kuusitahtea

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
265
Kommenttia
146
haave heräsi
haaveni heräsi kohautteli harteitaan venytteli ja haukotteli siellä uunin pankolla talven makoili ja haaveili unissaan0167sinulle
taivas on sininen, haluan tuntevan sinut lähellä, jotenkin tunnen sinut täällä minun sisälläni rakkauteni sinua kohtaa2167Rakkaus on kova panos
Kukaan ei voi auttaa sinua jos uskotte ja tunnet sinut ja itsesi ja annat ja koskettaa rakkauden koskettaa sinua0165Sinulle, sinne kauas
Kauniit sanat koskettavat nyt tunnen kaiken ja palaan menneeseen ja näen kaiken, sinä päivänä ja en koskaan unohda, sinu4164harhaa
tunteeni heräsivät en uskonut niiden olevan elossa menetin uskoni kaikki meni pois maassa, maassa ihan maassa tämä k1163Ajatus, ihmisestä, rakkaus
Ihminen kun löytää toisen ei koskaan voi tietää mitä voi tehdä toisen vuoksi, silloin vuosien vieriessä, ja ajan kulues0161Rakkaus ihana
rakkaus on kaikkein suurin asia maailmassa <3 nyt en voi sanoa muuta aina olen ihaillut, mutta nyt tunnen, meidän a0161Jotain kerroin
Sanoinko sanoistako koskaan, kuinka rakastin sinua, mutta ne jäivät johonkin en tiedä, miten rakkaus menee, mutta anna s0159mINÄ JA SINÄ
hARHAAKO VAIN..? KUVITTELIN SINUT siinä vierelläni näin ei ollut, joten, pyyhin sulkani ja lähden pois, jatkan matkaani.0158Amy Winehouse
Minä olin ja olen vieläkin oma persoona ja tietäkää toista samanlaista ei enää tule Jammailkaa te niin minäkin jatkan er0158rakkaus on tässä
löysin sinut kuolleena yritin sinua hoivotoa puristin yrityn ja sinä olit olit kylmä, minä yritin, hoivasin tajusin sinä0158- 0158
MA -DON -NA
itsepäisyyttä löytyy minä haluan rohkeutta ei puutu uskallan yrittää teen, minkä aion osaava tanssi sujuu musiika2157Sanoma sinulle
Sanon sinulle rakkaimmat sanani ja toivon niiden lentävän sinun sydämeesi ja kulkeutuvan sinun sisinpääsi1157Rakkaus on jossain
rakkaus on aina se jatkuu se ei kuole se on sisällä sen tuntee, jokainen joka rakastaa1156Rakkaus on...
Rakkaus on sana, jota ei tiedä mitä se tarkoittaa, ennenkuin sen toteat, sinä itse <32156Rakkaudesta ain
Kuiskaan sanat, prinssessa Diana kaikki mitä tapahtui, en voi unohtaa toivoin ja toivoin ja tunsin, sinun aikasi ei ollu0156rakkaus kaikille
kuiskauksia, niin ne ovat rakkaudesta ja ne jatkavat matkaansa, kunnes kaikki ovat yhdessä ja jatkavat, kunnes rakkaus v0156Rakkaudesta kaikki
ehkä kaikki ovat samaa mieltä koskaan ei tarvi kipua kestää siellä on hyvä paikka meille joten sinne mennään kun aika on2154- 1153