Vapaa kuvaus

Olen syntymähumalassa mutta en ympäristölle vaarallinen. Luonteeltani olen erittäin optimistinen pessimisti. Perusvärit: kalkkilaivan kapteenin ja maantien väri Kirjoitan pelkästään rekatulla nikilläni. Puskasta huutelee varjo-olentoni Puskasuleima, jolla on lupa mollata persoonaani kunhan tekee sen kotipaikkakunnan murteella. Olen oppinut tuntemaan täällä aivan ihania ihmisiä sekä virtuaalihenkilöinä että osan myös livenä. Omasta ja Puskasuleiman puolesta lähetän lämpimät terveiset kaikille. Palstoilla tavataan! Suosikkibändit/artistit: Hvorostovsky Suosikkileffat: Tuntematon sotilas, Kurjet lentävät Lempikirjat: Tuntematon Sotilas, Rikos Ja Rangaistus, Kilpi ja miekka Vapaa-aikanani: Eläkeläisen elämähän on yhtä vapaa-aikaa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Kaupungit ja kunnat, Kahvipirtti Katson tv:stä mieluiten: Sydämen asialla, saksalaisdekkareita, luonto- ja matkailuohjelmia Kotieläimet: Villakoirat sänkyjen alla En pidä: Ei tule nyt mieleen muuta kuin kieroilu Parhaat matkakohteet: Suomen Lappi, Bulgaria, Berliini. Tosin aika merkittävältä kokemukselta tuntui seistä Kiinan muurillakin. Ruoka & juoma: Kaurapuuro ja maito Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Työskentelen: Oloneuvoksetar Ase tai siviilipalvelus: Itsellä ei palvelusta, mutta mieheni on lääketieteen ja kirurgian sattumakorpraali (nostoväessä) Yhdistykset/kerhot: Eläkeläiset Siviilisääty: Varattu Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

3298

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Mahtaakohan se koskea näitä aineita, joita tänne kirjoittelemme?
    Minulta ainakin meni eilen melko pitkä ainekirjoitus taivaan tuuliin ja sitä myöten ulkoavaruuteen. Toivottavasti siellä joku pieni, vihreä mies tavailee kirjoitusta.

Minnekähän ihmisten näkö menee? Niin jumalattoman kalliita ovat rillit, etten viimeksi raatsinut hankkia kuin lukusellaiset.
    Ne tosin sain puoleen hintaan, mutta vasta kolmannella yrityksellä ja uhkauksella, että vaadin käsirahan takaisin, jos huomenna eivät linssit ole asianmukaisessa kunnossa.
    Niitä mainostettuja puoli-ilmaisia ja toiset kaupanpäälle, ei minun kohdalleni ole osunut.
    Toinen linssi ilmaiseksi tulee kai siinä tapauksessa, että molemmat silmät ovat samanlaiset ja linssit jotakin standardikokoa.

Kauhulla ajattelen sitä päivää, jolloin nykyisten kaksiteholasien kanssa törmäilen seiniin ja uusien hankinta alkaa olla pakkotilanne.
    Tallinnasta olen aina ensi yrityksellä saanut hyvät lasit edullisesti, mutta sielläkin ovat hinnat nousseet, joten ainakaan edullisuuden takia sinne ei kannattane mennä.

Onneksi näillä vanhoilla vielä jotenkuten pärjää ainakin näin kauniilla ilmalla, ja onneksi meillä on navigaattori. Minunhan ei enää ole pakko nähdä, mitä kilometrin päässä olevassa opasteessa lukee.

Toisaalta olen melkein vakuuttunut siitä, ettei näössäni mitään vikaa ole. Kädet vain ovat liian lyhyet ja präntti petiittiä!

Että oikein näyttävää ja kaunista päivää kaikkialle!
  2. Ei ollut tarkoitus, että luuta-asioita käsitellyt kirjoitukseni lähtee koelennolle. Bittiavaruuteen se kuitenkin katosi. Olisikohan syynä ollut otsikko "Iloinen veronmaksaja"?

Järkyttyneenä totesin, että kahvipirttiläinen esittää arvonlisäveroa! Jos H* olisi edes vaatinut lisäarvonveroa, olisin saattanut sitä kannattaakin, koska sellaistahan ei peritä!
    Kannattaa olla hiirenhiljaa kaikkinaisista veroista, etteivät lykkää Kahvipirtille huviveroa!

SkillaNkin rupesi pelottelemaan pyssyllään! Mistä sen sinunkin ampumataitosi tietää? Osut vielä noita-ajoneuvoon, ja Kyöpelinvuoren-matkasta tulee lyhyt kuin kanan lento.
    Sanonkin sinulle saman kuin entinen likka petikaverilleen: - Elä laakase! Naati!

Minä rupean nyt nauttimaan vesiräntä-lumisekoituksesta. Sitä näyttää verkalleen tipahtelevan taivaalta.
    Onneksi Ilmamaisteri ymmärtääkseni on lupaillut pääsiäiseksi kaunista ilmaa.
    Kiitos siitä ja kahvista myös.