Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinun viestisi siellä vaan on piilossa ollut enkä saanut sitä silloin liikkeelle, mistä lie ilmestynyt!
18.09.2007 09:14
Näin minäkin olen ajatellut.
Katsotaan, mutta salaa ;)
Tuskin kukaan sitä lemppariohjelmana pitää...
18.09.2007 09:09
mainoksia tule edes huomioitua, ihan totta!
18.09.2007 09:03
Kaikille meille virheitä sattuu - vanhan mummulle ja pappallekin ja miten ne sormet luistikaan...
Oikolukijaa kaivattaisiin!
18.09.2007 09:00
Missä täällä vanhoja on?
Ja eikö nuorempien ikäluokkien palstoilta mitään katoa, sorretaanko vain meitä?
18.09.2007 08:56
Sekin vielä. Eihän siellä voisi tehdä mitään, ei yhtään mitään! Ei saisi edes päiväkirjaa pitää, eikä tietäisi mitään ulkomaailmasta.
Huh huh!
08.08.2002 03:50
Niin että menisitkö vastaavaan ohjelmaan, kysyn vaan?;))
Mua ei ainakaan saisi kirveelläkään asumaan
TV-kameroiden alle.
Riitahan siellä tulisi, kun meitä suoran puhujia muutama olisi yhdessä - ei tulisi mitään...
17.09.2007 10:14
Olipa joku niin vaan kiilannut edelle taas kahvin keittoon, että koko päiväksi sitä riittää.
Semmoista se on, kun viestien kulku ei toimi - viisi vuotta sitten ovat Folk ja Marjapensas olleet ne kahvit keittämässä ja viestit pukkasin minä esille!
17.09.2007 07:48
Harvoin minä aamulla Pystiksen ovia ensimmäisenä availen, mutta nyt taitaa niin käydä.
Laitan Mocca-Masteriin kahvit tippumaan, laiska kun olen, en viitsi ruveta kahvipannua vahtimaan, hellalle kiehuisi koko kaffeet.
Jaahas, mitä näin sateisena päivänä keksisi - ei kai mitään. Antaa mennä taas kerran Punaiselle Ristille kuten niin monta kertaa aiemminkin.
Hyvää viikon alkua kaikille!
17.09.2007 07:43
Poikkesin katsomaan onko ketään poikennut, mutta hiljaista, hiljaista on...
Nyt kaivattaisiin Ellakaisaa kehiin, kun kerran emäntä otti ja lähti ja sen pienen aikaa kun Ellakaisa täällä hääräsi, kaikki sujui kuin rasvattu salama.
Huomenna Olivia nauttii jo auringosta ja lämmöstä.
Se hänelle suokoon, onhan hän oikea auringonpalvoja. En kadehdi, olenhan monta kertaa sanonut, että en tykkää helteistä.
Jos kova ikävä meille tulee, mennään yllätysvierailulle, että heilahtaa!
Kippis ja hyvää matkaa!
16.09.2007 20:27
joka ei sitten tiedä, että näin on ollut jo monta päivää.
On ollut suosittu tämä elokuu 2002, päivämäärä taitaa muuttua.
Kaikki täällä on ollut entistä enemmän vaikeaa, eikä se taida valituksista parantua.
16.09.2007 19:36
tullut tirkisteltyä, kun ei muutakaan katsottavaa ole ollut.
En tiedä, kumpi on suurempi pahe TV:n tuijotus tai tietokoneella olo.
Paras vaihtoehto tietysti olisi vetää siihen aikaan peittoa korviin.
Ohjelmana se on ala-arvoista, sen myönnän.
Entä jos oma jälkikasvu olisi ohjelmassa -
tuskin haluaisi tietää koko ohjelmasta mitään.
Katsoin viime vuonnakin ja silloin oli ainakin paremmat asukkaat talossa kuin nyt, muuten oli meno samanlaista, ehkä vielä enemmän käytettiin alkoholia.
16.09.2007 17:42
Etkö tiedä, että Olivia on jättämässä meidät?
Muuttaa Espanjaan!!!
Nyyyh, nyyyh...
16.09.2007 11:11
ainakin Krissen viesti sinä aikana, kun omaani kirjoitin - omituista!
07.08.2002 03:32
"Mää olen kauhian hämmästyny!"
Ensinnäkin on kuin Olivia olisi pommin pudottanut, olen sanaton siitä uutisesta!
Toiseksi, mikä hurrikaani nyt on viestejä vienyt?
Olivian ketju kokonaan ja täältäkin melkein kaikki aamuiset viestit. Ei niissä ainakaan mitään erikoista ollut - käsittämätöntä...
Jospa tämäkin on jotain Suomi24:n temppuilua ja ne ilmestyy vielä jostain tänne!
16.09.2007 10:30
Voi voi meidän kaupunkilaisrouvaa, ei enää mitään viljapeltoja ole, kaikki on aikaa puitu.
Sänkipellolle joutuu, jos pellolle heitetään, tai perunamaalle, ainakin meidän on vielä perunat maassa.
Kyllä minä joudun kirjautumaan uudestaan ainakin sähköpostilla käynnin jälkeen. Sitä en tiedä olenko sitten pellolla tai metsässä.
Huumorin kukka se on kaunehin kukka!
15.09.2007 21:12
Täytyy vain myötäillä edellistä kirjoittajaa, sekavalta näytti.
Tulisiko siellä ajan myötä "tuttuja" - epäilen.
Olen joillakin muillakin keskustelupalstoilla käynyt, mutta en ole osannut ruveta kirjoittelemaan.
Ei taida meikämantasta Elliä tulla!
15.09.2007 16:46
Pari päivää sitten minä juuri luin vanhoja ketjuja, kun illalla ei tänne päässyt tai ei saanut viestejä lähetettyä.
Ja ajattelin, että joskus on ollut paljon enemmän mielenkiintoisia aiheita ja kirjoittajia.
Monet kirjoittajat ovat häipyneet tai sitten ovat vaihtaneet nikkiä.
Vähän on hidasta se lukeminen, kun minä ainakin pomppasin aina etusivulle, kun vaihdoin ketjua.
15.09.2007 16:16
Olisi se kiva kurkata sinnekkin, vaikka vaara pyörii, että ei se onnistu ainakaan kauan olemaan täällä.
15.09.2007 14:25
Aurinko pilkistelee jostain pilvien raosta, yöllä satoi aika ropinalla.
Jossain muistilokeroissani on sellainen kuulemani tai lukemani tieto, että Suomessa ei ole vuodessa montaa täysin aurinkotonta päivää, en vain muista montako niitä pitäisi olla - hyvä kun tämänkin verran muistan.
Edelleen temppuilu jatkuu.
Mikään muu ei toimi kuin tiedoitus, että palvelu on väliaikaisesti suljettu, yritä uudelleen ja kun yrittää, tulee ruutuun kielto massapostituksesta.
Ja aikojen päästä tulee viesti elokuulta 2002!
Nyt pitää laitta imuri töihin, muut ovat varmaan tehneet siivoukset jo eilen!
15.09.2007 09:31
73 / 123