kuusitahtea

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Rakkaus on voittamaton
Kaikesta huolimatta ajasta ei ole merkitystä ikään, rotuun, ei mihinkään muuhun, on vain kyse jostain aivan muusta, se1193Suomi
tämän sinivalkoisen lipun alla kulkeva kansa vapaana, ilman siteitä muihin kahleet ovat jääneet pois, vertavuotavien j6191sanat piiloutuivat
monet sanat hautautuivat maan alle, piiloon suojaan auringolta kylmyydeltä, kaikelta rauhaan, lepäämään kaiken kauniin0189Runoilija jossain
Olen jossain ja haluaisin runoilla ja jonkun lukevan olen ja haluaisin jonkun lukevan sanojani, jos ei niin poistuin1187- 0186
Totuus sinulle
Kaikki nämä vuodet olen miettinyt ja olkoon kaikki mennyt Nyt on aika, jättää tämä matka, voin ottaa sinut mukaan, mui0186- 5182
Jossain on joku
Sanat sattuvat. Osuvat aina. Tuntuvat ja iskevät samalla. Enää en itke. Maailma on vielä olemassa. Jossain on joku, joka0181Kaikki on tässä
kukaan ei voi tuntea sitä tuskaa rakastaan jonka on pakko, joskus antaa lopulta antaa mennä <30181- 1178
Hän oli Diana
Diana oli koko kansan prinsessa, ihastuttava ja niin läheinen, joka joka ei koskaan unohdu, sinua muistaa kaikki, jotka0178Silmiin katsoja
kauniit sanasi jäivät soimaan minun korviini ne veivät minut toiseen maailmaan maailmaan, jossa rakkaus valtaa mielen0177sinä ja minä
valkoiset ajatukset punaisella kortilla ajatukset vihertävät uutta yritystä ylpeänä ja voimakkaana rakkaudesta hetki1176- 2175
Eduskunnasta aloitetaan
Mistä aloitetaan leikkaukset ? kansanedustajilta puoluetuet pois ! taksikortit pois , liian kallista verorahoilla ajell3172soratie
ennen soratie rapisi jalkojeni alla tie oli mutkainen ja sen reunalla kasvoivat heinät villinä ja vapaana maito-auto k0171Rakkaus niin hento
Askel rakkauteen on lyhyt vain yksi sana voi muuttaa kaiken, silloin voin kokea ja koskettaa ja olla ja kokea rakkaus0171Rakasta niin minäkin
yritä pitää tämä maailma ja rakasta ja kosketa kaikkea niinkuin minäkin huomasin salamatkustajan hän olikin leppäkerttu,1170Rakkaus kaikista suurin
Rakkaudella ajattelen kaikkia, jotka joilla ei ole sukulaisia <3 paljon sanoja on kaikilla toivon sydämestäni kaikkea0169se, suru
suru astui elämäni näyttämölle sitä en osannut odottaa odottamatta, liian aikaisin raa`asti, kysymättä repi ja raastoi0167