Rudus ahdingossa

Anonyymi-ap

Lieneekö perää että Ruduksella menee huonosti, duunaritkin kaljahuuruissa töissä.

70

6217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No eihän siellä töitä riitä. Koko tehdas ajetaan alas.

    • Anonyymi

      Hyvä että lopetetaan tämä hulluus. Me saatiin perussuomalaisten ja kokoomuksen hallitus. Kansa äänesti näin!

      Me perussuomalaiset haluttiin tämä jatkuva tukipolitiikka pois ja enää ei vääriä tukia makseta. Tämä kuljetustuki oli yksi niistä. Laitetaan Suomi kuntoon ja enää ei tänne turhia tukia makseta!

      • Anonyymi

        Persut laittaa Suomen konkurssiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut laittaa Suomen konkurssiin.

        Joutaakin loppua


      • Anonyymi

        Aivan oikein sanottu,loppuu luusereitten elättäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut laittaa Suomen konkurssiin.

        Edellinen hallitus ainakin aloitti alasajon.


      • Anonyymi

        Näin on! Loppuu sitä komeilla autoilla ajelut. Me perussuomalaiset pidetään siitä huoli


      • Anonyymi

        Bensan hinnan alas vaatiminen on muuten myös kuljetustukea, eli hinta sinne markkinatasolle. Ja sekös persua harmittaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan oikein sanottu,loppuu luusereitten elättäminen.

        Aika alkaa loisien mennä rudukseltakin aktiivipalveluihin kunnille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen hallitus ainakin aloitti alasajon.

        Ja perustelut mukaan......


      • Anonyymi

        Kuljetustukea maksetaan PK-yrityksille... Rudus on vähän suurempi🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut laittaa Suomen konkurssiin.

        SANNA MARIN EHTI JO SEN TEHDÄ.


      • Anonyymi

        Ja maahanmuutto seis!! Laittakoon jokain oman maansa asiat kuntoon!
        Näin se Suomiki on tehny. Omilla kyvyillä on
        alunperin sodanjaloista meijän isät ja äitit tämän maan nostanu tähän pisteeseen..
        Vieläkö nuille kerjäläisille meijän pitäis apus antaa…
        Eivät ees kunnioita mitään mitä saaneet!!
        Eiku perseelle potku ja sinne mistä tulivakki!!


    • Anonyymi

      Kuletustuet mulle jotta saan kaljaa. T. Betonin työntekijä

      • Anonyymi

        Tollo!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollo!!

        Kuljetustuilla eläneet yhteiskunnan elätit!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuljetustuilla eläneet yhteiskunnan elätit!!!

        Hyvä että huomaat persujen tulonlähteet.


    • Anonyymi

      Niin siinä käy, kun pörssiyhtiön omistukseen mennään.

      Tulos tai ulos.

    • Anonyymi

      Niin on elvistelleet kaikella rikkauksilla. Loppuu se vihdoin. Etelä Suomeen ei tarvitse kulettaa mitään. Ajetaan vain alas koko tehas.

      • Anonyymi

        Ei ens kesää nää!!


    • Anonyymi

      Toivottavasti firma ei kaadu ja elementtien toimitus loppuu tänne etelään! Olen täällä entisenä Kainuulaisena rakennusalalla ja meidän työmaille tulee elementtejä sieltä sun täältä Suomesta ja osin ulkomailta. Sieltä Suomussalmelta tulevat elementit ovat todella laadukkaita, siistejä ja niille ei tarvitse tehdä mitään jälkitöitä, kun ne on asennettu, kuten monen muun tehtaan toimittamiin elementteihin! Samoin toimitukset toimivat hyvin ja aina aikataulussa! Toivon todella, että homma jatkuu!

      • Anonyymi

        Eihän nyt Rudus mihinkään kaadu, lakkauttaa vain Suomussalmen tehtaan.Kainuussa syntynyt on aina kainuulainen riippumatta siitä missä asuu , ei savolaisestakaan tuu stadilaista vaikka Helsingissä asuisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nyt Rudus mihinkään kaadu, lakkauttaa vain Suomussalmen tehtaan.Kainuussa syntynyt on aina kainuulainen riippumatta siitä missä asuu , ei savolaisestakaan tuu stadilaista vaikka Helsingissä asuisi!

        Mutta sompuista tuli nopsaan hesalaisia huumemyynnillä.


