Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kauan olet saanut sitä kirjaa odottaa, onpa mielenkiintoista kuulla kommenttisi, voit hyvinkin siitä tykätä - on meillä sen verran erilainen kirjamaku.
Tilasin kirjakerhosta Kanervan muistelmat, kumpaa ollee, politiikkaa vai juoruja?
Ale-myynnissä oli koko kirja, täyttä hintaa en viitsisi maksaa.
Siitä iankaikkisesta Pako-sarjasta vielä - ei se mitään lopu, tauolle näkyy jäävän ensi viikon jälkeen, vaikka eilen näkyi lopussa lukevan, että ensi viikolla päätösjakso.
Kyllä sen pitäisi päättyä - loppuu murhattavat...
16.01.2008 10:08
on nautittu ja surffailut surffailtu!
Hyvää yötä rakkaat nettiystävät.
15.01.2008 22:44
tulee pako, pakko katsoa. Onneksi olin kuulevani sanottavan olevan toiseksi viimeinen jakso.
Hyvä niin, harmittaa, kun aloin katsomaan moista ikuisuussarjaa ja sitten ei voi lopettaa.
Se on sitä tylsistymistä ja hiipivää höppänyyttä...
15.01.2008 20:25
Juurihan eilen jossain viitattiin hyviin huomeniin ja hymistelyihin, (ketju poistettu) nyt näkevät, että osataan täälläkin.
Minua usein on syytetty kärkevyydestä, niin tietysti minua piristää kummasti, kun sanan säilällä otetaan vähän mittaa.
Kunhan sitten vain unohdetaan ne ja sopuisa kirjoittelu jatkuu.
Minä kun jo pelkäsin Pystiksen konkkaa,niin hyvinhän tämä näkyy jatkuvan. D))
15.01.2008 08:08
tänään ollut pelkkää hymistelyä!
Oikein mukavaa, että on tullut vähän vaihteluakin joukkoon - se piristää.
Minäkin aina kalenteriini merkkailen säätiloja, niistä on sitten kiva katsoa mitä on ollut, ei niitä muuten muista.
Hyvää yötä, kauniita unia!
14.01.2008 22:35
Minä en ainakaan kirjoittanut millään pahalla, kun otin sinut esimerkiksi rekkaamattomasta nikistä.
Päinvastoin, tarkoitin juuri sitä, että kirjoitat aina samalla nikillä, niin tietää kenelle vastaa.
Olikohan Pelle käsittänyt väärin kirjoitukseni?
Pelkkää hyvää vaan kaikille Pystikseen kirjoittajille!
14.01.2008 22:03
Tuot sitä kaipaamaani huumoria kirjoituksillasi palstalle, valitettavasti niitä näkee vain niin harvoin.
Luuletko, että me telkkarin töllöttäjät päästään taivaaseen sitä sädekehää kiilloittamaan?
Kysyy se kaali.
14.01.2008 21:30
Tämäkin alkoi taas sillä, että mainostettiin nimenomaan sitä, että ei katsota.
Ei yhtään ketjua kukaan ole avannut mainostaakseen tv:n katsomista.
Ja se on aivan sama millä tavalla tullaan höppänäksi, tullaan kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Sama vaikka se höppänyys hiipii sitten sen töllönkin edessä.
Minäkin olen jo höppänä, kun viitsin tälläisesta vänkätä.
14.01.2008 19:12
Vaikka katsonkin tv:tä, tiedän kyllä mistä se suljetaan, kun talossa on vieraita.
En ole esim. Kauniita ja rohkeita katsonut vapaaehtoisesti pätkääkään, mutta olen joutunut sitäkin töllöttämään.
Enkä mistään ohjelmasta ole niin riippuvainen, että se menoja haittaisi - ja onhan tallennus. D))
14.01.2008 12:00
Onneksi on valinnan vapaus olemassa. Voin valita mitä katson tv:stä tai olla katsomatta. vaikka tunnustan katsovani sitä, ei se edellytä, että illasta toiseen istun nokka ruudussa.
