Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. soratie

ennen soratie rapisi jalkojeni alla tie oli mutkainen ja sen reunalla kasvoivat heinät villinä ja vapaana maito-auto k
    Runot
    0
    176
  2. Sinulle, sinne kauas

Kauniit sanat koskettavat nyt tunnen kaiken ja palaan menneeseen ja näen kaiken, sinä päivänä ja en koskaan unohda, sinu
    Rakkausrunot
    4
    173
  3. Rakkaus niin hento

Askel rakkauteen on lyhyt vain yksi sana voi muuttaa kaiken, silloin voin kokea ja koskettaa ja olla ja kokea rakkaus
    Rakkausrunot
    0
    172
  4. Rakkaus on kova panos

Kukaan ei voi auttaa sinua jos uskotte ja tunnet sinut ja itsesi ja annat ja koskettaa rakkauden koskettaa sinua
    Rakkausrunot
    0
    171
  5. se, suru

suru astui elämäni näyttämölle sitä en osannut odottaa odottamatta, liian aikaisin raa`asti, kysymättä repi ja raastoi
    Runot
    0
    169
  6. haave heräsi

haaveni heräsi kohautteli harteitaan venytteli ja haukotteli siellä uunin pankolla talven makoili ja haaveili unissaan
    Runot
    0
    169
  7. sinulle

taivas on sininen, haluan tuntevan sinut lähellä, jotenkin tunnen sinut täällä minun sisälläni rakkauteni sinua kohtaa
    Rakkausrunot
    2
    169
  8. rakkaus kaikille

kuiskauksia, niin ne ovat rakkaudesta ja ne jatkavat matkaansa, kunnes kaikki ovat yhdessä ja jatkavat, kunnes rakkaus v
    Rakkausrunot
    0
    169
  9. MA -DON -NA

itsepäisyyttä löytyy minä haluan rohkeutta ei puutu uskallan yrittää teen, minkä aion osaava tanssi sujuu musiika
    Runot
    2
    165
  10. Sanoma sinulle

Sanon sinulle rakkaimmat sanani ja toivon niiden lentävän sinun sydämeesi ja kulkeutuvan sinun sisinpääsi
    Rakkausrunot
    1
    165
  11. Rakkaus on niin ihana asia

jossain on paikka, jos vielä joskus me vielä tavataan <3
    Rakkausrunot
    0
    165
  12. harhaa

tunteeni heräsivät en uskonut niiden olevan elossa menetin uskoni kaikki meni pois maassa, maassa ihan maassa tämä k
    Rakkausrunot
    1
    164
  13. Rakkaus on...

Rakkaus on sana, jota ei tiedä mitä se tarkoittaa, ennenkuin sen toteat, sinä itse <3
    Rakkausrunot
    2
    163
  14. Rakkaudesta kaikki

ehkä kaikki ovat samaa mieltä koskaan ei tarvi kipua kestää siellä on hyvä paikka meille joten sinne mennään kun aika on
    Rakkausrunot
    2
    163
  15. RAKKAUDELLA.!

rakkain, sinä minulle ajatukseni annan sinulle ja rakastan, sinua nyt menen piiloon, ja sanon sinun kanssasi, nyt ja ai
    Rakkausrunot
    2
    162
  16. Ajatus, ihmisestä, rakkaus

Ihminen kun löytää toisen ei koskaan voi tietää mitä voi tehdä toisen vuoksi, silloin vuosien vieriessä, ja ajan kulues
    Rakkausrunot
    0
    162
  17. Rakkaus on jossain

rakkaus on aina se jatkuu se ei kuole se on sisällä sen tuntee, jokainen joka rakastaa
    Rakkausrunot
    1
    160
  18. rakkaus on tässä

löysin sinut kuolleena yritin sinua hoivotoa puristin yrityn ja sinä olit olit kylmä, minä yritin, hoivasin tajusin sinä
    Rakkausrunot
    0
    160
  19. mINÄ JA SINÄ

hARHAAKO VAIN..? KUVITTELIN SINUT siinä vierelläni näin ei ollut, joten, pyyhin sulkani ja lähden pois, jatkan matkaani.
    Rakkausrunot
    0
    159
  20. Amy Winehouse

Minä olin ja olen vieläkin oma persoona ja tietäkää toista samanlaista ei enää tule Jammailkaa te niin minäkin jatkan er
    Runot
    0
    159