on korkeintaa vähän mukavampaa, mutta ei niillä nälkä lähde ja ei niillä laskuja maksella -varsinkaa poijjaat

oletko panoringissa hypergamista suhdetta odottava se vain tapahtuu jännämiehen kanssa naikkonen. Normaalit pariutumiskykyiset ihmiset nussivat keskenään viimeistään kolmansilla treffeillä. Ne jotka eivät nussi eivät yleensä pariudu.

Ylipäätään, jos kipinä ja kemia seksin harrastamiseen puuttuu, on paras unohtaa treffeillä tavattu ja siirtyä eteenpäin.

• Eka kerralla lipaisu

Tarkoittaako aloittaja rintojen suutelua, vai puhutaako tässä jo jonkun muun jutun nuolemisesta?

• REKSA!

Kyllä ekojen treffeihin kuuluu varvit. Sitä voi vaakamambon jälkeen sitten sen kaipaamasi pusun heittää.

• napit vastakkain

Tota noin! Joensuun Kodit Oy harjoituttaa, kautta harjoittelun, opiskele? Poliittis uskonnollinen/ateistinen venäjä ei uus uskonnot, harjoitellen päätyy alkaa taas alusta. Huomattuansa mitä elektroninen Poliisilaitos, Valtiolaitos, Tutkimuslaitos, tai mikä muu muuta uus sanastolla tietyt kriteerit lainopillisella lakia säätävällä EU:lla americalla Natsi Siperialla, Israelin Juutalaisella Valtiolla (nimi muttuu) - Alkaa alusta taas, joten ....... Me pidämme itse kukin suumme kiinni huulemme kiinni riippumatta mitä nämä sexi alahuulet ja persereiässä aivopieruja kehittelevä uus ateistinen agnostism ... ja aletaas taas alusta "halusin edetä kirjallisuuden parissa, henkilönä en ole mitään"

• jokurandomnainen

Itsellä on, jos ei kolmansilla treffeillä panna, niin pistän poikki jutun.

• näin on

jos nainen ei anna kolmansilal treffeillä ppillua hommat ohi.

• nyfnyf_

jos mies lähentelee jo ekoilla ei toisia treffejä edes tule, kaikki tyylillään

• ilmankos täällä on
        nyfnyf_ kirjoitti:

jos mies lähentelee jo ekoilla ei toisia treffejä edes tule, kaikki tyylillään

sinkkukurppia;)

• "KDKDKF", Kaikkea sinä kyselet täällä juttupalstalla..;;(((((((((((((
      Minä kun tapasin nykyisen rakastajattareni niin heti eka tapaamisella kaikki oli täysin selvää ja niin harrastettiin ihanaa yhdyntää..;;)))
      Kyllä se Nainen antaa sulle hatkat jos ei tykkää suutelusta vielä toisillakaan treffeillä!!!!

• puisto-raipe

Parahin ketjun aloittaj! Unohda tuollaiset pussailu lässyilyt heti sassiin ja mieti milloin saat vongattua naisystävältäsi anaalia. Vanhana kehäkettuna tiedän, että aikaa saattaa mennä päivästä- puoleen vuoteen, mutta sehän tässä onkin homman suola.

• on tää

Isäukon kommentti tuommoiseen touhuun oli aikoinaan että "kah ko nuoloot".

• Kähmi sitä ;)

Voi olla että on vähän liian aikaista suutelulle... mutta paneminen om monesti ihan jees :)

• yleensähän

se riippuu daamista,että miten sen saa lämpimäksi.

• 18+13

Minusta kymmenensillä, mutta viimeistään sadansilla treffeillä on oikea aika suudella. Ainoa poikkeus on, että jos nainen on alaikäinen, niin sitten sinä päivänä, kun hän täyttää 18 vuotta.

• uno

No suutelet viimeisellä kerralla suhteen loputtua , ettei mene intohimon puolelle.

• pinde87

En tiiä pussaamisesta mutta itellä on tapana imee ekoilla treffeilla. Panna en anna. tykkään että reiluu kuiteski tyydyttää jätkä suulla jos se vaikka on tarjonnu pizzan tai jotain..

• jätkämies nuolee

En ittekään lämpee suuteluun, mutta ekoila treffeillä kyllä nuolen pillua jos tarjotaan.

• ekoillapussataan

Mie pussattiin (suudeltiin) jo ekoilla treffeillä lopuksi.... nyt yhteiseloa 1,5vuotta. Ei ne naiset mitään eunikki tai munkkia ole hakemassa, vaan kunnon miestä mikä pussaa ja puhuu....

• ego1

Jos ylipäätänsä lähden treffeille, niin miehen pitää olla sellainen jonka jonka entuudestaan jo tunnen. Yleensä suutelen ensimmäisillä treffeillä. Kertoo paljon miehestä jos tunkee heti kieltä kurkkuun vaiko suutelee tavalla mistä lähtee jalat alta.

• kokeilemalla selvii?

En tota sitte oikei tiiä et oks soveliasta kysyy ennen pussaamista jotta "pussataankos?" Tai oks se häveliäs ehdotus?
      Vai voiko pussata niin et pussaa ikäänkui tahallaan vahinkossa?
      Eläviskuvis he pussaa aina usein silleen et ensin naamat otetaan lähekkäin ja sitte
      yhenäkin huulet painautuu piitttkääään...märkään suudelmaan yhdessä halailu..
      syleilyn kanssa.
      Eka pusu ei hevillä unohu milloinkaan sellane "ensisuudelma".
      Ainaha voi todeta ettei oo yleensä tapana pussata tokilla treffeillä mutta ...
      vika kerta se tokavikakin voi olla?

• panomies7777

Eka treffeillä pannaan, ainakin minä. Vai nyt vielä suutelemaan, minä en pussaile, panen vaan. Toisia treffejä ei tule, ellei bööna ymmärrä antaa. Asiat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen.

• Toinen panomies

Kyllä ekoilla pannaan, ja omaa eukkoa sen jälökeen

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2368
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1838
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      70
      1644
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1265
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1174
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1138
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1038
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1030
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      874
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe