Mitä mieltä olet

1943

moottorikelkoista? Onnistuisikohan täällä tällainen leikki, jota olen käyttänyt tietyissä ryhmissä kielen avaajana. Eli seuraava vastaa kysymykseen ja kysyy jatkossa "Mitä mieltä olet .........?

71

2030

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä mieltä olet

en mitään

• <huvikäyttö

Moottorikelkkojen "lelukäyttö" tulisi ilman muuta kieltää ja kieltoa valvoa tehokkaasti.
      Harmittamattomampiakin leluja löytyy!

Selkeä ammattikäyttö on toinen asia.

Vesiskootterit ovat viheliäisiä, täysin tarpeettomia meluajia!
      Jos ihmisillä itsellään ei ole tolkkua pidättäytyä kyseisten värkkien pörisyttämisestä niin niiden maahantuonti ja käyttö tulisi kriminalisoida.

Kyllä oli ihanaa juhannusaaton myöhäisillalla ostua Savonlinnan Satamakadun talon katolla kuohkarin ja elinkumppanin kanssa ja katsoa sekä ennen kaikkea kuulla kaupunginlahdella pörrääviä skootereita.
      Kokemuksissani kärjistynein tapaus.

Itänaapureiltamme ei voi paljoakaan harkintaa vaatia!
      Meidän pitäisi asettaa rajat.
      Tulivat kolmella skootterilla pörräämään yleisen uimarannan edustalle vaikka ulappaa olisi ollut kilometritolkulla.

Jne.

Yksinkertaisinta on poistaa vekotin kokonaisuudessaan maisemistamme!

• tarpeettomia

leikkikaluina.

Mitä mieltä olet turhista aloituksista?

• Kal...

mukavia!

M-kelkat on ihan ok, mutta vesiskootterit ovat pienillä järvillä ja lammilla ikäviä. Suurilla selillä ok, kunhan ei missään ajeta yhdessä paikassa ympyrää.

Mitä mieltä olette lehtipuhaltimista?

• a-woman1

Määrittele turhat aloitukset! Vastakysymys: -Mitä mieltä olet jokapaikassa poikkiteloin olevista puskahuutelijoista?

• 1943

ei olekaan, jos ne eivät loukkaa ketään. Mitä mieltä olet joulusiivouksesta?

• 1943
        Kal... kirjoitti:

mukavia!

M-kelkat on ihan ok, mutta vesiskootterit ovat pienillä järvillä ja lammilla ikäviä. Suurilla selillä ok, kunhan ei missään ajeta yhdessä paikassa ympyrää.

vanhanajan talkoita tyyliin sopivine välineineen. Lehtipuhaltimet aiheuttavat liikaa melua. Mitä mieltä olet siitä, että Helsingin keskustaan pitäisi saada enemmän henkilöautoja?

• 1943
        a-woman1 kirjoitti:

Määrittele turhat aloitukset! Vastakysymys: -Mitä mieltä olet jokapaikassa poikkiteloin olevista puskahuutelijoista?

ympäristössä lienevät varttuneet. Pitäisikö päästä "äiti aurinkoisen" halattavaksi? Mitä mieltä olet päivän säästä?

• Kal...
        1943 kirjoitti:

vanhanajan talkoita tyyliin sopivine välineineen. Lehtipuhaltimet aiheuttavat liikaa melua. Mitä mieltä olet siitä, että Helsingin keskustaan pitäisi saada enemmän henkilöautoja?

Hankkisin mielummin kunnon nojatuolin olohuoneeseen, kuin istuisin ruuhkassa autossa.

Miteäs mieltä olet kehä kolmosen ulkopuolella asumisesta?

• 1943
        Kal... kirjoitti:

Hankkisin mielummin kunnon nojatuolin olohuoneeseen, kuin istuisin ruuhkassa autossa.

Miteäs mieltä olet kehä kolmosen ulkopuolella asumisesta?

mainiosti, ei ole ruuhkia. Mitä mieltä olet Lapista?

