Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Rakastan sinua

olet ainoa , sekä ainoa jota rakastan itken ja halua sinun tietävän, rakastan vain sinua, joten jatketaan..
    Rakkausrunot
    4
    1356
  2. Sinulle sanoin

Kerran sinä elät elämäsi kerran tai useasti rakastut Kuule kun tuuli huokaa sinä tunnet sen tunteen vain kerran Kuuntel
    Rakkausrunot
    1
    659
  3. kuuletko?

astelin pitkin ivalo-järven rantaa koski varpaisiini, liikaa, koski jaloittelin aivan ihan itseksekseni ja samalla unek
    Rakkausrunot
    7
    641
  4. sinulle

rakastan tunteeni eivät ole pois kadonneet iltaisin askeleet vievät ulos tähteni eivät ole paikaltaan pois lähteneet
    Rakkausrunot
    25
    618
  5. runoilija

pieni siemaisu viinilasista, makea hetken nautinto ajatukset harhailevat jossakin maailma vaihtuu toiseen, outoa eri
    Runot
    5
    520
  6. pieni, suuri mies

seisoi pieni mies salissa katseet häntä kohtaan olivat ihailevia, kateellisia ja ivailevia monia maita oli valloittanu
    Runot
    8
    490
  7. muistelen sinua tänään

menetys oli kova se iski suoraan sydämen läpi, se tuska sitä ei voi kertoa sanoin, ei kirjoittaa kylmä koskettaa, tun
    Rakkausrunot
    2
    452
  8. pelle

yritän ja saankin teidät nauramaan nauru raikaa oletko katsonut minua silmiin ? hurjat maalaukset koristavat silmiäni
    Runot
    3
    365
  9. pienen pojan unelma

kentällä suuri, sininen lentokone sen sisälle haluaisin päästä viuuh!ilmojen halki isojen moottoreiden mylviessä huhuu
    Kirjallisuus
    3
    364
  10. sanat sinulle

minä rakastan sinua maailma on paha, minä taistelen minun vereni vaatii esteet minä poljen alas oksat repivät hiuksia
    Rakkausrunot
    4
    355
  11. Rakkaus !oo

Tuuli on kova , nyt en tiedä voinko sinulta liiako sinulta tahdoin..? et ole koskaan minua miettinyt, minua mutta sinu
    Rakkausrunot
    1
    336
  12. sanat häipyvät roskiin

kerron salani syvimmästä sieluni sopukoista annan hellyyden sanojen olla vielä kertomatta rakkaudesta haastan sanoja s
    Rakkausrunot
    4
    335
  13. Rakkaus jostain kaukaa

Kukaan ei voi viedä minun rakkauttani sinuun, olet minun rakkauteni ja pyydän anteeksi kaikkea sekoiluani. Sanna tiedä
    Rakkausrunot
    1
    326
  14. Tina Turner

Katso mikä mimmi laulaa hän osaa ja tietää nämä jutut Vau, kuka osaa kaikki miten otat yleisön, koska diggaavat Tinaa a
    Runot
    8
    325
  15. yksi tähdistä

eilinen päivä jäi taakse surumielinen päivä tänään uusi ja piinava päivä hän kaukana odotusta ja odotusta ajatukset
    Rakkausrunot
    8
    308
  16. Onko teillä

kellään näkynyt nodulusta keuhkoissa ? se on 5mm
    Keuhkosairaudet
    1
    303
  17. uusi maa

astuin uuteen maahan kaikki oli uutta ja outoa kukaan ei ollut kertonut tästä maasta ensiaskeleet olivat haparoivia j
    Runot
    4
    298
  18. sinä

sinua rakastan, enää en halua muita sanoja kaikki on tässä, ota tai jätä enää en kuuntele lupauksia jäljellä on elämä
    Rakkausrunot
    4
    298
  19. hyvää yötä

kuutamo kutsuu katso taivaalle, ihastu aika on lähteä, pyrähtää tulen luoksesi, lentäen rakkaus kutsuu, rakkaita sinua
    Rakkausrunot
    9
    297
  20. kun aika on

kaikki hyvin rauhallisesti odottaa kauan kesti tulla tänne asti valkoinen lumi häikäisee silmiä pienesti aurinko kurk
    Runot
    7
    286