Mitä tulee harrastusmahdollisuuksiin näillä seuduilla, maantietä olen mitannut enemmän kuin moni muu ja kaikki muut harrastukset ovat runsaan 20km:n päässä - kyllä pistää hunteeraamaan ennen kuin ottaa auton ja lähtee harrastamaan.
Radio on auki päiväkaudet auki, jos se joku autuaaksi tekevä on ja lukeakin osaan.
En käsitä mikä mainostamisen aihe on, jos ei katsele tv:tä - se on jokaisen oma asia katsooko vai ei!
14.01.2008 11:50
Samahan se on, rekattu tai ei kunhan joku vakituinen nimimerkki olisi, että tavallaan tietäisi kenelle vastaa. On typerää vastata lauseen pätkälle tai sanalle.
Tässäkin ketjussa on hyvä esimerkki rekkaamattomasta - hän kirjoittelee tällä samalla pelkkää hyvää vaan.
14.01.2008 09:51
Se syyllistäminen meitä töllöttäjiä kohtaan.
Minä ainakin katson tv:tä - eihän täällä "kehitysalueella" mitään muitakaan huveja ole.
Ollaan sitten typeriä töllöttäjiä.
Eikö ole sama, roikkuuko tietokoneella tai tuijottaa tv:tä.
Kukin tekee mitä haluaa!
14.01.2008 08:24
Mukavaa, että olet päässyt koneelle sinäkin.
Vai lumilyhtyjä olet tehnyt, täällä ei tarvii untakaan nähdä lumesta.
Vallan on unohdettu koko kaijat. Luulin, että mukaasi otit ja jätät ne sinne lasten iloksi.
Pieni eskarilainen on minullakin täällä eskariin lähtöä odottamassa. Tulee Pikku kakkonen heti aamusta, sitä katsoa napittaa. En kyllä oikein hyväksy sitä ainaista tv:n katsomista.
14.01.2008 08:15
Pakkasta on saman verran täälläkin - tulee aamuksi liukkaat kelit.
Toivottavasti ajelevat varovasti kaikki aamuvarhaisella töihin menijät.
Hyvää yötä kaikille!
13.01.2008 22:19
Saat olla puhtaan, valkean lumen maisemissa ja vielä revontuliakin!
Me täällä "alempana" tänäänkin ollaan saatu katsella vain mustaan maahan tulevaa vesisadetta.
13.01.2008 21:16
että Pystybaarilaiset huutelevat puskista muualla?
Uskaltaisin väittää, että ei se ole niin - sen vähän ainakin mitä minulla on muualle asiaa, kirjoitan omalla nikilläni.
Eihän siellä enää ole juuri kukaan entisistä kirjoittelemassa - missä lienee syy kyllästymiseen.
13.01.2008 16:37
Voit hyvin pukeutua polvipituiseen hameeseen.
Kyllä minun lapsenlapseni toisella mummulla oli ristiäisissä polvipituinen hame ja oli ihan tyylikäs.
Tietysti se edellyttää sutjakaa vartaloa, itse en voisi niin pukeutua.
11.01.2008 18:22
Parkinsonin tautia miksikään pikkukrempaksi.
Et taida tietää taudin koko kuvaa.
09.01.2008 16:21
Tuntuu, että nykyään tämä takkuaa aina, päivälläkin. Tuskin se suurista kävijämääristäkään johtuu.
Kyllä se tekstin muotokin usein vaihtelee, kun muutenkin takkuaa.
08.01.2008 19:15
Sitä olen itsekkin monta kertaa ajatellut, että miksei jo otsikosta voisi saada selville aiheen.
Aina ei yhdellä katsomisella edes muista, mitä kukin aloitus sisältää.
Mitä vikaa muuten Pirren mielestä tässä aloituksessa oli?
08.01.2008 13:51
50 / 123