• lupiini
        Kal... kirjoitti:

mukavia!

ovat täysin tarpeettomia lisäämässä melusaastaa.

Mitä mieltä olette komposteista?

• a-woman1
        1943 kirjoitti:

ympäristössä lienevät varttuneet. Pitäisikö päästä "äiti aurinkoisen" halattavaksi? Mitä mieltä olet päivän säästä?

...kun on pikku pakkanen ja aurinkokin paistoi aamulla hetken.
        Kummallista, että joidenkin pitää koko ajan kytätä muiden kirjoituksia ja yrittää sabotoida niitä! Tekisivät itse joskus jonkun hienon aloituksen, mutta taitaa rohkeus tai kyvyt pettää.

• 1943
        lupiini kirjoitti:

olen kompostoinut parikymmentä vuotta ja ehdotan seuraavassa yhtiökokouksessa, että taloyhtiömme alkaisi kompostoida biojätteet. Mitä mieltä olet "Kauneimmat joululaulut"-konserteista?

• Kal...
        1943 kirjoitti:

mainiosti, ei ole ruuhkia. Mitä mieltä olet Lapista?

ainakaan kesällä. Se on kaukana vaikka keski-suomessa asunkin. Nuorempana tuli käytyä laskettelemassa, mutta on sekin jäänyt. Kesälläkin olen pyörähtänyt sen verran, että tiedän ettei se ole minun paikka. En pidä pitkään matkustamisesta, siksi olenkin mökki-ihmisiä.

Mitäs pidät mökkeilystä, kesällä vainko vai ympäri vuoden?

• 1943
        Kal... kirjoitti:

ainakaan kesällä. Se on kaukana vaikka keski-suomessa asunkin. Nuorempana tuli käytyä laskettelemassa, mutta on sekin jäänyt. Kesälläkin olen pyörähtänyt sen verran, että tiedän ettei se ole minun paikka. En pidä pitkään matkustamisesta, siksi olenkin mökki-ihmisiä.

Mitäs pidät mökkeilystä, kesällä vainko vai ympäri vuoden?

ellen asuisi melkein kuin mökillä. Olen iloinen, kun saan vuokrata mökkimme pariskunnalle, joka todella nauttii siellä olosta toukokuusta lokakuuhun. Mitä mieltä olet kansantanssista?

• Kal...
        1943 kirjoitti:

ellen asuisi melkein kuin mökillä. Olen iloinen, kun saan vuokrata mökkimme pariskunnalle, joka todella nauttii siellä olosta toukokuusta lokakuuhun. Mitä mieltä olet kansantanssista?

Mulle isosisko opetti jo aikoinaan, että kaikkea pitää koittaa, paitsi omaa siskoa ja kansantanhuja. Tästä olen kiinni pitänyt.

Pidätkös uimisesta?
        http://www.justjoo.net/upload/images/1999122221734.gif

• 1943
        Kal... kirjoitti:

Mulle isosisko opetti jo aikoinaan, että kaikkea pitää koittaa, paitsi omaa siskoa ja kansantanhuja. Tästä olen kiinni pitänyt.

Pidätkös uimisesta?
        http://www.justjoo.net/upload/images/1999122221734.gif

vaikka uimahallissa en ole käynyt tänä vuonna. Järvessä ole uinut muina kuukausina paitsi helmi- ja maaliskuussa. Lopetin kaksi viikkoa sitten, kun laituri tuli liukkaaksi. Jos joulukuussa on yhtä sulaa kuin tammikuussa, aion pulahtaa. Mitä mieltä olet lapsista?

