Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan se selvää, että jos linja kulkee esim. niin jonkun metsässä, että ei metsänomistaja ole sen linjan varrella, niin ei voi vaatia, että hän pitäisi linjat auki.
Sähkö-ja puhelinlinjat ovat yhtiöiden vastuulla.
En kauempaa asiaa kysynyt kuin isännältä!
Kerro kuinka kävi!
16.07.2007 18:33
Onhan meillä nyt ennenkin jotain muitakin juomia saanut kuin kaljaa - ei vain ole niin kauheasti mainostettu, kun ei tiedä mitä aina on niihin sekoitettu. Minä kun en tiedä paljon muuta kuin kossuvissyn ja rommicolan, hienommin kai cuba libre tai sinne päin!
Kyllä nyt nousee taso huomattavasti, kun saimme tämän Ellakaisan, on hän sellainen ekspertti alalla!
Mitä tulee Aulikseen, voi olla, ettei sulle paljon huudella, jos hän ilmestyy näille nurkille. Kävi nimittäin Krissekin jo vonkaamassa, että onkos siitä Auliksesta kumminkin vielä jotain toiveita...
Katotaan nyt kuitenkin ensin minkä näköinen mies se on, jos kelpaa Krisselle!
16.07.2007 12:37
Ei kai - tunnut niin itsevarmalta tehopakkaukselta!
Voit ottaa itse kaljasi, mun täytyy lähteä, jos vaikka tulisi tänään jotain muutakin tehtyä, kuin olla koneen vieressä.
Koita pärjätä!
16.07.2007 10:22
Tervetuloa Baarimikoksi, paikka on sinun - ainakin siihen asti, kun emäntä palaa festareilta, en tiedä mitä hän sanoo, mutta se on sen ajan murhe.
Miestä kyllä hommaan ajattelin, olisihan se ollut hienoa saada tänne mies vakituisesti töihin, mutta ei näy halukkaita olevan, joten siitä vaan - ala tehdä drinksujasi.
Ensimmäinen on sitten A.N.N.A, joka eilen taisi joutua poistumaan kuivin suin, tee hänelle se joku hienostunut, naiselle sopiva vai mikä se oli - saa sitten toimia arvostelijana.
Eikä sitten muuta, kuin hoitele hommat kunnialla!
Ai niin, jos se isoäitisi tulee tänne, älä kovin paljon hänelle talon laskuun tarjoile!
16.07.2007 09:53
Kiva kun vielä poikkesit. Mukavaa festarireissua sinullekkin, toivottavasti Esteri kiertää Porin kaukaa!
Olivialle terveisiä!
16.07.2007 08:25
Täällähän minä roikun kiusallakin, enkä taida lähteä kulumallakaan.
Mutta kun minä en ymmärrä drinkeistä mitään - kaljaa ja siideriä osaan hanasta päästää ja siinä se. Joten jotain täytyi keksiä.
Saa jokainen sekoitella itse coctailinsa!
16.07.2007 08:20
En ole vielä oikein saanut silmiäni auki, mutta pilviseltä ja tuuliselta näyttää. Olen taas nukkunut niin huonosti.
Eilen ilta oli taas niitä kun viestit jäi jonnekkin , ovat yön aikana ilmestyneet.
Päätin kyllä kerran, että en sano halaistua sanaa, vaikka ei ikinä yhtään viestiä tulisi perille. Eikö lupaukset tehdäkkin rikottavaksi, vai kuinka?
Mukavaa päivää kaikille!
16.07.2007 08:16
A v o i m i a t y ö p a i k k o j a
Pätevä baarimikko saa paikan P y s t y b a a r i s s a. Baari sijaitsee hyvällä liikepaikalla ja on etenkin naisten suosiossa. Sopii siis erikoisesti miehelle, joka osaa tehdä naisille ihania drinkkejä. Heti työhön!
