Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2447

1. en taida löytää erikoista suosikkia, ehkä Kari Väänänen olisi yksi ehdokas ja Pirkko Mannolasta olen aina pitänyt.

Joskus olen leikevihkooni Elokuva-Aitasta tallettanut sen aikaisia äänestyksen tuloksia yleisön suosikeista.
    Tauno Palo vv.1949-1956 ja Eeva-Kaarina Volanen 1949-1952, Jussi Jurkka 1957-1961 ja Elina Pohjanpää 1957-1960, välillä on ollut yhden vuoden tähdenlentoja.

Silloin olen nimennyt omaksi suosikeikseni Elina Pohjanpään ja Matti Raninin, onhan Ranin vieläkin hyvä näyttelijä, mutta en häntä koko ikääni ihaillut ole.
    Esko Salminen uransa alussa oli myös suosikkeihini kuuluva.

50-luvun lopulla ja 60-luvulla olin ahkera elokuvissa kävijä, enään ei joka vuosikaan tule lähdettyä, odottaa vain, että kyllä se televisiosta tulee.
  2. Joko tänne on perustettu joku salaseura, kun ovetkin on laitettu tiukasti kiinni?

On se hyvä, että aina antelias Pertta-täti on tullut kaupunkiin, saa baarikin taas vähän elämää.
    Selma-rouvaan en ole vielä oikein päässyt tutustumaan, mutta tuntuu hänelle ainakin viski maistuvan ja se on aina tulopuolelle se.
    Täytyy jonkun ajatella myöskin firman kannattavuutta.

Sisustakaa looshinne makunne mukaan, olette tervetulleita. Toivottavasti viihdytte!

Voisikohan Pohpoika vähän veistellä ovesta pois, on vissiin paisunut, ovi nimittäin, kun on näin kosteita ilmoja ollut.