• Kal...
        1943 kirjoitti:

vaikka uimahallissa en ole käynyt tänä vuonna. Järvessä ole uinut muina kuukausina paitsi helmi- ja maaliskuussa. Lopetin kaksi viikkoa sitten, kun laituri tuli liukkaaksi. Jos joulukuussa on yhtä sulaa kuin tammikuussa, aion pulahtaa. Mitä mieltä olet lapsista?

ovat kuvoja niin kauan kun ne eivät ole omia. Vitsi vitsi, olen tietääkseni kolme niitä laittanut alulle (vaimon väite) ja mukavaahan se niiden kanssa on ollut touhuta. Kaiketi siis pidän lapsista.

Mitä mieltä olet kettutytöistä, entä metsästyksestä?

• Kal...
        lupiini kirjoitti:

Komposti on erinomainen asia. Olen kompostoinut jo kymmeniä vuosia mökillä, ja nyt myös täällä kaupungissa omakotialueellakin. Olisi mainio asia mikäli jätteistä alettaisi tekemään energiaa kompostoimalla.

• lupiini
        1943 kirjoitti:

ei olekaan, jos ne eivät loukkaa ketään. Mitä mieltä olet joulusiivouksesta?

ja muistelen marttojen sanoneen napakasti: "siivoa kaappisi, jos aiot viettää siellä joulun".

Mitä mieltä olet siskonpetistä?

• 1943
        Kal... kirjoitti:

ovat kuvoja niin kauan kun ne eivät ole omia. Vitsi vitsi, olen tietääkseni kolme niitä laittanut alulle (vaimon väite) ja mukavaahan se niiden kanssa on ollut touhuta. Kaiketi siis pidän lapsista.

Mitä mieltä olet kettutytöistä, entä metsästyksestä?

ottaneet vallan omiin käsiinsä. Voisivat tehdä luonnon hyväksi jotain rakentavaa esim. perustaa joutomaille kukkaniittyjä omistajan luvalla. Metsästys pitää eläinten lukumäärän sopivana, kyllä ihmisenkin pitää reviiriään puolustaa. Mitä mieltä olet Presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotosta?

• 1943
        lupiini kirjoitti:

ja muistelen marttojen sanoneen napakasti: "siivoa kaappisi, jos aiot viettää siellä joulun".

Mitä mieltä olet siskonpetistä?

tuo mieleen muistot ajalta, kun tulimme ukin luo joulunviettoon. Teimme siskonpetin olohuoneen lattialle ja siellä nukuimme koko nelihenkinen perhe. Siskonpeti luo yhteisyyden tunnetta. Mitä mieltä olet kirjeistä?

• Kal...
        1943 kirjoitti:

ottaneet vallan omiin käsiinsä. Voisivat tehdä luonnon hyväksi jotain rakentavaa esim. perustaa joutomaille kukkaniittyjä omistajan luvalla. Metsästys pitää eläinten lukumäärän sopivana, kyllä ihmisenkin pitää reviiriään puolustaa. Mitä mieltä olet Presidentin itsenäisyyspäivän vastaanotosta?

Hyvä kommentti kettutytöistä, ja olen samaa mieltä.

Itsenäisyyspäivän juhlavastaanotto on sitä mielenkiintoisempi mitä vanhemmaksi tulen. Kyllä itsenäisyyttä täytyy juhlistaa, on se niin suuren uhrin vaatinut. Jonkinlaisen inflaation on juhlien arvokkuus ajan myötä kokenyt, mutta silti kannatan juhlia.

Mitä mieltä olet käsityöläis ammateista?

• 1943
        Kal... kirjoitti:

Hyvä kommentti kettutytöistä, ja olen samaa mieltä.

Itsenäisyyspäivän juhlavastaanotto on sitä mielenkiintoisempi mitä vanhemmaksi tulen. Kyllä itsenäisyyttä täytyy juhlistaa, on se niin suuren uhrin vaatinut. Jonkinlaisen inflaation on juhlien arvokkuus ajan myötä kokenyt, mutta silti kannatan juhlia.

Mitä mieltä olet käsityöläis ammateista?

arvostan suuresti ja ostan usein käsintehtyjä tuotteita lahjaksi. Mielenkiintoisia kysymyksiä, kiitos seurasta.

