Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinhän se on, että Suomessa riittää aina monenlaista säätä.Saisinpa eilen pestyt mattoni sinne kuivumaan!
Paljon on vadelmilla hintaa, en ole täällä nähnyt missään vadelmia myynnissä ainakaan vielä. Voisi niitä metsästäkin löytää, mutta sitten niissä on niitä matoja, yäk.
Koska et sanonut tarkkaa päivää niin antaa kuulua nyt:
Paljon onnea vaan,
paljon onnea vaan!
paljon onnea A.N.N.A,
paljon onnea vaan!
Oli jo toinen onnittelulaulu tänään, onneksi ei kuulu ääni!
18.07.2007 21:21
kadonnut ole, kun eivät tule alkuunkaan perille.
_ _ _ _ _ _
Masentavaa sadetta - koko taivas on sen näköinen, ettei lakkaa lähiaikoina.
Huomenna on se Anka sitten siellä Kirjurinluodolla ja minä kun lupasin Olivialle kaunistä säätä - pienellä varauksella tosin.
Ans kattoo kuin käy...
18.07.2007 19:38
Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan!
Paljon onnea Annakatri, paljon onnea vaan!
18.07.2007 16:38
Taas menee asian vierestä, mutta sinä sieltä kirjoittelet helteistä ja täällä on 18astetta lämmintä ja tuulee niin, että meinaa tukka päästä lähteä!
Enkä minäkään missään pohjoisessa ole, tai Lapissa taitaa ollakkin lämpimämpää kuin Etelä-Suomessa. En kadehdi sinun lämpimiäsi, minä kun en tykkää helteistä.
18.07.2007 16:31
ovat jo ehtineet Adonikset lähteä, kovin ovat hiljaisia olleet, eivät edes puumerkkiään jättäneet. Hyvä kuitenkin, että on ollut silmänruokaa uudellekin asiakkaalle.
Kiva kun poikkesit, toivottavasti viihdyit ja käyt useamminkin! Niin ja kiitos kukkasista, kovin on kaunis kimppu.
Jospa vain lasin Jaffaa hörppäisin näin ruokailun päälle.
18.07.2007 13:00
ettet ole ennen Pystybaarissa käynyt, koska jo ensimmäisessä viestissäsi viittasit karaokeen ja pystybaarissa istumisiin. Se onkin sitten eri asia, jos et viihdy siellä, kaikilla on vapaus valita seuransa - netissäkin.
On vain ihmeellistä, miksi täytyy valittaa toisten kirjoittelemisista. Jokainen tekee aloituksia mieltymystensä mukaan ja sille ei sitten voi mitään, jos ne ei toisia kiinnosta eikä vastauksia tule.
Itse olen vasta täällä roikkunut puolisen vuotta, enkä minäkään heti tänne sisälle päässyt - monet viestit meni ilman kommentteja.
Sisukas kun olen, pistin lusikkani moneen soppaan ja niin teen edelleen, ajatelkoot toiset mitä haluaa!
Vakituinen nikki sitäpaitsi auttaa kummasti - oli rekattu tai ei!
18.07.2007 10:05
Elikkä huomenta vaan etenkin kaikille vieraille ja oudoille, mutta tietysti myöskin kanta-asiakkaille!
Päivä on alkanut tuulisena eikä niinkään lämpimänä, 17astetta ja tummia pilviä kiertää taivaalla. Kyllä saa olla lähtökuopissa mattojen tähden, jos vaikka joku kuuro tulee niin äkkiä mattoja suojaan.
Voi raasua, että tänne olet joutunut yöksi. Onneksi ei ole asiakkaat häirinneet ja Pedrokin pitänyt nokkansa ummessa, toivottavasti.
Koita nyt kestää se kolme viikkoa!
Työn iloa tai muuten lokoisaa päivää kaikille!
18.07.2007 09:06
Laitatko siihen keittoon muuta kuin kaalia ja jauhelihaa?
Minä teen "kaalisoppaan" klimppejä ja usein teen sen soppalihasta, toisinaan myös jauhelihasta.
Klimpit on varmasti harvinaisempaa herkkua.
Joskus teen lihakeiton liemeenkin niitä ja otan ne sitten erikseen ennen kuin laitan perunat - isäntää kun sattuu ne häiritsemään.
18.07.2007 08:29
Että päivän elit yhdellä tomaatilla? Ja ilta leipäviipaleella? On sinulla ihme sisikunta, kun sitten vielä viisi pulloa kaljaa, jos sen noin vaan kestää...
(Ei millään pahalla, kunhan pakisin!)
18.07.2007 08:23
kuuluu mieliruokiini ja nyt en uskalla syödä sitä, kun pelkään, että alkaa "sapettamaan".
17.07.2007 21:38
sää ole aina sellainen neutraali puheenaihe? Ei tarvitse pohtia mitään muita puheenaiheita.
17.07.2007 21:31
Luulin jo, että olet laittanut oven lukkoon, mutta kun aikani tuolla rynkytin, niin aukesihan se.
