Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Sinä ja minä

Maisemat muuttuivat ja rakkaus jokapäiväinen joskus se sykähdytti ujon pojan huomasin ja hän kai minut, otaksuin Päivät
    Rakkausrunot
    2
    164
  2. soratie

ennen soratie rapisi jalkojeni alla tie oli mutkainen ja sen reunalla kasvoivat heinät villinä ja vapaana maito-auto k
    Runot
    0
    161
  3. sinä ja minä

valkoiset ajatukset punaisella kortilla ajatukset vihertävät uutta yritystä ylpeänä ja voimakkaana rakkaudesta hetki
    Rakkausrunot
    1
    161
  4. Rakkaus niin hento

Askel rakkauteen on lyhyt vain yksi sana voi muuttaa kaiken, silloin voin kokea ja koskettaa ja olla ja kokea rakkaus
    Rakkausrunot
    0
    156
  5. se, suru

suru astui elämäni näyttämölle sitä en osannut odottaa odottamatta, liian aikaisin raa`asti, kysymättä repi ja raastoi
    Runot
    0
    155
  6. Kaikenlainen rakkaus

Jokainen sen tuntee kohdallaan minä tunsin ja hänkin tunsi Jossain hepreassa me oltiin ja siksi etsin vieläkin, sitä ka
    Rakkausrunot
    1
    151
  7. haave heräsi

haaveni heräsi kohautteli harteitaan venytteli ja haukotteli siellä uunin pankolla talven makoili ja haaveili unissaan
    Runot
    0
    150
  8. sinulle

taivas on sininen, haluan tuntevan sinut lähellä, jotenkin tunnen sinut täällä minun sisälläni rakkauteni sinua kohtaa
    Rakkausrunot
    2
    150
  9. Yes, Tina !

se on siinä joten kokeillaan kuka vois vetästä, yes yes minä odotan yes, yes....
    Runot
    1
    149
  10. harhaa

tunteeni heräsivät en uskonut niiden olevan elossa menetin uskoni kaikki meni pois maassa, maassa ihan maassa tämä k
    Rakkausrunot
    1
    148
  11. Jossain on joku

Sanat sattuvat. Osuvat aina. Tuntuvat ja iskevät samalla. Enää en itke. Maailma on vielä olemassa. Jossain on joku, joka
    Rakkausrunot
    0
    147
  12. MA -DON -NA

itsepäisyyttä löytyy minä haluan rohkeutta ei puutu uskallan yrittää teen, minkä aion osaava tanssi sujuu musiika
    Runot
    2
    142
  13. rakkaus on tässä

löysin sinut kuolleena yritin sinua hoivotoa puristin yrityn ja sinä olit olit kylmä, minä yritin, hoivasin tajusin sinä
    Rakkausrunot
    0
    141
  14. rakkaus vain

kaikki alkaa alkaa alusta näimme toisemme, yes kaikkea tapahtui, niin ja näin saimme neljä lasta ja jossain vaiheessa
    Rakkausrunot
    2
    141
  15. lähellä

vene on rannalla, jykevänä valkoinen lumipeitto päällään meri on valmiina pinnan alla yksi askel lähempänä aaltojen ku
    Viihde ja kulttuuri
    1
    139
  16. Ajatus, ihmisestä, rakkaus

Ihminen kun löytää toisen ei koskaan voi tietää mitä voi tehdä toisen vuoksi, silloin vuosien vieriessä, ja ajan kulues
    Rakkausrunot
    0
    135
  17. näin kevään kynnyksellä

valkoinen lumi loistaa kirkkaasti siristän silmiäni linnut laulavat laulujaan ehkä lemmestä voin aistia sen niin in
    Runot
    2
    134
  18. RAKKAUDELLA.!

rakkain, sinä minulle ajatukseni annan sinulle ja rakastan, sinua nyt menen piiloon, ja sanon sinun kanssasi, nyt ja ai
    Rakkausrunot
    2
    134
  19. Rakkaus on paljon sanoja

Kun sinä lähdit toiseen maailmaan, sinne taivaaseen Jäin tänne taistelemaan Vahva, sinä tai minä, joten me ollaan yhteyd
    Rakkausrunot
    0
    134
  20. Rakkaus , kauan sitten

Kaikki alkaa tietämättä, koskaan ei voi tietää, pieniä viestejä ei kuulu joten voin antautua virran vietäväksi, niin e
    Rakkausrunot
    3
    132