      • Anonyymi

        Hyvä!
        Jotain positiivista tässäkin 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä!
        Jotain positiivista tässäkin 😀

        Meni väärään luukkuun taas!
        Piti mennä tuonne entisen kainuulainen kommenttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nyt Rudus mihinkään kaadu, lakkauttaa vain Suomussalmen tehtaan.Kainuussa syntynyt on aina kainuulainen riippumatta siitä missä asuu , ei savolaisestakaan tuu stadilaista vaikka Helsingissä asuisi!

        No ei Rudus vaan betonin tosiaan ajavat alas lähiaikoina. Tämmöstä ne meille kertoivat.


      • Anonyymi

        Kaatuu se!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sompuista tuli nopsaan hesalaisia huumemyynnillä.

        Liente ostanut jo paljonkin kun olet noin perillä asioista.


    • Anonyymi

      Kulttuuri rikastuttaa! Sano Tuppi.

    • Anonyymi

      Rakennusala on nyt kaput.

    • Anonyymi

      Ootellaan parempia aikoja, ukrainan jälleen rakennusta!

      • Anonyymi

        ..tuskin ehditään nähdä sovinnon päivää , "Putlerin " perillisetkin vaikuttavat yhtä sotahulluilta ja muslimiuskoiset taas ovat nielaisseet niin syötin kuin siimankin joten liittolaisissa löytyy..


      • Anonyymi

        Loppuuko vuodenvaihteessa hommat kokonaan??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuuko vuodenvaihteessa hommat kokonaan??

        Kuulemma loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma loppuu.

        Aktiivimalliin saapuu paljon uusia naamoja Rutukselta...hyvä juttu.


    • Oliko sulle kolmas varoitus jo? Olishan se parempi että tollaset tissuttelijat saataisiin pihalle, hönöissä touhuilu vaarantaa myös muiden turvallisuuden, sinua kukaan tuskin jäisi kaipaamaan jos kännissä töissä teloisit itsesi.

    • Anonyymi

      En tiiä va on sinne pks seudulle eräskin kerrostalo vuosien saatossa täältä ajettu, ois ihan mielenkiintonen tietää montako kaikkiaan, mutta monta. Aika monta sataa kuormaa sinne on tullu itelläki joskus vietyä. Toivottavasti rakentaminen alkas piristyä ja tehtaalla riittäs hommia jatkossakin.

      • Anonyymi

        Eikö yhtään kaduta?
        Minkälaisen hiilijalan-/renkaanjälen olet jälkeesi jättänyt mustaa nokea lykänneellä rekallasi?
        Puoli EU-suomea saastunut ja maapallon ilmasto mennyt sekaisin, hyi, hyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö yhtään kaduta?
        Minkälaisen hiilijalan-/renkaanjälen olet jälkeesi jättänyt mustaa nokea lykänneellä rekallasi?
        Puoli EU-suomea saastunut ja maapallon ilmasto mennyt sekaisin, hyi, hyi.

        Ei kaduta sitte ollenkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö yhtään kaduta?
        Minkälaisen hiilijalan-/renkaanjälen olet jälkeesi jättänyt mustaa nokea lykänneellä rekallasi?
        Puoli EU-suomea saastunut ja maapallon ilmasto mennyt sekaisin, hyi, hyi.

        No eipä kyllä, se on vaan niin että kumipyörillä se tämä Suomi pyörii. Se tuo sinunkin ruoka, polttoaine, lääkkeet, alkoholit, kuset ja paskat ne liikkuu kumipyörillä nyt ja aina.


      • Anonyymi

        Joo ei ala piristyä. Alasajo alkaa pian. Valitettavasti!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä kyllä, se on vaan niin että kumipyörillä se tämä Suomi pyörii. Se tuo sinunkin ruoka, polttoaine, lääkkeet, alkoholit, kuset ja paskat ne liikkuu kumipyörillä nyt ja aina.

        puukuljetukset rannikolle siirtyy parhaillaan rautapyörille...
        montako kuorma-autoilijaa enää kainuun perukan kylällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puukuljetukset rannikolle siirtyy parhaillaan rautapyörille...
        montako kuorma-autoilijaa enää kainuun perukan kylällä?

