kuusitahtea

![]()
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Suomi
tämän sinivalkoisen lipun alla kulkeva kansa vapaana, ilman siteitä muihin kahleet ovat jääneet pois, vertavuotavien j6199Runoilija jossain
Olen jossain ja haluaisin runoilla ja jonkun lukevan olen ja haluaisin jonkun lukevan sanojani, jos ei niin poistuin1198Rakkaus on voittamaton
Kaikesta huolimatta ajasta ei ole merkitystä ikään, rotuun, ei mihinkään muuhun, on vain kyse jostain aivan muusta, se1198- 5197
sanat piiloutuivat
monet sanat hautautuivat maan alle, piiloon suojaan auringolta kylmyydeltä, kaikelta rauhaan, lepäämään kaiken kauniin0194Kaikki on tässä
kukaan ei voi tuntea sitä tuskaa rakastaan jonka on pakko, joskus antaa lopulta antaa mennä <30194Rakkaus kaikista suurin
Rakkaudella ajattelen kaikkia, jotka joilla ei ole sukulaisia <3 paljon sanoja on kaikilla toivon sydämestäni kaikkea0192- 0190
Hän oli Diana
Diana oli koko kansan prinsessa, ihastuttava ja niin läheinen, joka joka ei koskaan unohdu, sinua muistaa kaikki, jotka0189Totuus sinulle
Kaikki nämä vuodet olen miettinyt ja olkoon kaikki mennyt Nyt on aika, jättää tämä matka, voin ottaa sinut mukaan, mui0188Eduskunnasta aloitetaan
Mistä aloitetaan leikkaukset ? kansanedustajilta puoluetuet pois ! taksikortit pois , liian kallista verorahoilla ajell3187Rakkaudesta ain
Kuiskaan sanat, prinssessa Diana kaikki mitä tapahtui, en voi unohtaa toivoin ja toivoin ja tunsin, sinun aikasi ei ollu0184Jotain kerroin
Sanoinko sanoistako koskaan, kuinka rakastin sinua, mutta ne jäivät johonkin en tiedä, miten rakkaus menee, mutta anna s0183Rakasta niin minäkin
yritä pitää tämä maailma ja rakasta ja kosketa kaikkea niinkuin minäkin huomasin salamatkustajan hän olikin leppäkerttu,1183- 2182
- 1182
Jossain on joku
Sanat sattuvat. Osuvat aina. Tuntuvat ja iskevät samalla. Enää en itke. Maailma on vielä olemassa. Jossain on joku, joka0182Rakkaus ihana
rakkaus on kaikkein suurin asia maailmassa <3 nyt en voi sanoa muuta aina olen ihaillut, mutta nyt tunnen, meidän a0180Silmiin katsoja
kauniit sanasi jäivät soimaan minun korviini ne veivät minut toiseen maailmaan maailmaan, jossa rakkaus valtaa mielen0178sinä ja minä
valkoiset ajatukset punaisella kortilla ajatukset vihertävät uutta yritystä ylpeänä ja voimakkaana rakkaudesta hetki1178