kuusitahtea

![]()
" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
soratie
ennen soratie rapisi jalkojeni alla tie oli mutkainen ja sen reunalla kasvoivat heinät villinä ja vapaana maito-auto k0176Sinulle, sinne kauas
Kauniit sanat koskettavat nyt tunnen kaiken ja palaan menneeseen ja näen kaiken, sinä päivänä ja en koskaan unohda, sinu4173Rakkaus niin hento
Askel rakkauteen on lyhyt vain yksi sana voi muuttaa kaiken, silloin voin kokea ja koskettaa ja olla ja kokea rakkaus0172Rakkaus on kova panos
Kukaan ei voi auttaa sinua jos uskotte ja tunnet sinut ja itsesi ja annat ja koskettaa rakkauden koskettaa sinua0171se, suru
suru astui elämäni näyttämölle sitä en osannut odottaa odottamatta, liian aikaisin raa`asti, kysymättä repi ja raastoi0169haave heräsi
haaveni heräsi kohautteli harteitaan venytteli ja haukotteli siellä uunin pankolla talven makoili ja haaveili unissaan0169sinulle
taivas on sininen, haluan tuntevan sinut lähellä, jotenkin tunnen sinut täällä minun sisälläni rakkauteni sinua kohtaa2169rakkaus kaikille
kuiskauksia, niin ne ovat rakkaudesta ja ne jatkavat matkaansa, kunnes kaikki ovat yhdessä ja jatkavat, kunnes rakkaus v0169MA -DON -NA
itsepäisyyttä löytyy minä haluan rohkeutta ei puutu uskallan yrittää teen, minkä aion osaava tanssi sujuu musiika2165Sanoma sinulle
Sanon sinulle rakkaimmat sanani ja toivon niiden lentävän sinun sydämeesi ja kulkeutuvan sinun sisinpääsi1165- 0165
harhaa
tunteeni heräsivät en uskonut niiden olevan elossa menetin uskoni kaikki meni pois maassa, maassa ihan maassa tämä k1164Rakkaus on...
Rakkaus on sana, jota ei tiedä mitä se tarkoittaa, ennenkuin sen toteat, sinä itse <32163Rakkaudesta kaikki
ehkä kaikki ovat samaa mieltä koskaan ei tarvi kipua kestää siellä on hyvä paikka meille joten sinne mennään kun aika on2163RAKKAUDELLA.!
rakkain, sinä minulle ajatukseni annan sinulle ja rakastan, sinua nyt menen piiloon, ja sanon sinun kanssasi, nyt ja ai2162Ajatus, ihmisestä, rakkaus
Ihminen kun löytää toisen ei koskaan voi tietää mitä voi tehdä toisen vuoksi, silloin vuosien vieriessä, ja ajan kulues0162Rakkaus on jossain
rakkaus on aina se jatkuu se ei kuole se on sisällä sen tuntee, jokainen joka rakastaa1160rakkaus on tässä
löysin sinut kuolleena yritin sinua hoivotoa puristin yrityn ja sinä olit olit kylmä, minä yritin, hoivasin tajusin sinä0160mINÄ JA SINÄ
hARHAAKO VAIN..? KUVITTELIN SINUT siinä vierelläni näin ei ollut, joten, pyyhin sulkani ja lähden pois, jatkan matkaani.0159Amy Winehouse
Minä olin ja olen vieläkin oma persoona ja tietäkää toista samanlaista ei enää tule Jammailkaa te niin minäkin jatkan er0159