pc1

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Aloituksia
138
Kommenttia
267
- Homma ei rullaa..Koska kommunikaatio erittäin heikkoa, siis tarkoitan että olen lähes aina viestien aloittaja, nykyään hiljaista, muutama16228
- Neitokainen puhuu vain omista asioista..Niin mitä pitäisi päätellä naisesta joka puhuu vain omista asioistaan/työstään eikä häntä kiinnosta mun asiat pätkääkään5298
- Voiko ex olla hyvä ystävä.Niin oon tässä kirjoitellut vähän aikaa erään naisen kanssa ja kun puheeksi tuli exät niin hän mainitsi että hän on ex:n11205
- Taidan poistaa treffiprofiilini...lopullisesti lähiaikoina, ollut jo heinäkuusta 2006 ja yhtään vastausta en ole saanut lukuunottamatta muutamaa riviä jot10410
- Suomi24 Treffit kangertelee..Niin tämä niin paljon mainostettu Suomi24 treffit tuntuu olevan muuttunut täysin vain profiilien arkistoksi, viestien lä5165
- Facebook fikit..Mitä tehdä facebookissa naisille jotka lähettelee viestejä ja ehdottelee tapaamista mutta sitten kun sanonkin että tavat1172
- Eikö lainan lyttäys pitäisi perustella??Kysyisin teiltä että eikö pankin pitäisi edes jollain lailla perustella lainan hylkäämistä? Osuuspankki ei perustellut l20347
- Asuntolainan saannin vaikeus..Niin olen kohta 15 vuotta vakinaisessa palkkatyössä ollut henkilö ja vielä kohtuunuori 30 ja tarkoitus olisi ostaa asu769405
- Naisten vaatimukset...aivan mielettömiä. Ei tällainen tavallinen työssäkäyvä rauhallinen mies pysty vastaamaan haasteeseen.. Pitääkö tässä oik22619
- Seurustelemattomuus hankaloittaa..Niin kuinka moni muu teistä sinkuista tunnustautuu seurustelemattomaksi, eli ei ole koskaan seurustellut? Monta syytä va1168
- Erehdyin taas katsomaan S24 treffejä..Ja taas joutui pettymään ja nilemään katkeruuttaan.. Treffit kokonaan täynnä vain hyvätasoisia, hyvännäköisiä naisia ko8296
- Sinkkukäsitys vääristynyt pahasti..Koska meitä on seurustelemattomia ja sitten näitä parisuhteessa vuosia olleita, sitten on yhdenillanjuttuja harrastavia2194
- Toissapäivänä tuli tasan 7 vuotta..Siitä kun ensimmäisen kerran toivoa ja intoa täynnä rekisteröidyin suomi24 treffeihin. No eipä siinä kauan mennyt kun hu15334
- Treffipalsta alkaa olla loppuunkoluttu...7 vuoden profiilin olo aikana ei ainuttakaan tapaamista, naiset kirjoittaa vain muutaman rivin sitten katoavat sanomatta14352
- Seurustelemasttomuus katkeroittaa!!Koittakaa oikeesti te monien kanssa seurustelleet ja naimisissa/kihloissa olleet joskus ymmärtää meitä ikisinkkuja jotka22466
- Voi huh huh noita naisten vaatimuksia.. .Tuolla Treffipalstalla. No kunhan odotatte 10 vuotta sitä täydellistä unelmien prinssiä niin eiköhän realismi astu jo pi3199
- Hiljainen on nyt inTällä hetkellä mitään sanomaton hiljainen hissukka nurkassa istuva mies on naisten mielestä in. Huomattu on baarissa kä12531
- Nordea pisti kapuloita rattaisiin..Niin myin tuossa hetki sitten asuntoni koska se oli liian iso ja kallis ylläpitää yhdelle ihmiselle, no tarkoituksena ti12473
- Nyt rupeaa pikkuhiljaa riittämään!Joudun kyllä poistamaan profiiliin koska ei naiset vastaa asiallisiin viesteihin sanallakaan! Haen siis tositarkoituksel8411
- Viking Xprssillä töykeä palvelu!Olin tässä jokunen vuosi sitten kaveriporukan kanssa xprssillä päiväristeilyllä ja sain todeta matkan jälkeen että käyt19538