kuusitahtea
Vapaa kuvaus
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Kaikista se oli
Aina on tässä maailmassa kaikki taistelleet elämästä, miten elätätät pienen siskosesi tai huutavan veljesisi.. Jossain051Jotain kaunista
Sanat kauniit iskeytyivät ihooni monia unelmia oli minulla joita muistelen ja sanani sinulle lähetän Jossain unelmat tot051Unohtumaton päivä 4.3
Kauan on aikaa, kun tavattiin ja siitä alkoi yhteinen taival se taisi olla rakkautta On ollut iloa ja surua ja kaikk051Rakkaus on ikuinen
Jokin hehku herätti, rakkaus istahti minun olkapäilleni ajattelin ja uskoin ja petyin kaikki itkee, niin minäkin kaikki050Viimeinen yö
Sade puhaltaa , katson sinuun muistan illan, jolloin sanoin sinulle hyvästit. Ilta oli sateinen, et tiennyt mitään, ku049Jos keksin otsikon !
Minä etsin rakkautta, kun se katosi kun menetin lapseni, en enää pysty olemaan itseni, enkä välitä muista enää, niin pah049Jotain tapahtuu
Sanat on ihmeellisiä, jotka pyörivät ja tanssivat ja odottavat, mutta mikään¨ ei koskaan unohdu049Tunne on rakas
Jossain olemme jossain taivaassa niin ja täällä pysymme eikä koskaan tulla takaisin049- 049
Kaikkea paljon
kukaan ei voi uskoa, kukaan ei voi auttaa, kaiken jälkeen kukaan ei voi auttaa, nyt en voi enää kuin rakkautta kaikille049Rakkaus on tämä
ihan herkästi koettelen ja sitten tiedän, että olet omani , nyt huomasin että nyt olen ihan yksin mutta sinut löydän,049Rakkaus ei lopu koskaan
Jossain kaikki alkaa ja et koskaan voi tietää milloin, nyt voin luovuttaa olen tiennyt kaiken tämän joten, tänään, läh048ihana yllätys
tunnetko väläyksen , mutta olen jossain, jotain et tunne, muistan meidän muistoissamme joten en kosketa sinua, selvä t047Tänään
mutta jos muistaisit minut, olisin onnellinen sinun kanssani, mikä meitä silloin kaataisi, sen lupaan sinulle, sinä min046on hyvä tietää, että
nyt ei enää sytytä. sinua kaipaan, kaikkea ei voi tietää, sinä . olet minun lapseni046Jotain ihanaa
Löydät itsestäsi kaksi ihmistä jee se on sinulle jota rakastan jotain jossain josta en saa kiinni, vauuu, nyt lennän ja046Rakkaudesta
Paljon on sanoja jotka merkitsevät paljon mutta sanat eivät mene edelle tunteiden Sanat kulkevat tunteiden perässä siis046- 045
- 045
Topi Sorsakoski
se, soi ja se soi ajomies, Eeva. hopeinen kuu, surujen kitara, yö on nyt, luotu lähtemään...244