• Kal...
        1943 kirjoitti:

arvostan suuresti ja ostan usein käsintehtyjä tuotteita lahjaksi. Mielenkiintoisia kysymyksiä, kiitos seurasta.

Kiitos kiitoksista!

• pöljä pöljempi pöljin

sinä vaihdat sukupuolta tuon tuosta... taidat olla se itsekseen puhuva... sukupuolta vaihtava... himo aloittelija.. kaikkitietävä..tekstejä poistava virtuaalimies/nainen joka ketjussa suuna päänä paskaa jauhamassa.

• melkoviisas

tämä neljänumeroinen nimimerkki on mielikuvituksen tuote! Siitä vaan, voihan sellaisessakin maailmassa elää ja uskoa itsekin kertomansa!

• nimimerkki
        melkoviisas kirjoitti:

tämä neljänumeroinen nimimerkki on mielikuvituksen tuote! Siitä vaan, voihan sellaisessakin maailmassa elää ja uskoa itsekin kertomansa!

hänen juttunsa sopis parhaiten huuhaa palstalle

• KristaTee
        nimimerkki kirjoitti:

hänen juttunsa sopis parhaiten huuhaa palstalle

olet siitä, että olen kanssasi eri mieltä?

• pimee¤¤

tuo neljä numeroinen kakkan jauhaja

• mieltä ##
        KristaTee kirjoitti:

että olen eri mieltä

• 1943
        pimee¤¤ kirjoitti:

tuo neljä numeroinen kakkan jauhaja

tiedät tätähän voi käyttää kuka vaan kun tämä ei ole rekattu nimimerkki niinkuin minä nyt teen että en käytä omaa nimimerkkiäni :)

• 1943
        1943 kirjoitti:

tiedät tätähän voi käyttää kuka vaan kun tämä ei ole rekattu nimimerkki niinkuin minä nyt teen että en käytä omaa nimimerkkiäni :)

se varmasti niin?

• 1943

kopautan nuijaa ja sanon:"Asiaan"

• 1943
        KristaTee kirjoitti:

ja tietysti sallittu. Mitä mieltä olet ilkeistä ihmisistä?

• samaa
        KristaTee kirjoitti:

mieltä...

• muotoiltu
        1943 kirjoitti:

ilkeys on nautittavaa.

• on yhtä
        1943 kirjoitti:

kopautan nuijaa ja sanon:"Asiaan"

asiallinen kuin sen aloittajakin. Taitaa olla varren molemmissa päissä nuija.

• lupiini
        1943 kirjoitti:

tarvitaan.
        Mitä mieltä olette jouluvaloista?

• 1943
        lupiini kirjoitti:

tarvitaan.
        Mitä mieltä olette jouluvaloista?

valoista jouluna, ei liian paljon värejä. Mitä mieltä olet elävistä kynttilöistä joulukuusessa?

• lupiini
        1943 kirjoitti:

valoista jouluna, ei liian paljon värejä. Mitä mieltä olet elävistä kynttilöistä joulukuusessa?

vaarallisia. Lapsuudessa kuusessamme oli oikeat kynttilät, nyt vain sähkökynttilöitä. Mutta siitä olen pitänyt kiinni, että aina laitamme joulukuuseen oikeita, punaisia omenoita.

Mitä mieltä olet omenoista?

• 1943
        lupiini kirjoitti:

vaarallisia. Lapsuudessa kuusessamme oli oikeat kynttilät, nyt vain sähkökynttilöitä. Mutta siitä olen pitänyt kiinni, että aina laitamme joulukuuseen oikeita, punaisia omenoita.

