Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ettei mulla ainaka tule suomeksi, kun ohjelmatiedotkin ruudulla näkyy milloin suomeksi, milloin ruotsiksi eikä mun "viisas" poikanikaan ole osannut antaa asiaan selitystä, olisiko asennuksessa vika.
No puolen tunnin kuluttua ollaan viisaampia!
14.07.2007 20:55
Ei harmainta aavistusta!
Ei siis alkuunkaan raksuta, lauletaanko näitä tosiaan näillä sanoilla suomeksi?
Odotan mielenkiinnolla, jos joku tietää, marjapesaskin taitaa olla merillä, kun ei ole mitään viestitellyt.
14.07.2007 20:48
Niin vähän tulee tv:tä katsottua, että ohi olisi mennyt. Täytyy pistää nauhalle, katsoa en jaksa. Joskus se nauhalla olikin, mutta kun uusein videot, ei näkynyt kunnolla vanhat nauhoitukset, kun oli nauhoitettu puolinopeudella.
Nyt en nauhoita ikinä puolinopeudella, ei se kuvan laatukaan ole silloin niin hyvä.
14.07.2007 19:55
Anteeksi Ellakaisa, että heti menin nimesi muuttamaan, pistänpä paremmin mieleeni, että vastaisuudessa sen muistan!
14.07.2007 19:49
Samaa minä olen joskus ihmetellyt.
´Kun niitä katsoo, ei siinä paljon tarvita, että niitä kertyy. Näkihän sen täälläkin eilen illalla, kun taisi hipoa ennätyksiä päivän saldo.
Saunassa on käyty ja voisin myös seuraksesi ottaa siiderin, en oikein oluesta tykkää.
Mennäänkö terasille, siellä näkyy Ellaliisakin istuskelevan
14.07.2007 19:46
On varmasti mukavaa, kun saa noin pitkäksi aikaa äidin ja isoäidin vierailulle! Mikäs heitä on passatessa, joko olet lomalla ollut, kun eilen ainakin olit töissä? Työpaikkasi sattuu sopivasti lähistölle, kun ruokatunnillakin ehdeit tänne piipahtaa.
Täällä palstoilla vierailee silloin tällöin Pertta-täti, olisi varmaan sopivaa seuraa isoäidillesi!
Epäilen, että tulee hiljainen lauantai-ilta, mutta saa nähdä. Eilen oli harvinaisen vilkasta.
14.07.2007 18:54
Pedro nimittäin, en ainakaan tunnusta, että minä sen olisin sinne tuonut.
No niin peitto pois häkin päältä, siinä vettä ja siemeniä, toivottavasti pärjäät!
Onhan vieraat kivoja, mutta jos tosiaan tulee moinen lauma ilmoittamatta, niin että ruokkia täytyy, kyllä se varmaan vähän harmittaa. Minä ainakin hyppisin jo seinille - ei aina pakastimestakaan löydy vatsan täytettä tuosta vaan.
Aurinkoa täälläkin!
14.07.2007 09:39
Minökö se aina olen unikeko, kun kaikki muut ovat täällä jo käyneet, kuten yleensäkin!
On kiva, että Oliviakin pääsee pois sieltä sateista tänne aurinkoiseen Satakuntaan. En sano mitään ensi viikon jälkeen, jos kuitenkin Esterikin vierailee jazzeilla ja kai sekin haluaa Paulin tavata. Juuri luin lehdestä, että torstaiksi on eniten myyty lippuja ennakkoon - vilkuttakaa sitten meille kotiin jääneille, jos satutte tv-kameran eteen ja voishan sitä vähän linssiluteena olla!
Tuskin sinä nyt niin paljon olet naapureita vaivannut, ettetkö voisi apua pyytää - toivottavasti sulla on kivat naapurit!
14.07.2007 09:33
Vaikka mihin asti kuuluu se jumalaton mekkala - huomenna pohditaan, mitä sen kanssa tehdään.
Taidan viedä Turkuun eläinsuojeluvalvojan hoiviin. Sanon, että löydetty ja piste!
13.07.2007 22:22
linjojen kunnossa pito kuuluu puhelinyhtiölle
eikä maanomistajalle. Kysyin sitä minua viisaammalta, näin ainakin täällä. Tiedä sitten näistä isoista operaattoreista mitä sanovat.
13.07.2007 22:16
Näkyy jo olevan Pedrolla peitto päällä.
Hyviä öitä kaikille!
13.07.2007 22:08
koti-Suomeen ja kiitos terveisistä!
Samaa lämpötilaa se on täälläkin paljon pidellyt, vaikka on sydänsuvi, nyt on hiukan lämpimämpää.
Jos viitsit lukea Pystisten viestejä, niin selviää, miksi on Pystejä tuplaten ja mahtuuhan niitä samalle kadulle oikeestikin, tuskin vaan saman nimisiä.
Karaoke-ilta piti olla, mutta ei taida laulajia riittää. Saa "Pedrollekin" pian lyödä säkin päähän, juu juu, anteeksi, peitto häkin päälle, että ymmärtää olla rääkkymättä!
13.07.2007 22:02
Vastaan silti - olisi sellainen kutina, että Alma Gogan - menikö metsään?
13.07.2007 21:10
1. Kuubalainen serenaadi Käykö Keuhko ei kun Kauko Käyhkö
2. Sä kaunehin oot Brita Koivunen
3. Vanha holvikirkko Eero Raittinen
4. Mä lähden stadiin Carola ja Mårtenson
5. Saarenmaan valssi Georg Ots
Tuliko kymppi?
13.07.2007 21:04
en mää muistanu!!!
13.07.2007 20:27
☺ ♥ ♥ ♥
13.07.2007 20:23
nimikin ♪ ♪ ♪
13.07.2007 20:22
Tiesit sen mikä jäi KingKalelta puuttumaan ja hän tiesi muut, nimi vain on hukassa Irwinin kappaleelta.
13.07.2007 20:19
Se yksi vain jäi puuttumaan ja ei herrasmies voi kaikkia Irwinin renkutuksia tietää!
13.07.2007 20:15
Täällähän istuu kirmaava anteeksi hurmaava kimalainen ihan yksin viskipaukkua nauttimassa. Suo anteeksi, mutta kaikki ovat laulujen sanoilla kilpailemassa, mutta toivotaan, että emäntä ehtii karaokea vetämään.
Sen kunniaksi, että uskaltaudut tänne saat toisen talon laskuun, sanokoon emäntä mitä hyvänsä ja hyvin taas näkyy pyyhkivän!
Taidetaan ohittaa kilpailija...
13.07.2007 20:11
92 / 123