Hakemukset osoitteella Pystybaari, Pääkatu, Hömppälä
15.07.2007 21:34
häkissään - juuri heitin peiton häkin päälle!
Mököttää varmaan, kun ei ole ollut paljon seuraa.
Tosiaan, tätä pelkäsin, heti baari hiljeni, kun emäntä lähti lomalle.
Ei ainakaan kilpailevaan ole siirtyneet, kun ei siellä pala edes punavalo.
Tarjouksista annettiin nootti, niitä en uskalla toistaiseksi tehdä, kitkutellaan tässä nyt sitten!
15.07.2007 20:46
Pedron, jos huolehditte siitä. Helpommalla oltaisiin päästy, jos olisi annettu Tiltan viedä se.
Nyt heitän jo peiton häkin päälle, ei tarvii sen tyhjille seinille rääkkyä. Aamulla nähdään, jos nähdään!
15.07.2007 20:38
Missä se muka äsken oli, kun ei mitään kuulunut?
O l i v i a a a... Vie sinä se jazzeille ja ellei se osaa käyttäytyä, heitä Kokemäenjokeen!!!
15.07.2007 10:16
ymmärrä sitä laskutapaa, että laivalla muka kaikki tulee halvemmaksi, maksaahan se risteilykin - kyllä saa pahuksesti tuoda tavaraa, että kannattaa lähteä risteilylle - kaikki kun ei edes asu satamaa lähelläkään!
15.07.2007 10:10
mutta Pulmu-sokeria ainakin on saatavana. Aikoinani, kun käytin palasokeria, niin sen muistan, että se oli kuin perunajauhoa, suli heti suussa - Sirkku oli parempaa.
15.07.2007 10:06
nuo loputkin, mutta ei vaan saa enempää mieleensä.
Kymppi on joku Katri-Helenan kappale?
15.07.2007 09:57
sieniä ovat keltavahverot eli kanttarellit, joista jotain ymmärrän. Hyviä ovat paistettuina nekin!
Ei ole koskaan tullut opeteltua muita sieniä tunnistamaan.
15.07.2007 09:47
Kiva kun pokkesit, on vain huono aika niin aamuvarhainen, alkaa olla veto pois kaikilta siihen aikaan. Enkä ymmärrä kuinka Ellakaisakin oli unohtunut tuonne nurkkaan.
Pedron on onneksi joku ottanut ja vienyt mukanaan ja hyvä niin!
Poikkeehan toistekkin!
15.07.2007 09:40
Ja sateista sellaista!
Hei onko se tosiaan Ellakaisa siellä nurkkapöydässä? Koita nyt hyvä tyttö herätä ja lähteä kotiin nukkumaan. Soitanko taksin - taitaa olla viisaampi niin.
Vai niin! Kyllä nyt rupeaa hermostuttamaan, juuri lähtenyt baari nousukiitoon ja emäntä lähtee jazzaamaan ja jättää mun kontolleni kaikki - entä sitten, jos kaikki on palatessasi mennyt kanttuvei!
Ja minä kun kuvittelin, että laitetaan siksi aikaa ovet säppiin! Katotaan ny!
Täällä siis sataa nyt ainakin, toivotaan Esterin olevan etuajassa ja hipsivän tiehensä loppuviikoksi.
Koita nyt elää ihmisiksi, älä liikaa innostu!
Mukavaa matkaa ja kaikkea kivaa!
15.07.2007 09:34
mitenkähän tässä alkaa pärjäämään, kun eläke on vain viidesosa tuosta mainitsemastasi summasta?
Ei hyvältä näytä! Mutta olen aina tottunut pieniin tuloihin ja elänyt sen mukaisesti.
Valittamisesta ei asia miksikään muutu!
14.07.2007 22:34
katsos voi joskus huudella puskista, pitävät vähän jännitystä yllä!
14.07.2007 21:45
Suomenkielinen teksti on!!!
14.07.2007 21:18
91 / 123