Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2447

  1. on pakko olla piilossa?
    Onko nyt niin, että minunkin täytyy mennä puskista huutelemaan, kun joskus menen sekä nuorempien että vanhempien palstoille?

    Räväkkyyttä voi jokainen sitä haluava tuoda tänne kukin mieltymystensä mukaan.