Vapaa kuvaus

"Elämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin". Elä siis kuin viimeistä kesäpäivää :)

47v mies, 183 cm, 295 kg (17.8.2020) . Housujen kaulus 230 cm.

fP-Kol 5.2 mmol/l
fP-Kol-HDL 1.59 mmol/l
fP-Kol-LDL 3.2 mmol/l

B -Eryt 5.71 E12/l
B -GHb-A1C 8.0 %
B -Hb 173 g/l
B -HbA1c 64 mmol/mol
B -Leuk 7.2 E9/l

Verenpaine Omron RS-7 rannemittarilla mitattuna 170-180 / 110-120 ja pulssi aamuisin mitattaessa 83-86.

Rohkeasti sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Linkit: http://kotleetti.angelfire.com

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Email: [email protected]

Aloituksia

1

Kommenttia

2035

  1. Olen edelleen tyytyväinen tämän hetkiseen olotilaani. Ei minulla ole tarvetta hokea itselleni mitään. Miksi pitäisi hokea?
    Toki vaivoja voi ilmetä aikanaan oli sitten ylipainoinen tai normaalipainoinen. Kyllä minä tiedostan mahdolliset riskit tämän kokoisena ja mielestäni ne ovat käyneet ilmi kirjoituksistani.
    Kiitoksia vain huolenpidosta :)
  2. Vaikkapa ulkona esim. pallon potkimista tai vaikkapa erilaisten pallojen heittelyä. Välillä sitten kiikussa annetaan vauhtia. Monet haluavat leikkiä piilosta tai jotakin muuta leikkiä jossa on mukana muutama osanottaja. Nuorimmat toki haluavat että luen heille lasten kirjoja ja kyselen heiltä kaikenlaista kirjojen juttuihin liittyen. En nyt konttaa lasten kanssa, mutta silti leikin vaikkapa rakentamalla legoilla. Vähän kaikenlaista tulee tehtyä, kun lapset nyt nuorempana eivät keskity kovinkaan pitkään samaan asiaan.
    Monille lapsille riittää sekin että he saavat kertoa arkipäiväisistä asioistaan, leluistaan, havainnoistaan yms rauhassa sekä keskeyttämättä ja heitä joku myös kuuntelee ja kysyy lisää pelkän "joo-joon" sijaan.
    Enpä tosiaan menisi trampolinille pomppimaan, kun sinne ei taida saada mennä edes yli satakiloisetkaan :)