Vapaa kuvaus

Mitähän itsestäni osaisin kertoa, hmm...Olen tavallinen tallaaja.. Mies oli ja meni manan majoille..

Tyttäriä on monta ja lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia. Onhan siinä jo porukkaa...

Itsestäni jotain: No,olen rauhallinen ja pitkäpinnainen..Luen paljon,rakastan runoja,dekkarit viihdyttävät ja ja sitten välillä vakavampaa,pääasia,että saan lukea..Etten ihan juutu kirjan ääreen ,teen muutakin...

Vapaaehtoistyötä esim.. No,ei siitä sen enempää.....Ai niin,pelailen ,yksinpelejä tai kaksinpelejä,hauskaa,rentouttavaa puuhaa...saa aivotkin toimintaa. Tämä tietokone ,on vallan mainio,

olen oikea räplääjä,aina löytyy kiinnostavaa juttua...Motto: "Elämä ei ole aina hauskaa,mutta mielenkiintoista,joka päivä." Kiva herätä uuteen aamuun, jospa tänään tapahtuu sellaista,mikä muuttaa kaiken paremmaksi ..aina on toivoa.



Kirjoitan tähän yhden ,Tommy Tabermannin runon ( Kaipaus 1976 )



Hiljaisuusvalssi



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa ,kunnes kielet sen katkeaa,

se soittaa aalloilla,kiviä vasten,

se soittaa oksalla kevätkeinuvalla,

jonka alla minä uinun,

kauriin ja karhun lailla.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa,kunnes meidät on pesty,

se harjaa harjalla, kanervankarkealla

ja se huuhtelee kuulla niin kirkkaalla,

ettei tähtiä tarvita lain.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa kunnes kielet sen parkuen katkeaa.

Se soittaa kunnes murheeni morsian mustissa on,

kunnes haudalla sen riisun päästäni

kuihtuneen seppeleen.

Oli vähän surullinen..Yritän löytää taas ,jonkun kivan.. Vaihtelua elämään..

Kiitos,kun poikkesit sivullani. Sinulle :Oikein mukavaa päivää,voimia ja Iloa!

sähkö[email protected]

.



Suosikkibändit/artistit: Tomi Metsäketo, Kari Tapio, Hecktor, Kaseva, Queen, Eagles ym..

Suosikkileffat: Viulunsoittaja katolla, Puhallus, Hevoskuiskaaja, Kummisetä, Oman elämänsä sankari ym.

Lempikirjat: Esim..Vihreä oli laaksoni, Vuorovetten prinssi, Sadanvuoden yksinäisyys, Garpin maailma, Tuntematon sotilas ym.

Vapaa-aikanani: Räplään tietokonetta, sättäilen, pelaan, luen romaaneja ja runoja, teen ristikoita, ulkoilen ym.

Katson tv:stä mieluiten: joitain sarjoja, Dokumentteja, uutisia, viihdettä, elokuvia..

Kotieläimet: Ei ole nyt, mutta pidän kissoista..

En pidä: hirvikärpäsistä, ym. ötököistä... kuumuudesta, metelistä, yksitoikkoisuudesta ym.

Ruoka & juoma: Pizza, lasagne, risotto, kana...juomana Novelle, Bonaqua tai vesi



Koulutus: ---

Ammatti: Eläkeläinen

Yhdistykset/kerhot: Espoonlahden eläkkeensaajat ry

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

13

Kommenttia

2058

  1. Hei yövartija..jos tulet yöllä,keitä uutta kahvia,
    älä mitään seisonutta juo.Epäterveellistä on.
    Mutta nyt on aamu taas,joten,ei kun kahvin keittoon..Kyllä väsyttää vielä,mutta ei auta nyt.
    Kahvi piristää kummasti,juon tässä ihan pelkkää kahvia..jos sitten ottais seuraavan kanssa ,vaikka
    sämpylän ja juustoa..Minä olen semmoinen juusto-fani..melkein järkytyn,jos ei ole juustoa kaapissa.Pidättekö niistä vähärasvasista? Minusta aika mauttomia ja toiset kuin kuttaperkkaa
    söis..Ehkä niihin pitää totutella..Täällä,
    onneksi voi syödä vaikka miten rasvasia laatuja,ei lihota...Se juustosta..Ahaa..kisutkin
    heräsivät..Kala on loppu,joten Lazzia nyt saatte..
    Kyllä nämä kaksi viihtyvät hyvin keskenään..
    eivät ole niin sylinkipeitä,kun on seuraa toisistaan..Mitähän sinne pikkujouluun keksisi..
    Voisin kaivella jostain nätin joulu-runon. En
    itse osaa kirjoitella,mutta onhan täällä tarpeeksi
    osaajia,ilman minuakin.SkillaN sitten varmaan
    kertoo päivän,koska pidämme ne juhlat.Tuntuu
    ihan ihmeelliseltä,että ollaan taas niin pitkällä..Kyllä meidän aikamme kuluu nopeasti.
    Tänään pitää mennä taas kauppa-asioita toimittamaan siskolleni..On se kyllä mukavaa,kun itse pystyy huolehtimaan itsestään,kyllä sille
    osaa antaa arvoa...Myös mielialan pitäminen
    iloisena ,on tärkeää..Juuri tyttäreni kanssa juttelimme,miten tietokone on monelle suureksi
    avuksi,yksinäisyyden karkoittajana. Täällä ,kun
    on niitä ikäviä kirjoituksi..ei niistä kannata
    välittää mitään..joku purkaa huonoa tuultaan..
    jos ei ole ketään,jolle niitä sanoisi,niin pitää
    sitten kirjoitella.,Mutta nyt ..Tulkaa kahville!
    Hintriika..tulehan välillä sättiin,olisi mukava jutella..ole niin ystävällinen..Tein ja toin omenapiirakkaa ja vanilja kastiketta (jääkaapissa)
    Vielä kynttilät palamaan ja lähden tästä.
    Oikein mukavaa keskiviikkoa kaikille! Voimia!
    Näkyillään..terv.Irkku
  2. Ihmiset juoksevat lenkillä, tuolla tiellä ,hiki päässä..Saisin varmaankin sydänkohtauksen. Minusta on mukavaa kävellä,metsässä ,tiellä ja missä vaan..eikö se ole riittävää..Onhan sekin liikuntaa,pääasia,että on ulkona ,joka päivä.
    Välillä voi harjoitella portaitten nousemista ja
    alastuloa,että pysyy ketteryys,kun tätä ikää tulee.Joten minä en koskaan mene lenkille,vain kävelylle. Jokainen tekee,miten sopii itselle
    parhaiten..Sauvakävelykin on mukavaa,saa kädetkin
    vähän liikuntaa samalla.Moi..t.Irkku