kuusitahtea
Vapaa kuvaus
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
- 1303
Eduskunnasta aloitetaan
Mistä aloitetaan leikkaukset ? kansanedustajilta puoluetuet pois ! taksikortit pois , liian kallista verorahoilla ajell3122Onni on jotain
Onni on olla jossain, ihmisenä ja olla väri millainen vaan Aika kuluu ja tavat muuttuu joskus onni tulee070Rakkaus on yksi asi ajos kestät.
tunnen nyt eiole aikaa keskustella, kaikki loppuu aikanaan mutta vielä on aikaa, jos uskot <3076- 093
rakkaus kaikille
kuiskauksia, niin ne ovat rakkaudesta ja ne jatkavat matkaansa, kunnes kaikki ovat yhdessä ja jatkavat, kunnes rakkaus v096Kaikki on tässä
kukaan ei voi tuntea sitä tuskaa rakastaan jonka on pakko, joskus antaa lopulta antaa mennä <30104Rakasta niin minäkin
yritä pitää tämä maailma ja rakasta ja kosketa kaikkea niinkuin minäkin huomasin salamatkustajan hän olikin leppäkerttu,1107Rakkaus ihana
rakkaus on kaikkein suurin asia maailmassa <3 nyt en voi sanoa muuta aina olen ihaillut, mutta nyt tunnen, meidän a090Rakkaus on vaikeaa
Sinä olet jossain rakkaus on jossain sinä siinä lähellä rakkaus on, joka kutsuu alku sinne, mikä ei koskaan lopuun.079Rakkaus on kova panos
Kukaan ei voi auttaa sinua jos uskotte ja tunnet sinut ja itsesi ja annat ja koskettaa rakkauden koskettaa sinua0106Rakkaudesta sanat
Yksi aina joku sano voisi muuttaa kaiken ja sitten kaikki oilisi kaukana takana ja sitten voisi huokaista . Tarina on t079Hän on jossain
Katsoin taakseni, en nähnyt häntä Katsoin vierelleni, ei hän ollut siinä Katsoin eteenpäin, näin hänen hymyilevän ja kut075Kaikkia muistetaanWhitney Houston
Rakkaudella muistan Whitney Houstonia hänellä oli voimaa, joka ei aina kestä iaisuuteen, mutta uskon rakkauden voimaan057Sinä vain olet
Jos katsot minuun näet jotain, jota et uskonut näkeväsi koskaan sinä et näe sydämeeni siellä on salainen osa jonne ei ku087Jotain kerroin
Sanoinko sanoistako koskaan, kuinka rakastin sinua, mutta ne jäivät johonkin en tiedä, miten rakkaus menee, mutta anna s0108Sinusta kaikki
Itken keskiyöllä sinä et kuuntele minua rakastan sinua aina kuuntele minua jossain olet, jossain lähellä, ihan tässä rak067Hän oli Diana
Diana oli koko kansan prinsessa, ihastuttava ja niin läheinen, joka joka ei koskaan unohdu, sinua muistaa kaikki, jotka063rakkauteni
olet sinä rakkauteni pienin sanoin tässä olen ja tarvitsen sinua ja ehkä sinäkin pidät minusta ihan pienin sanoin joten062- 045