kuusitahtea
Vapaa kuvaus
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Sinä ja minä
Maisemat muuttuivat ja rakkaus jokapäiväinen joskus se sykähdytti ujon pojan huomasin ja hän kai minut, otaksuin Päivät2164soratie
ennen soratie rapisi jalkojeni alla tie oli mutkainen ja sen reunalla kasvoivat heinät villinä ja vapaana maito-auto k0161sinä ja minä
valkoiset ajatukset punaisella kortilla ajatukset vihertävät uutta yritystä ylpeänä ja voimakkaana rakkaudesta hetki1161Rakkaus niin hento
Askel rakkauteen on lyhyt vain yksi sana voi muuttaa kaiken, silloin voin kokea ja koskettaa ja olla ja kokea rakkaus0156se, suru
suru astui elämäni näyttämölle sitä en osannut odottaa odottamatta, liian aikaisin raa`asti, kysymättä repi ja raastoi0155Kaikenlainen rakkaus
Jokainen sen tuntee kohdallaan minä tunsin ja hänkin tunsi Jossain hepreassa me oltiin ja siksi etsin vieläkin, sitä ka1151haave heräsi
haaveni heräsi kohautteli harteitaan venytteli ja haukotteli siellä uunin pankolla talven makoili ja haaveili unissaan0150sinulle
taivas on sininen, haluan tuntevan sinut lähellä, jotenkin tunnen sinut täällä minun sisälläni rakkauteni sinua kohtaa2150- 1149
harhaa
tunteeni heräsivät en uskonut niiden olevan elossa menetin uskoni kaikki meni pois maassa, maassa ihan maassa tämä k1148Jossain on joku
Sanat sattuvat. Osuvat aina. Tuntuvat ja iskevät samalla. Enää en itke. Maailma on vielä olemassa. Jossain on joku, joka0147MA -DON -NA
itsepäisyyttä löytyy minä haluan rohkeutta ei puutu uskallan yrittää teen, minkä aion osaava tanssi sujuu musiika2142rakkaus on tässä
löysin sinut kuolleena yritin sinua hoivotoa puristin yrityn ja sinä olit olit kylmä, minä yritin, hoivasin tajusin sinä0141rakkaus vain
kaikki alkaa alkaa alusta näimme toisemme, yes kaikkea tapahtui, niin ja näin saimme neljä lasta ja jossain vaiheessa2141lähellä
vene on rannalla, jykevänä valkoinen lumipeitto päällään meri on valmiina pinnan alla yksi askel lähempänä aaltojen ku1139Ajatus, ihmisestä, rakkaus
Ihminen kun löytää toisen ei koskaan voi tietää mitä voi tehdä toisen vuoksi, silloin vuosien vieriessä, ja ajan kulues0135näin kevään kynnyksellä
valkoinen lumi loistaa kirkkaasti siristän silmiäni linnut laulavat laulujaan ehkä lemmestä voin aistia sen niin in2134RAKKAUDELLA.!
rakkain, sinä minulle ajatukseni annan sinulle ja rakastan, sinua nyt menen piiloon, ja sanon sinun kanssasi, nyt ja ai2134Rakkaus on paljon sanoja
Kun sinä lähdit toiseen maailmaan, sinne taivaaseen Jäin tänne taistelemaan Vahva, sinä tai minä, joten me ollaan yhteyd0134Rakkaus , kauan sitten
Kaikki alkaa tietämättä, koskaan ei voi tietää, pieniä viestejä ei kuulu joten voin antautua virran vietäväksi, niin e3132