Sataa täälläkin, mutta onneksi ei ukkosta, sen sateen siitä sain aikaseksi mattopyykkini kanssa.
Eikö baarimikko tai maijako se on, luvannut pitää vapaapäivän, kun täytyy äitiä ja isoäitiä passata.
Nyt alkoi ramasemaan niin vietävästi, että joko pitäisi alkaa nukkumaan - ei oikein suviehtoona tähän aikaan osaisi sänkyyn mennä.
Hipsin kuitenkin tieheni. Hyvää yötä!
17.07.2007 21:26
Päivällä söin vähän "paistinperunoita" mukana paloiteltuja nakkeja ja kananmunaa, on kai fiinimmin sitä pyttipannua, salaattia, leipää ja rasvatonta piimää. Pieni pelko noista paistetuista, että alkaa "sapettamaan".
Sitten lähdin mattopyykille ja sen jälkeen onkin mennyt kaffeen ja leivän kanssa loppupäivä.
17.07.2007 19:43
kun luin tuolta, että joku on saanut pilkkakirveestä selkään "kanta-asiakkaalta", että täällähän me vakituiset höpötellään, kun ei uusia tule (yhtä piristävää poikkeusta lukuun ottamatta), mutta ei mun mielestäni täältä ole ketään ulos savustettu. Tuolla kilpailevassakaan ei näkynyt vain oikein lähtevän homma pidemmän päälle luistamaan.
Ei siinä valitettavasti mainittu ketjua. En tiedä missä on vika. Sana on vapaa!
17.07.2007 16:56
että ainakin joku päivä aurinko paistaa, valitettavasti loppuviikko on luvattu epävakaista. Hienoa, että pistäydyit katsomaan kuinka täällä menee...
Kyllä on oikein Luojan lykky, että sattui tämä Ellakaisa paikalle - löytyisi lisää vaan samanlaisia!
Se iankaikkinen hitaus tietysti vähentää asiakkaita. Ei, en tarkoita baarimikkoa vaan Eniroa!
Toivottavasti vielä matkallasi poikkeat - jatkoja!
17.07.2007 11:49
Aamu hetki kullan kallis.
Mulle se ei kyllä niin merkillinen ole - millään en tahdo saada itseäni aamulla käyntiin. Tekisi mieli mennä takaisin peiton alla ja vetää peittoa korviin.
Konekkin meinasi lakkoilla, ei voinut muka mitään sivua näyttää, mutta minä kun tein vian määritystä tai ilmoitusta, mitä se oli, niin johan aukesi. Kai pitäisi syksyllä menna jatko-opinnoille, niin tumpelo tämän kanssa olen.
Milläs sen papukaijan peitteli, kun ei kerran ovet auenneet....
17.07.2007 07:54
Siksi niin kirjoitinkin, sehän on lettivehnästä eli pitkoa. Olen tullut niin laiskaksi, etten paljon viitsi mitään muuta vääntää.
Isännän Amerikan serkku oli hiljattain käymässä ja kahvipöytään laitoin silloinkin "lonkan" siivuja ja hän kehui, ettei ole aikoihin saanut enää sellaista pullaa - en kysynyt millaista nisusta amerikoissa tehdään. Hän on ollut siellä kolmisenkymmentä vuotta.
Tapani mukaan kerron aina ummet ja lammet!
16.07.2007 21:54
tulisin seuraksesi sinne terassille, kun näin sinut siellä istuvan. Etkö muista, että joskus kauan, kauan sitten saimme nuhteita paheellisesta elämästä?
Päivästä sen verran, että olen tänään leiponut lonkapullaa ja vähän taivastellut pisin pihaa ja siinä ne tärkeimmät. Köykäsesti meni taas tämäkin päivä, mutta tarviiko sitä enää tässä iässä aina edes yrittää jotain tehdä?
Minä ainakin osaan olla ilmankin ja nauttia vain olostani.
16.07.2007 20:14
ja meno ihan hulvatonta. Pelkään, että pian tulee valituksia ohikulkijoilta, että vietetään paheellista elämää.
Pedrokin ihan käkenä, taitaa tarvita peiton niskaansa, että hiljenee. Enää et kyllä saa mitään!
Tellastiinakin vaikenee, mutta vain hetkeksi tai sitten ei.
16.07.2007 19:56
Kyllä nyt tapahtuu, en mielestäni ole tehnyt mitään huonoa päätöstä palkatessani uuden baarimikon, vai kuinka?
Etkö muista, että Olivialla ja Marjapensaalla on suunta jo kohti jazzfestareita? Josko niistä drinkeistä toinen kelpaisi Wiville, olet ollut niin vähän aikaa palstoilla, ettet voi millään vielä kaikkia muistaa. Krisselle olet osannut ihan oikein tehdä alkoholittoman.
Niin että aiot sitten noin vaan heti huomenna jo pitää lomaa? Kaipa se täytyy sinulle suoda, kun saat rakkaan äitisi ja isoäitisi luoksesi, toivottavasti tavataan hekin baarissa.
16.07.2007 19:29
90 / 123