Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Nykyään Suomessa

Suomi-neito on niin soma, muttei kenenkään oma Asiat ei ole nyt hyvin, tiedätkö nyt mihin pyrin ? Pitäis raudasta vääntä
    Runot
    0
    30
  2. Kaikki, mitä et uskonut

Elokuussa synnyit, sinä rakastin ja rakastan askel, askeleelta sinä olet aina, sydämessäni sinä, minun lapseni
    Rakkausrunot
    0
    29
  3. Ajatuksia,

Aina ei voi tietää, minne tuuli vie... Rakastaa, voi , koskaan ei voi tietää, miten tuuli voimistuu... meri, ja minä ja
    Rakkausrunot
    0
    28
  4. syksy nyt on

pimeät illat, nyt herään missä olet..? jossain, että hän on jossain lähellä rakkaus on kadonnut, mutta , minä odotan.
    Rakkausrunot
    0
    27
  5. Rakkaus on

askel, sinun lähelle sinä olet, minulle olet ainoa, jolle iloni, suruni sanon, tämä aika on minulle, se , minkä olet min
    Rakkausrunot
    0
    25