Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

1

Kommenttia

1445

1. Mun mielestä on jotenkin niin hellyyttävää että kolonokka-sannan taktinen äänestäminen osu vasemmiston vähälahjaisiin ja he äänestivät narsistisen sosiopaatin johtamaa puoluetta. Tämä mahdollisti sen että vaikka vas ja vihreät laittoivat trolliarmeijaansa ulos rahapulassa, niin ne kaikkein sekaisimmin olevat saivat jatkaa sdp.n puoluetuen voimin tänne ja muualle kirjoittamista jutuilla joissa ei ole järjen häivää. Monesti olen luullut sossuja tyhmiksi mutta aika viisaita ne on ollakseen ihan ilman aivoja.
  2. Täytyy tunnustaa että olen äänestänyt ps jo yli 20 vuotta, muissa paitsi seurakuntavaaleissa, ne olen kyllä passannut kokonaan.
    Nyt toi sdp ja vasemmisto on alkanut tuntua hienolta ajatukselta kun asiaa tutkittuani olen huomannut että kaikki suuret vasemmisto ja kommunistijohtajat ovat lahdanneet aika nopeasti omat luottohenkilönsä, sitä olen alkanut tässä jo hiukan odotella.
    Stalin tapatti upseristonsa ja älymystön, kiinasa on aina hiukan mystisesti katoillut porukkaa jos ovat liian esille nousseet, ja toi pohjois-korea kivasti kierrättää ministereitään suuren johtajan mielenliikkeiden mukaan, tosin takaisin tullaan hiukan niinku uudestisyntyneinä, tai ainakin kuolleina.
    Eikös se sanna-suuri 1 yrittänyt samaa kun heitti muut tytöt, pullaa lukuunottamatta bussin alle vaalien alla.
    Mutta tämänkin päivän uutisten myötä pakko todeta että kommari-johdannaiset fiksuja ovat, puheita pitävät ja rotaksi muita nimittelevät, aika hampuuseja kun kuvia katsoi. Vaan taitavat olla juuri niitä hyödyllisiä idiootteja joita nuo vasemmiston vapaustaistelijat tarvitsevat riveihinsä.