Mitä mieltä olet omenoista?

on omenahulluus. Nytkin odottelen jo seuraavaa omenasesonkia. Omenoiden pitää olla kotimaisia ja syön koko omenan, vain kanta jää jäljelle. Myöhäisistä lajikkeista suosikkejani ovat Åkerö, Katja ja Aroma. Lähikaupungin marketissa ei enää tällä viikolla ollut kotimaisia, mutta mulla on vähän varastossa. Mitä mieltä olet pastantista?

• pastantti
        1943 kirjoitti:

on omenahulluus. Nytkin odottelen jo seuraavaa omenasesonkia. Omenoiden pitää olla kotimaisia ja syön koko omenan, vain kanta jää jäljelle. Myöhäisistä lajikkeista suosikkejani ovat Åkerö, Katja ja Aroma. Lähikaupungin marketissa ei enää tällä viikolla ollut kotimaisia, mutta mulla on vähän varastossa. Mitä mieltä olet pastantista?

Mitä ihmettä se on?

Ostelen joskus kaupoista erikoisuuksia ja viime talven herkku olikin tomatin näköinen hedelmä. Nimeä en muista, mutta hyvää oli. Nyt en ole niitäkään löytänyt.

• pastantti kirjoitti:

Mitä ihmettä se on?

Ostelen joskus kaupoista erikoisuuksia ja viime talven herkku olikin tomatin näköinen hedelmä. Nimeä en muista, mutta hyvää oli. Nyt en ole niitäkään löytänyt.

Perunapuuroa on sanottu pastanttipuuroksi, vieläkö sitä mahtaa joku tehdä.

• 1943
        Tellastiina kirjoitti:

Perunapuuroa on sanottu pastanttipuuroksi, vieläkö sitä mahtaa joku tehdä.

sitä on myös sanottu. On perinneruoka. Appeni teki ison kattilallisen ja pani koko kattilan jääkaappiin. Paistoi sitten pannulla pienissä erissä. En ole koskaan tehnyt, mutta pitää yrittää. Ensin perunasose, löysä, lientä jätetään sekaan. Sitten vispataan sekaan ohra- tai ruisjauhot ja annetaan kypsyä Maustetaan suolalla.

• 1943

kun muillekin kelpaa, vai onko mielikuvituksen puutetta?

• oman metsän

harvennuksessa.
      Erittäin hyvä liikuntarajoitteisten talvisena ulkoilumahdollisuutena.
      "Mitä mieltä olet.....???????

• 1943

ja muut välimerkit kuuluvat silloin tällöin asiaan. Mitä mieltä olet miukumaukusta?

• se on
        1943 kirjoitti:

ja muut välimerkit kuuluvat silloin tällöin asiaan. Mitä mieltä olet miukumaukusta?

minun mielestäni naurettava, asiana ihan hyvä.
        Minulta unohtui tuossa kysymys.

Mitä mieltä olet, vallitseeko keskustelupalstoilla minkäänlaista tasa-arvoa kirjoittajien välillä, ja miksihän toiset jatkuvasti puhuvat vain toisten tavasta kirjoittaa, eivätkä asiasta, mistä kirjoitetaan?

• 1943
        se on kirjoitti:

minun mielestäni naurettava, asiana ihan hyvä.
        Minulta unohtui tuossa kysymys.

Mitä mieltä olet, vallitseeko keskustelupalstoilla minkäänlaista tasa-arvoa kirjoittajien välillä, ja miksihän toiset jatkuvasti puhuvat vain toisten tavasta kirjoittaa, eivätkä asiasta, mistä kirjoitetaan?

jokaiselle suotakoon tyylinsä. Itse anan aina mieluummin porkkanaa kuin piiskaa ja yritän puhua asiasta. Mitä mieltä olet syrjähypyistä?

• maissa
        1943 kirjoitti:

jokaiselle suotakoon tyylinsä. Itse anan aina mieluummin porkkanaa kuin piiskaa ja yritän puhua asiasta. Mitä mieltä olet syrjähypyistä?

kerrotaan olevan avioliiton suola.
        En omakohtaisesti hyväksy, koska sillä voidaan loukata pahasti, enkä itse usko mihinkään vapaaseen suhteeseen.

