Onko nyt Suomi24 sivut erikoisen hitaita aukeamaan onko kukaan huomannut?
Vaihdoin itse netin nopeampaan ,mutta en näillä sivuilla ainakaan huomaa eroa. Tosi hitaasti aukeavat. Maksoinko turhasta?
Tykkään nopeasti selata keskustelusivuja ja etsiä mielenkintoisimmat. Ellien sivut aukeavat tosi nopeasti.
Täälläkin tykkäisin surffata ,mutta meinaapi mennä hermo!
Hidas netti
5
951
Vastaukset
- yli 70 vee
Enpä huomannut eroa kuin laskussa. Palasin takaisin entiseen parin kuukauden hinnakkaan kokeilun jälkeen.
Ainakin tämä saitti hidastelee ihan omia aikojaan. Ei oo meidän koneissa vikaa vikaa vikaa.- sukkela1
joku alan guru, vaihtaako tamä systeemi tuota fonttia kehä kolmosen sisällä vai kuopion kohalla vai kajjanin kohalla vai.... miten se yleensä voi vaihtua toisenlaiseksi?
sukkela1 kirjoitti:
joku alan guru, vaihtaako tamä systeemi tuota fonttia kehä kolmosen sisällä vai kuopion kohalla vai kajjanin kohalla vai.... miten se yleensä voi vaihtua toisenlaiseksi?
Tuntuu, että nykyään tämä takkuaa aina, päivälläkin. Tuskin se suurista kävijämääristäkään johtuu.
Kyllä se tekstin muotokin usein vaihtelee, kun muutenkin takkuaa.- Hintriika*
Tellastiina kirjoitti:
Tuntuu, että nykyään tämä takkuaa aina, päivälläkin. Tuskin se suurista kävijämääristäkään johtuu.
Kyllä se tekstin muotokin usein vaihtelee, kun muutenkin takkuaa.Jos oltaisiin Suuressa Ameriikassa, niin vähintäänkin oltaisiin tehty massakanne ja haastettu Eniro oikeuteen mahahaavan aiheuttamisesta.
Oikein kuulee, kuinka se mahalaukussa kehittyy, kun odottelee sivun aukeamista ja saakin niitä hauskoja tiedotuksia milloin ruuhkasta, milloin mistäkin.
Taitaa olla maailman ruuhkaisin sivusto. Siksi terveydestään huolehtivan ei kannata täällä koko aikaa surfailla.
- Hidaspollainen
Onko se jonkun entisen nimimerkki? Missä sivut? Haluaisin päästä nopeasti aukeneville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2466314
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284287- 952834
- 412247
- 332032
- 491984
- 1091850
- 221739
- 271542
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311481