        ..noinkoon nuo tekasoot ihan rautatien joka palstan laitaan ... kuhan eivät vain entiseen malliin ajane puusa asemalle , entinen ministeri vaen touhusi kotikylälleen paremman tien ikäänkun kylkiäisinä ..


    • Anonyymi

      Pannaan suomi kuntoon! Nyt loppu tämmösten tukijaisilla elelevien firmojen elvytys. Kiinni vain koko puulaaki eikä enää syötetä tämmösten viherpiipertäjien kuljetusrahatukea. Annetas ne rahat vaikka reserviläistoimintaan ja pororajan siirtoon!!! Perussuomalaiset laittaa hommat kuntoon!

    • Anonyymi

      Tässä kylässä on kaikki ahdingossa…
      Koko yhteisö niin negatiivisella asenteella elävää porukkaa..
      Ei voi yksittäistä yritystä vain nostaa esille…
      Sitä se sisäsiittosuus tekee…
      Kannattaa köyä vaikka Vuokissa se piristää🙄🙄🙄😝🤦‍♀️

      • Anonyymi

        Mitä "köyä .."? Jäikö pari puustainta pois ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä "köyä .."? Jäikö pari puustainta pois ?

        Kuljetus tukia kupanneet jo kymmeniä vuosia. Toivottavasti loppuu


    • Anonyymi

      Ei ole perää.

      • Anonyymi

        Kyllä vuan on muute, oon nähny tukitulot ja tukiloisia on autoilijat.


    • Anonyymi

      Haukutaan kaikki betonilaiset tässä ketjussa. Tulee hyvä mieli koko kylälle. Kuka lähtee mukaan?

      • Anonyymi

        Vuodenvaihteessa hiljenee koko tehdas. Näin infosivat.


      • Anonyymi

        Hyvä idea! Mukana ollaan isolla porukalla!!


    • Anonyymi

      Milloin infosivat?

      • Anonyymi

        Mistä kyse??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kyse??

        Tehdas kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdas kiinni

        Millon??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon??

        Kaljalle kännissä ruokikselta rutukselta.


    • Anonyymi

      Joulukuussa.

      • Anonyymi

        Minä vuonna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuonna?

        2023


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vuonna?

        Eiköhän puhuta v. 2023?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän puhuta v. 2023?

        Mistä nyt kyse??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä nyt kyse??

        Vuuesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuuesta.

        Ai vuohesta??


      • Anonyymi

        Lokakuu vielä töitä!!


    • Anonyymi

      Taitaa mennä huonosti muillakin, kunka moni rakentaja menossa konkkaan? Huhuja liikkuu..

      • Anonyymi

        Mitä väliä, pf-tkukia ovat kuitenki saaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä, pf-tkukia ovat kuitenki saaneet.

        Niin ja miten ne ympäristön sotkeminen? Eikös kukaan viranomainen valvo niitä?kun joka firmalla pitäis nykyään olla joku laatuluokitus että Kauppa käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja miten ne ympäristön sotkeminen? Eikös kukaan viranomainen valvo niitä?kun joka firmalla pitäis nykyään olla joku laatuluokitus että Kauppa käy.

        Niin

        . Onko ympäristö asiat kunnossa????
        Onko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin

        . Onko ympäristö asiat kunnossa????
        Onko?

        On on...

        https://www.rudus.fi/rudus-yrityksena/rudus-konserni

        "Rudus on osa isompaa kokonaisuutta - emoyhtiö CRH toimii maailmanlaajuisesti
        Rudus on kuulunut vuodesta 1999 lähtien rakennusmateriaalialalla maailmanlaajuisesti toimivaan irlantilaiseen CRH-konserniin. CRH toimii 28 maassa ja se työllistää n. 80 000 henkilöä yli 3 800 toimipisteessä. CRH on Pohjois-Amerikan suurin rakennusmateriaalialan yritys ja maailmanlaajuisesti toiseksi suurin. Rudus noudattaa CRH:n Liiketoiminnan eettistä säännöstöä sekä Kilpailulainsäädännön, Lahjonnan ja Petollisen tai epärehellisen toiminnan vastaisia ohjeita."...

        Just Rudus voitti oikeudenkäynnin KO:ssa Karkkilan kuntaa vastaan.
        Karkkila joutuu korvaamaan Rudukselle 9,5 miljoonaa euroa.
        ( https://yle.fi/a/74-20198408 )


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe