kuusitahtea

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
Sinulle, sinne kauas
Kauniit sanat koskettavat nyt tunnen kaiken ja palaan menneeseen ja näen kaiken, sinä päivänä ja en koskaan unohda, sinu4155Ajatus, ihmisestä, rakkaus
Ihminen kun löytää toisen ei koskaan voi tietää mitä voi tehdä toisen vuoksi, silloin vuosien vieriessä, ja ajan kulues0154rakkaus on tässä
löysin sinut kuolleena yritin sinua hoivotoa puristin yrityn ja sinä olit olit kylmä, minä yritin, hoivasin tajusin sinä0153MA -DON -NA
itsepäisyyttä löytyy minä haluan rohkeutta ei puutu uskallan yrittää teen, minkä aion osaava tanssi sujuu musiika2152Amy Winehouse
Minä olin ja olen vieläkin oma persoona ja tietäkää toista samanlaista ei enää tule Jammailkaa te niin minäkin jatkan er0151Rakasta niin minäkin
yritä pitää tämä maailma ja rakasta ja kosketa kaikkea niinkuin minäkin huomasin salamatkustajan hän olikin leppäkerttu,1151Sanoma sinulle
Sanon sinulle rakkaimmat sanani ja toivon niiden lentävän sinun sydämeesi ja kulkeutuvan sinun sisinpääsi1150- 1148
lähellä
vene on rannalla, jykevänä valkoinen lumipeitto päällään meri on valmiina pinnan alla yksi askel lähempänä aaltojen ku1147Rakkaus on kova panos
Kukaan ei voi auttaa sinua jos uskotte ja tunnet sinut ja itsesi ja annat ja koskettaa rakkauden koskettaa sinua0147Jotain kerroin
Sanoinko sanoistako koskaan, kuinka rakastin sinua, mutta ne jäivät johonkin en tiedä, miten rakkaus menee, mutta anna s0146näin kevään kynnyksellä
valkoinen lumi loistaa kirkkaasti siristän silmiäni linnut laulavat laulujaan ehkä lemmestä voin aistia sen niin in2145RAKKAUDELLA.!
rakkain, sinä minulle ajatukseni annan sinulle ja rakastan, sinua nyt menen piiloon, ja sanon sinun kanssasi, nyt ja ai2145Rakkaudesta paljon
Missä on se sanat, joita olen odottanut ? Jos sanoja ei löydy silloin kaikki on jossain...0144Rakkaus on...
Rakkaus on sana, jota ei tiedä mitä se tarkoittaa, ennenkuin sen toteat, sinä itse <32143Olisinpa runoilija
Haave, että osaisin kirjoittaa rakkaudesta, rauhasta, rikkaudesta ja tärkeimmästä vapaudesta Jossain on maa, jossain ka2143Rakkaus on paljon sanoja
Kun sinä lähdit toiseen maailmaan, sinne taivaaseen Jäin tänne taistelemaan Vahva, sinä tai minä, joten me ollaan yhteyd0143- 0143
Rakkaus on jossain
rakkaus on aina se jatkuu se ei kuole se on sisällä sen tuntee, jokainen joka rakastaa1142Ihanat haaveet
kosketa ne ovat vielä alussa pienen sydämen anna niiden kuohua pieni takkaus0141