Missähän kaikki vanhat

Zirkonia

juttukaverit ovat?
Olivia, Tella, Marjapensas, King Kale ja Pertta-täti esimerkiksi?
Ihmettelenpähän vain, kun tulin tänne kertomaan, että olen lähdössä muutamaksi kuukaudeksi Etelään, eli talveksi. Palaan maaliskuun lopulla, sitten varmaan tulen taas jatkamaan juttuja tänne.
Etu-Töölö on myös jäänyt mieleeni, missä hänkin lienee?
1943, samaaa ikäluokkaa kuin minäkin, sympatiat Sinulle! Ja tietenkin kaikille muillekin.
Hyvää talven viettoa ja Jouluja kaikille! Kuullaan keväämmällä.

19

1127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1943

Ei käy kateeksi. Itse menisin mielelläni jonnekin, missä pääsee hiihtämään. Täällä Etelä-Suomessa touhu on niin epävarmaa ja Paippiin en ole vielä tutustunut.

• Zirkonia

kyllä tuo kasvihuoneilmiö on siinä mielessä havaittavissa, että Etelä- Suomessa ei paljon lunta varmaankaan tulla jatkossa näkemään.Ainoastaan harmautta ja vesisadetta.

• Myrskytuuli*
        Zirkonia kirjoitti:

kyllä tuo kasvihuoneilmiö on siinä mielessä havaittavissa, että Etelä- Suomessa ei paljon lunta varmaankaan tulla jatkossa näkemään.Ainoastaan harmautta ja vesisadetta.

55.. Menin hiihtolomaksi Pälkäneelle. Otin sukset mukaan ja minulla oli huopatossut jalassa. Lainasin serkulta monoja... Kerkisin yhtenä päivänä suojasäällä hiihtämään, seuraavana aamuna oli pakko lainata tädin saappaat että pääsin ulos. Koko viikon satoi vettä oli kuraista sohjoa kaikkialla ja minä jouduin tulemaan huopatossut jaloissa kotiin. Arvatkaapas kuinka hyvin sairastuin sen reissun jälkeen? Niin olikohan jo silloin alkanut kasvihuone ilmasto vaikuttamaan?

• OliviaKoo

täällähän minäkin olen roikkunut kuin p***a Junttilan tuvan seinässä. Sinua ei vain ole "näkynyt", ihan kuin olisit kadonnut kuin tuhka tuuleen.

No, nyt sitten tosiaan katoat. Olisinpa mielelläni housuissasi (tai hameessasi).

Elä terveesti ja tule ihmisenä takaisin;)
      HYVÄÄ MATKAA!

• Zirkonia

Ei ole minua näkynyt, kun on ollut niin paljon hässäkkää. Vuokrasin nim Teneriffalta maaliskuun lopppuun asti asunnon.Siinäpä vasta hommaa oli.Kaikenlaista kommervenkkiä.
        Minulla nim nivelet särkevät aivan tolkuttomasti täällä Suomen kylmissä, odotan että siellä lämmössä vähän parempi.
        Juu, takaisin tullaan kevään koittaessa.

• Myrskytuuli*
        Zirkonia kirjoitti:

Ei ole minua näkynyt, kun on ollut niin paljon hässäkkää. Vuokrasin nim Teneriffalta maaliskuun lopppuun asti asunnon.Siinäpä vasta hommaa oli.Kaikenlaista kommervenkkiä.
        Minulla nim nivelet särkevät aivan tolkuttomasti täällä Suomen kylmissä, odotan että siellä lämmössä vähän parempi.
        Juu, takaisin tullaan kevään koittaessa.

Ja tulla kertoilemaan mitä sinulle kuuluu ja onko lakannut pakotus??

• Pertta-täti

Rva Zirkonia lähtee siis viettämään aikaansa kalaisemmilla vesillä. Mikäpäs siinä.
      Kyllä siinä nivelet nuortuvat, kun Manuelille sormiaan näpsyttelee rantabaarissa ja
      niskalihakset vertyvät ihan huomaamatta rantaleijonia kuikuillessa.

Katsoo hän sitten vain, ettei joudu elättäjäksi yhdellekään paikalliselle don juanille.

Ja jos lisäneuvoja nuorten miesten suhteen tarvitsee, ottaa hän vaan rohkeasti yhteyttä.
      Kokemuksesta voin kertoa yhtä ja toista.
      Mutta vain kahden kesken.

