Vapaa kuvaus

Huumorilla höystetty luonnossa liikkuja. [email protected] Lempikirjat: Laulujoutsenen, perintö. Vapaa-aikanani: Viihdyn, mieluiten, luonnossa. En pidä: Pinnallisista, kanssakulkijoista. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

40

Kommenttia

1624

1. Minä sinulle olen yrittänyt selitellä, mutta sanat olleet hukassa, sulta ne löytyi kuin Apteekin hyllyltä. Se minun mielilause " tuleen ei saa jäädä makaamaan ", lienee osuva, vai kuinka.
  2. Naistenlogiikkaa apuun, tilanne kestämätön. Niitä mykkäkouluja mullekkin pitäneenä, uskallan kysyä erästä arkaa asiaa sinulta. Vähän taustaa:

1.episodi,lähdin viime Kevättalvella Rautupilkille Kilpisjärvelle poikaporukalla, parempipuolisko oli pakannut kaikki kamppeet valmiiksi matkaa varten. Viikko vierähti reissussa, palasin reissusta hirveän väsyneenä. Lievä nalkutus alkoi välittömästi, kun saalistakaan ei kotiintuotu. Siitä hermostuneena sanoin, että yöpukuni ei sitten ollut mahtunut matkatavaroihin. Vastaus oli, että se oli siellä pilkkirepussa, mykkäkoulua reilu kuukausi.

2.episodi, tapahtui viime syksynä, paremman puoliskon töistätullessa, vapauduin lastenhoidosta, lähdin hakemaan kioskilta tupakkia, hän jäi laittamaan ruokaa. Aika vierähti hiukkasen noin 6 tuntia, puhelin soi, vastasin siihen äkäiseen kommenttiin, että otetaanko ruoka pois lämpimästä. Käskin ottaa ruuan pois lämpiämästä, kerroin olevani menossa juuri laivaan Turussa. Saavuin parin päivänpäästä, mykkäkoulua kuukausi.

3.episodi, myös alkunsa viime Keväältä, juuri kun mykkäkoulu loppunut, mulla Villisika reissu Viroon. Matka oli kaikinpuolin hieno, vaikka sikoja emme saaneetkaan. Kaikki hyvin aina Tammikuunlopulle asti, olin lumihommissa pihalla p.puolisko huuti minua lankapuhelimeen, sanoi Virosta soitettavan. Lähdin juoksun kanssa, mielessä uusi jahtimatka, katse oli jäätävä kysyinkin siinä ohittaissa, että Raivoko soittaa, vastasi, joku emakko sieltä soittaa olis herralle porsas syntynyt. Sen jälkeen ei ole puhuttu ollenkaan, erokin elikkä mykkäkoulua on piisannut tooosi pitkään. Kysynkin onko kärpäsestä tehty härkänen, minen oikein ymmärrä? Auttaisko tässä se kuuluisa naistenlogiikka, epäilen vähän, anna hyviä neuvoja, vai meneekö sormi suuhun niinkuin minulta on mennyt.
  3. Totuuden, kuten tiedät olen umpirehellinen pojankossi. Useamman omakotitalon juoneena, olen ollut nopea juomaan, mitänyt joskus talonnurkka yrittänyt tarttua kurkkuun. Nyt juopottelen toista kertaa tälle vuodelle, saa nähdä meneekö toinen edes loppuun. Miten kuutamon kanssa?