Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

1479

  1. Aivan oikein, tuolloin, 2019 kun toimiin olisi ryhdytty niin tilanne ei olisi nyt niin paha, valitettavasti tuolloin pallo oli porukoilla joilla ei huolta huomisesta ollut, mitä hyvin kuvasti esim. pm.n omat toimet hihhuloimalla epämääräisen hile-bile porukan kanssa paikoissa joissa mokomia ei olisi koskaan pitänyt nähdä. Olihan se varmaan hankalaa maan viralliselle aisankannattajallekin kun yöt kotonaan möykkäsi epämääräistä sakkia.
    Kuten alussa totesin niin tuo linkkisi oli ajalta jolloin muut olivat tekemässä politiikkaansa, olisiko laittaa nyt kevään vaalilupauksista vastaavaa niin olisi sopivampaa ajan kuvaan, noiden esiintuomiesi lupausten välissä on reteät 40 miljardia hukattua tulevaisuutta sdp-kesk-vihr-vas-rkp vetovastuulla.
  2. Jotenkin minusta tuntuu että käytät päivät piehtaroiden omassa erinomaisuudessasi. Kuulostaa ihmeellisesltä että joku kertoo perustavansa pelkistä faktoista mutta ei pyty tuomaan mitään julki ajatustensa tueksi, ainoastaan syyttämään muita tarttumisesta lillukanvarsiin esittämättä itse mitään konkreettista. Tai tietenkin oli tärkeää tuoda esille että lapsesi ovat 2.n eu-maan kansalaisia mikä liityi mihin?, mutta oli tietysti tiukkaa asiaa eikä lillukanvarsi mikä ei liittynyt mihinkään.

    En voi olla lommentoimatta myöskään julki tuomaasi asia kun "muut" pyskivät halveksimaan toisia ja muita vast väitteitä, mutta itse kommentoit ett"teikäläiset" eivät ajattele verotuloja tms. asioita. Nyt 28 vuotta yrittäjänä olleena uskon kyllä että noita asioita olen joutunut miettimään paljon enemmän kuin sinä, ja rakentamaan niin omaa kuin yritykseni taloutta siten että se pysyy elinvoimaisena ja kannattavana, samalla murehtien työntekijöiden tulevaisuutta kun tuona aikana on ollut jo useampi taantuma joka vaikuttanut meihin kaikkiin. Teikäläiset tuskin ymmärtävät jos keskusteluun tuodaan mukaan vaihtotaseet joilla valtiontalous oikeasti elää, velaksi eläminen ei jatku loputtomiin vaikka se mukamas valtion sisällä niitä verokertymiä hetkellisesti kasvattaakin. Ja kun kehuit että voit milloin vaan lähteä ja laittaa niitä lapsiasi muualle kouluun kuulostaa sanonnalta köyhöt ne vaatteilla koreilee, itse tuskin verokertymiä kasvatat tuottavana yksikkönä vaan olet jonkun muun kukkaron suulla käen lailla.
  3. Etkö ole huomannut ettei sillä ole enää nykymaailmassa mitään väliä että miten itse tunnet tai koet asian, muut määrittelevät sinun asemasi oman kontekstinsa edistämiseksi. Sinä olet rasisiti jos joku hihhuli niin väittää, tai vastaavasti toinen hihhuli huutaa sinua kommunistiviherhörhöksi, se että omallla mielipiteelläsi voit tukea molempien agendaa on jo varsinaista multitaskaamista, mutta tätä tää nyt on....
  4. Tuo suomi on euroopan rasisitisin maa on sama myytti kuin että meillä on maailam huonoimmat olot naisilla, on outoa että kun pääset yhteiskunnan täysjäseneksi niin yhtäkkiä oletkin sitä mieltä että sinun pitäisi päästä ohituskaistaa pitkin sen simua tukeneen yhteikunnan yläpuolelle.
    Suomella on ansiokas historia olla etunenässä antamassa naisille samat oikeudet kuin miehillekkin, mutta tasa-arvo on vinksahtanut nyt jo niin että tasa-arvovaltuutetunkin toimistossa suhdeluku taisi olla 1 mies 8 naista, ja sama instanssi vaatii yksityisiin toimijoihin 50-50 jakoa?, sama asia on nämä rasismista huutelijat, oikeadsti kun haluaa elää täällä rauhassa ja suomalaista yhteiskuntaa mukaillen niin ei taatusti ole ongelmia, onhan tästä osoituksena kymenia vuosia suomessa kasvaneet etnisesti kauko-idästä tulleet ihmiset.
    Suomen palkkatasot ja elinkustannukset eivät kätään rahan perässä kulkevia opportunisteja houkuta, siinä ei ole rasisimista kyse, ja yhteiskunnan taakasi tulevia ei ole syytä tänne ottaakkaan, heidän kauttaa rikollisuus kasvaa ja yhteiskunnan kantokyky heikompia oman maan kansalaisia kohtaa romahtaa pikkuhiljaa jalkojen alta
    On todella vähä-älyisen touhua väittää että joku maakuva jossain vaikuttaisi, se parempi väki kyllä osaa itse etsiä ja löytää totuuden siitä mihin ovat tuloss aja mitä tekemään, siksipä he ovatkin niitä älykkäämpiä, mutta jos joku tänne tunkee vaan al-jazeeran mainoksen vuoksi niin oletko oikeasti sitä mieltä että ko. kanava on paras mahdllinen uutisoija meidän oloistamme, siksikö tänne tulee porukkaa joka ei täytä millään sekstorilla yhteikunnassamme olevia taroeita?
    Ja lopuksi, nyt meillä on porukkaa joka on yhteiskunnasta irrallaan, tekevät varjoyhteikuntaa omamme rinnalle kun eivät halua integroitua vaan tahtovat elää samaa kulttuuriperimää jota pakoon lähtivät, nyt kuitenkin täällä toteuttaen sen lähtösyyn tapaa toimia, riistetystä riistäjäksi, sorretusta sortajaksi.