Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kalevi1959
profiilit
kalevi1959
kalevi1959
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse reissaan työn puolesta muutaman kerran vuodessa Aasiassa ja laitan aina korvatulpat koneessa, ehkäisee lentomelua ja jostain syystä mulle sattuu melkein joka lennolle nuori äiti 1 - 3 vuotiaan kanssa joka aloittaa palosireeninä huutamisen kun noustaan ja lopettaa kun laskeudutaan, paitsi ottaessaan välillä unet ja kerätessään voimia uuteen parkumis sessioon. Ostan aina paikan ekalta tai exit riviltä pienellä lisämaksulla, niin ei tule edessä istuva syliin. Tietääkseni jumbo ei laskeudu vaikka olisit kuolemassa koska se joutuisi pudottamaan polttoaineet pois ensin. Nykyiset matkustuskoneet ei pysty laskeutumaan täysillä tankeilla, telineet ei kestä. Olen nähnyt lentoemojen antavan happea huonovointiselle ja kyselevän onko matkustajissa sattumalta lääkäriä, siihen se auttaminen ja osaaminen kait rajoittuukin.
Kaukolomalennolle en lähde mistään hinnasta, saan lentomatkustamisesta riittämiin työn puolesta
17.10.2012 19:49
Vaikuttaisi jonkinlaiselta hermoston ongelmalta. Sydämen sykehän saattaa nousta sen tuhannesta syystä. Itse heräilin tykytykseen aiemmin, silloin ilmeni myös rintakipua. Syyksi silloin diagnosoitiin palleatyrä, joka hoidettiin leikkaamalla. Mutta tuo nykiminen on taas jo ihan eri juttu.
Kun heräät yöllä ja pulssi on korkea, kokeile seuraavia: ota nenästä kiinni, pistä suu kiinni ja yritä puhaltaa ilmaa ulos jolloin tulee painetta rinta onteloon. Toinen on juoda kylmää vettä lasillinen tai pari. Näitä mulle lääkärit suosittelivat ja ainakin tuo puhallus auttaa mulla jos pulssi nousee omia aikojaan.
Kannattaisi varmaan mennä jollekin erikoislääkärille, maksavat vaan aika turkasesti.
04.12.2011 22:33
ei nykyään enää kestäviä koneita tehdäkään. Myynnin ylläpitämisen kannalta jokaisen koneen tulisi mennä käyttökelvottomaan kuntoon vähintään viiden vuoden sisällä. Suurin osa kuluttajista ei osaa itse korjata konetta ja liikkeiden korjaukset maksavat maltaita. Joten ostetaan uusi kone ja tuotannon rattaat pyörivät.
Itse korjailen omat koneet ja vastaan on tullut mitä ihmeellisimpiä juttuja. Esim. yksi ihan laadukas astianpesukone lopetti toimintansa. Aikani sitä tutkittuani löysin kytkimen joka pysyi päällä vaahtomuovipalan avulla. Tuo vaahtomuovi oli vuosien myötä menettänyt kimmoisuutensa ja niin kytkin aukesi ja kone lopetti toimintansa. Vaimo oli jo uutta ostamassa mutta vaihdoin kytkimen alle uuden vaahtomuovi palan ja toimi hyvin vielä seuraavat viisi vuotta kunnes siitä hajosi sitten tyhjennyspumppu ja sehän olisi maksanut maltaita joten kone vaihtui uuteen.
10.06.2010 20:43
kannattaa paikka paketin kyljestä lukea ja niiden mukaan toimia. Yleensä paikkarasiassa on karhennukseen pala hiekkapaperia tai vastaavaa. Jos on ihan pieni reikä niin voi käyttää myös renkaaseen ruiskutettavaa paikkausvaahtoa. Se on painepullo jonka suutin kierretään venttiiliin ja sitten vaan täytetään rengas vaahdolla. Siinä muistaakseni pitää heti ajaa jonkin matkaa että vaahto leviää. Olen sitä joskus käyttänyt ja hyvin toiminut. Purkki vaan on aika kallis, jotain 10 € paikkeilla, muistaakseni.
10.06.2010 20:31
1 / 1