Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Kaikista se oli

Aina on tässä maailmassa kaikki taistelleet elämästä, miten elätätät pienen siskosesi tai huutavan veljesisi.. Jossain
    Kirjallisuus
    0
    51
  2. Jotain kaunista

Sanat kauniit iskeytyivät ihooni monia unelmia oli minulla joita muistelen ja sanani sinulle lähetän Jossain unelmat tot
    Rakkausrunot
    0
    51
  3. Unohtumaton päivä 4.3

Kauan on aikaa, kun tavattiin ja siitä alkoi yhteinen taival se taisi olla rakkautta On ollut iloa ja surua ja kaikk
    Rakkausrunot
    0
    51
  4. Rakkaus on ikuinen

Jokin hehku herätti, rakkaus istahti minun olkapäilleni ajattelin ja uskoin ja petyin kaikki itkee, niin minäkin kaikki
    Kirjallisuus
    0
    50
  5. Viimeinen yö

Sade puhaltaa , katson sinuun muistan illan, jolloin sanoin sinulle hyvästit. Ilta oli sateinen, et tiennyt mitään, ku
    Rakkausrunot
    0
    49
  6. Jos keksin otsikon !

Minä etsin rakkautta, kun se katosi kun menetin lapseni, en enää pysty olemaan itseni, enkä välitä muista enää, niin pah
    Rakkausrunot
    0
    49
  7. Jotain tapahtuu

Sanat on ihmeellisiä, jotka pyörivät ja tanssivat ja odottavat, mutta mikään¨ ei koskaan unohdu
    Rakkausrunot
    0
    49
  8. Tunne on rakas

Jossain olemme jossain taivaassa niin ja täällä pysymme eikä koskaan tulla takaisin
    Rakkausrunot
    0
    49
  9. Miten yksin asuvat ?

tuikkuuvat kyntiläsi jouluna ,kun.?
    Yhteiskunta
    0
    49
  10. Kaikkea paljon

kukaan ei voi uskoa, kukaan ei voi auttaa, kaiken jälkeen kukaan ei voi auttaa, nyt en voi enää kuin rakkautta kaikille
    Rakkausrunot
    0
    49
  11. Rakkaus on tämä

ihan herkästi koettelen ja sitten tiedän, että olet omani , nyt huomasin että nyt olen ihan yksin mutta sinut löydän,
    Rakkausrunot
    0
    49
  12. Rakkaus ei lopu koskaan

Jossain kaikki alkaa ja et koskaan voi tietää milloin, nyt voin luovuttaa olen tiennyt kaiken tämän joten, tänään, läh
    Rakkausrunot
    0
    48
  13. ihana yllätys

tunnetko väläyksen , mutta olen jossain, jotain et tunne, muistan meidän muistoissamme joten en kosketa sinua, selvä t
    Rakkausrunot
    0
    47
  14. Tänään

mutta jos muistaisit minut, olisin onnellinen sinun kanssani, mikä meitä silloin kaataisi, sen lupaan sinulle, sinä min
    Rakkausrunot
    0
    46
  15. on hyvä tietää, että

nyt ei enää sytytä. sinua kaipaan, kaikkea ei voi tietää, sinä . olet minun lapseni
    Rakkausrunot
    0
    46
  16. Jotain ihanaa

Löydät itsestäsi kaksi ihmistä jee se on sinulle jota rakastan jotain jossain josta en saa kiinni, vauuu, nyt lennän ja
    Rakkausrunot
    0
    46
  17. Rakkaudesta

Paljon on sanoja jotka merkitsevät paljon mutta sanat eivät mene edelle tunteiden Sanat kulkevat tunteiden perässä siis
    Rakkausrunot
    0
    46
  18. Jotain hukassa

Mailma on hukassa, mutta et näe häntä joten me ollaan vielä elossa <3
    Rakkausrunot
    0
    45
  19. Suomen valtio

Alas nyt sortajat, jotka alas meitä köyhiä alistetaan.
    Yhteiskunta
    0
    45
  20. Topi Sorsakoski

se, soi ja se soi ajomies, Eeva. hopeinen kuu, surujen kitara, yö on nyt, luotu lähtemään...
    Runot
    2
    44