Miksi mennä avioon, jos ei pysty olemaan uskollinen? Pysyköön sinkkuja, ja pitäköön avoimesti yllä niin monta suhdetta, kuin sielu sietää.

Mitä mieltä olet flirtistä?

• älytöntä vapaata
        1943 kirjoitti:

...osallistua tähän. Mitä mieltä olet kanoista?

• ovat hyviä
        älytöntä vapaata kirjoitti:

...osallistua tähän. Mitä mieltä olet kanoista?

olemassa, jos tarvitset kananmunia.

Mitä mieltä, onko k ukoilla enää mitään merkitystä?

• 1943
        maissa kirjoitti:

En omakohtaisesti hyväksy, koska sillä voidaan loukata pahasti, enkä itse usko mihinkään vapaaseen suhteeseen.

Miksi mennä avioon, jos ei pysty olemaan uskollinen? Pysyköön sinkkuja, ja pitäköön avoimesti yllä niin monta suhdetta, kuin sielu sietää.

enkä oikeastaan pidä. Mutta joka osaa taidokkaasti, niin siitä vaan. Mitä mieltä olet kaupunkilomista?

• lupiini
        maissa kirjoitti:

enkä itsekään harrasta sitä.

• flirtti
        1943 kirjoitti:

enkä oikeastaan pidä. Mutta joka osaa taidokkaasti, niin siitä vaan. Mitä mieltä olet kaupunkilomista?

on arjen hyvä mauste.
        En tykkää kaupungeista muutenkaan, ikinä en osaa lomaa ajatella muualla, kuin maalla.
        Tietysti jokin tutustuminen New Yorkiin (taitaa jäädä tekemättä).

Mitä mieltä jouluvaloista?

• RosaLiiin
        flirtti kirjoitti:

on arjen hyvä mauste.
        En tykkää kaupungeista muutenkaan, ikinä en osaa lomaa ajatella muualla, kuin maalla.
        Tietysti jokin tutustuminen New Yorkiin (taitaa jäädä tekemättä).

Mitä mieltä jouluvaloista?

...ihania
        torjuvat marraskuun masennusta tähän pimeään aikaan kun kaksi pimeää on vastakkain

mitä mieltä olet reinoista

• reinoista,
        RosaLiiin kirjoitti:

...ihania
        torjuvat marraskuun masennusta tähän pimeään aikaan kun kaksi pimeää on vastakkain

mitä mieltä olet reinoista

sekä ihmisinä, että tossuina.
        Isäntä taas ei tykkää reinotohveleista. Pitää niitä vain, kun muistan muistuttaa, ja silloinkin lopsuttelee niissä mielenosoituksellisesti, riisuen ne pois heti kun silmä välttää.

Mitä pidät Kari Tapiosta, joka myös pitää reinotossuista?

• rosaliiin
        reinoista, kirjoitti:

sekä ihmisinä, että tossuina.
        Isäntä taas ei tykkää reinotohveleista. Pitää niitä vain, kun muistan muistuttaa, ja silloinkin lopsuttelee niissä mielenosoituksellisesti, riisuen ne pois heti kun silmä välttää.

Mitä pidät Kari Tapiosta, joka myös pitää reinotossuista?

..totta kait pidän, ihana ääni, niin miehekäs suoraan sydämeeni ja melkein naapurin poikia vielä

Mitä mieltä olet junalla matkustamisesta??

• ennätys 158cm
        1943 kirjoitti:

Tosin vuosien takaa!

• 1943
        rosaliiin kirjoitti:

..totta kait pidän, ihana ääni, niin miehekäs suoraan sydämeeni ja melkein naapurin poikia vielä

Mitä mieltä olet junalla matkustamisesta??

kova kiire. Itseasiassa haluaisin matkustaa kaikilla hienoilla junilla eri maanosissa. Nyt ei tule mieleen yhtään nimeä, jokin ".... Express" on Euroopassa. Mitä mieltä olet sukeltamisesta?