• Zirkonia

että Pertta-tätikin on herännyt!
        Pertta-täti ottaa nyt rauhallisesti , ja jättää nuoremmat miehet.
        Minä oikeastaan tykkään pikkasen vanhemmista.
        Kuvitelkaa Pertta-täti, mikä elämänkokemus heillä on!
        Viis sellaisista Manueloista, siis nuorista,annetaanpa näille vanhemmillekin urhoille chanssit.Sopiiko Pertalle?

• Pertta-täti
        Zirkonia kirjoitti:

että Pertta-tätikin on herännyt!
        Pertta-täti ottaa nyt rauhallisesti , ja jättää nuoremmat miehet.
        Minä oikeastaan tykkään pikkasen vanhemmista.
        Kuvitelkaa Pertta-täti, mikä elämänkokemus heillä on!
        Viis sellaisista Manueloista, siis nuorista,annetaanpa näille vanhemmillekin urhoille chanssit.Sopiiko Pertalle?

Mihin minä enää muiden vanhojen elämänkokemuksia tarvitsen, kun itselläni on ikää jo yli yhdeksänkymmentä?
        Nuorten kokemuksia minä kaipaan. Heistä löytyy sitä säkenöivää elämäniloa, jota minäkin suorastaan pursuan.
        Kuka minun ikäiseni muka enää pursuaa?

En tunne yhtään tämänikäistä, joka esimerkiksi jakaisi harrastuksia kanssani. Miekkailua, telinevoimistelua, jazzbalettia, triathlonia, ratsastusta, jne, jne.
        Nuoret miehet ovat notkeita ja hyväkuntoisia.
        Niitä avuja minä arvostan.

• Monia vanhoja nikkejä olen kaivannut minäkin, kovin moni tuntuu kadonneen ja hiljaiseksi palsta käyneen.

Leppoisaa talvea sinulle sinne etelän lämpöön ja tulehan pirteänä takaisin!

• jos oisi mahdollisuus

ja varaa, en tulisi edes kesäksi tänne sarvikuonojen maahan, mutta se on oltava täällä ilman sarvia ja hampaita, ympäri vuoden, ei kaikki ole kroisoksia.

• Zirkonia

enkä ole kroisos. Tykkään Suomesta, ja kaikista täällä olevista ja kirjoittavista mukavista juttukavereista!

• Viettääkseen talven etelässä.

• Zirkonia
        Tamarix kirjoitti:

Viettääkseen talven etelässä.

tarvitse.
        Kunhan vain tekee itselleen selväksi mitä itse asiassa omalta elämältään haluaa.
        Siihen voi sitten panostaa.

• marjapensas

Nautiskelehan etelän lämmöstä.
      Yritetään pyristellä palstalla ja toivotella sinut maaliskuussa tervetulleeksi takaisin.
      Muistathan ottaa mukaasi, aurinkovoiteet, pino kirjoja, sekä kahvinkeitin ja muutama kilo kahvia:))

• Zirkonia

mukaan, samoin lukemattomia lukemattomia lehtiä.
        Kiitos toivotuksista!
        T.Zirkonia

• 1943
        Zirkonia kirjoitti:

mukaan, samoin lukemattomia lukemattomia lehtiä.
        Kiitos toivotuksista!
        T.Zirkonia

miksi kahvi pitää viedä mukana?

• 1943 kirjoitti:

miksi kahvi pitää viedä mukana?

Koska kahvi on sellainen juoma, jossa laadusta
        ei tingitä.
        Samahan se on tupakoitsijoilla, eivät hekään mitä
        tahansa "sätkää" sytytä.
        Ja Suomella nyt sattuu olemaan vankat perinteet
        kahvin laadun suhteen. Paahto ja lajikkeitten sekoitus
        on kehitelty juuri meikäläisten makuhermoihin sopivaksi.

• a-woman1

Ikävuosia kyllä lienee riittävästi, joten olen sillä tapaa vanha. Saan kai siis liittyä seuraan?
      Oikein hyvää talvisydäntä sinulle! Muista kuitenkin: -Oma maa mansikka muu maa mustikka :).

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      409
      1990
    2. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      104
      1924
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1116
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      12
      869
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      690
    6. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      636
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      107
      623
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      10
      595
    9. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      37
      586
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      27
      577
    Aihe