kuusitahtea
Vapaa kuvaus
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Rakastan sinua
olet ainoa , sekä ainoa jota rakastan itken ja halua sinun tietävän, rakastan vain sinua, joten jatketaan..41356Sinulle sanoin
Kerran sinä elät elämäsi kerran tai useasti rakastut Kuule kun tuuli huokaa sinä tunnet sen tunteen vain kerran Kuuntel1659kuuletko?
astelin pitkin ivalo-järven rantaa koski varpaisiini, liikaa, koski jaloittelin aivan ihan itseksekseni ja samalla unek7641sinulle
rakastan tunteeni eivät ole pois kadonneet iltaisin askeleet vievät ulos tähteni eivät ole paikaltaan pois lähteneet25618runoilija
pieni siemaisu viinilasista, makea hetken nautinto ajatukset harhailevat jossakin maailma vaihtuu toiseen, outoa eri5520pieni, suuri mies
seisoi pieni mies salissa katseet häntä kohtaan olivat ihailevia, kateellisia ja ivailevia monia maita oli valloittanu8490muistelen sinua tänään
menetys oli kova se iski suoraan sydämen läpi, se tuska sitä ei voi kertoa sanoin, ei kirjoittaa kylmä koskettaa, tun2452pelle
yritän ja saankin teidät nauramaan nauru raikaa oletko katsonut minua silmiin ? hurjat maalaukset koristavat silmiäni3365pienen pojan unelma
kentällä suuri, sininen lentokone sen sisälle haluaisin päästä viuuh!ilmojen halki isojen moottoreiden mylviessä huhuu3364sanat sinulle
minä rakastan sinua maailma on paha, minä taistelen minun vereni vaatii esteet minä poljen alas oksat repivät hiuksia4355Rakkaus !oo
Tuuli on kova , nyt en tiedä voinko sinulta liiako sinulta tahdoin..? et ole koskaan minua miettinyt, minua mutta sinu1336sanat häipyvät roskiin
kerron salani syvimmästä sieluni sopukoista annan hellyyden sanojen olla vielä kertomatta rakkaudesta haastan sanoja s4335Rakkaus jostain kaukaa
Kukaan ei voi viedä minun rakkauttani sinuun, olet minun rakkauteni ja pyydän anteeksi kaikkea sekoiluani. Sanna tiedä1326Tina Turner
Katso mikä mimmi laulaa hän osaa ja tietää nämä jutut Vau, kuka osaa kaikki miten otat yleisön, koska diggaavat Tinaa a8325yksi tähdistä
eilinen päivä jäi taakse surumielinen päivä tänään uusi ja piinava päivä hän kaukana odotusta ja odotusta ajatukset8308- 1303
uusi maa
astuin uuteen maahan kaikki oli uutta ja outoa kukaan ei ollut kertonut tästä maasta ensiaskeleet olivat haparoivia j4298sinä
sinua rakastan, enää en halua muita sanoja kaikki on tässä, ota tai jätä enää en kuuntele lupauksia jäljellä on elämä4298hyvää yötä
kuutamo kutsuu katso taivaalle, ihastu aika on lähteä, pyrähtää tulen luoksesi, lentäen rakkaus kutsuu, rakkaita sinua9297kun aika on
kaikki hyvin rauhallisesti odottaa kauan kesti tulla tänne asti valkoinen lumi häikäisee silmiä pienesti aurinko kurk7286