kuusitahtea

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Eduskunnasta aloitetaan
Mistä aloitetaan leikkaukset ? kansanedustajilta puoluetuet pois ! taksikortit pois , liian kallista verorahoilla ajell3162MA -DON -NA
itsepäisyyttä löytyy minä haluan rohkeutta ei puutu uskallan yrittää teen, minkä aion osaava tanssi sujuu musiika2157mINÄ JA SINÄ
hARHAAKO VAIN..? KUVITTELIN SINUT siinä vierelläni näin ei ollut, joten, pyyhin sulkani ja lähden pois, jatkan matkaani.0157Sanoma sinulle
Sanon sinulle rakkaimmat sanani ja toivon niiden lentävän sinun sydämeesi ja kulkeutuvan sinun sisinpääsi1156Ajatus, ihmisestä, rakkaus
Ihminen kun löytää toisen ei koskaan voi tietää mitä voi tehdä toisen vuoksi, silloin vuosien vieriessä, ja ajan kulues0156Amy Winehouse
Minä olin ja olen vieläkin oma persoona ja tietäkää toista samanlaista ei enää tule Jammailkaa te niin minäkin jatkan er0156rakkaus on tässä
löysin sinut kuolleena yritin sinua hoivotoa puristin yrityn ja sinä olit olit kylmä, minä yritin, hoivasin tajusin sinä0156Rakasta niin minäkin
yritä pitää tämä maailma ja rakasta ja kosketa kaikkea niinkuin minäkin huomasin salamatkustajan hän olikin leppäkerttu,1156Rakkaus on kova panos
Kukaan ei voi auttaa sinua jos uskotte ja tunnet sinut ja itsesi ja annat ja koskettaa rakkauden koskettaa sinua0154Rakkaus ihana
rakkaus on kaikkein suurin asia maailmassa <3 nyt en voi sanoa muuta aina olen ihaillut, mutta nyt tunnen, meidän a0154Hän oli Diana
Diana oli koko kansan prinsessa, ihastuttava ja niin läheinen, joka joka ei koskaan unohdu, sinua muistaa kaikki, jotka0153- 1151
näin kevään kynnyksellä
valkoinen lumi loistaa kirkkaasti siristän silmiäni linnut laulavat laulujaan ehkä lemmestä voin aistia sen niin in2150Rakkaus on...
Rakkaus on sana, jota ei tiedä mitä se tarkoittaa, ennenkuin sen toteat, sinä itse <32150Jotain kerroin
Sanoinko sanoistako koskaan, kuinka rakastin sinua, mutta ne jäivät johonkin en tiedä, miten rakkaus menee, mutta anna s0150lähellä
vene on rannalla, jykevänä valkoinen lumipeitto päällään meri on valmiina pinnan alla yksi askel lähempänä aaltojen ku1149Rakkaudesta paljon
Missä on se sanat, joita olen odottanut ? Jos sanoja ei löydy silloin kaikki on jossain...0149- 0149
Olisinpa runoilija
Haave, että osaisin kirjoittaa rakkaudesta, rauhasta, rikkaudesta ja tärkeimmästä vapaudesta Jossain on maa, jossain ka2148Sinä, jossain
askel eteenpäin tie jota kuljen sinä olet, jossain voin vain sanoa sinua, rakastan ainiaan2147