• 1943
        ovat hyviä kirjoitti:

olemassa, jos tarvitset kananmunia.

Mitä mieltä, onko k ukoilla enää mitään merkitystä?

ovat komeita katsella. Mitä mieltä olet tietokonepeleistä?

• pelaamista.
        1943 kirjoitti:

En pelaa tietokoneella, vaan pleikkarilla, jonka sain muutama vuosi sitten synttärilahjaksi.

Mitä pidät Finlandia-ehdokkaista?

• maissi55
        1943 kirjoitti:

kova kiire. Itseasiassa haluaisin matkustaa kaikilla hienoilla junilla eri maanosissa. Nyt ei tule mieleen yhtään nimeä, jokin ".... Express" on Euroopassa. Mitä mieltä olet sukeltamisesta?

...kuvitella, sukeltelen jossain turkosissa meressä upeiden koralliriuttojen lomassa ja kauniiden eriväristen kalojen puikkelehtiessa sinne tänne, jaa, tämäpä on sopivaa haaveilua näin marraskuun masennukseen,muuten täällä kotosuomen järvissä en osaa enkä uskalla ja olisi hengelleni vaarallista jos kokeilisin...

Mitä mieltä olet kotiviinistä????

• mitä mieltä
        1943 kirjoitti:

nimimerkistä sinihelmikki

• 1943
        mitä mieltä kirjoitti:

nimimerkistä sinihelmikki

voisin antaa tyttärelleni oikeaksi nimeksi. Mitä mieltä olet suutelemisesta?

• 1943
        pelaamista. kirjoitti:

En pelaa tietokoneella, vaan pleikkarilla, jonka sain muutama vuosi sitten synttärilahjaksi.

Mitä pidät Finlandia-ehdokkaista?

en ole ehtinyt tarkemmin tutustua,koska eläkeläisellä on niin paljon menoa. Toivottavasti talven aikana ehdin lukea, kun alan, luen yöt,päivät. Mitä mieltä olet Marilyn Monroesta?

• kaunis,
        1943 kirjoitti:

en ole ehtinyt tarkemmin tutustua,koska eläkeläisellä on niin paljon menoa. Toivottavasti talven aikana ehdin lukea, kun alan, luen yöt,päivät. Mitä mieltä olet Marilyn Monroesta?

varmasti älykäskin, vaikka roolit antoivat toisenkinlaisen kuvan. Liian herkkä asemaansa nähden, surullinen esimerkki monista tähdistä, joiden elämä olisi varmasti ollut paljon helpompaa, jos kuuluisuus ei olisi osunut kohdalle.

Mitä mieltä mämmistä?

• Bakteerikauhu
        1943 kirjoitti:

voisin antaa tyttärelleni oikeaksi nimeksi. Mitä mieltä olet suutelemisesta?

Tyhjänpäiväistä pöpöjen ja syljen siirtoa. Hyi kauhea.

• 1945
        ennätys 158cm kirjoitti:

Tosin vuosien takaa!

pätkähyppy. Kyllä syrjähyppy on pitempi.

• siruna

isojen yleensä poikien lelu napapiirin tällä-puolen.

Ei välttämötön, sen takia on useita vammautunut tai peräti kuollu.

Turhan kallis lelu.Tänne tulevana talavena tuskin
      tulee ees pitävää pohojaa sillä ajamiselle.
      Jäistä puhumattakaan. Vaarallinen heikoilla jäillä.
      Täälläkin on useina talavina jäihin puonneet,
      kun on olleet menossa verkoilleen.
      Taitaapi olla hintava ja tuskin halapa ajettava.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      409
      1990
    2. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      104
      1924
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1116
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      12
      869
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      690
    6. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      636
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      107
      623
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      10
      595
    9. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      37
      586
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      27
      577
    Aihe