Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Sinulle, sinne kauas

Kauniit sanat koskettavat nyt tunnen kaiken ja palaan menneeseen ja näen kaiken, sinä päivänä ja en koskaan unohda, sinu
    Rakkausrunot
    4
    155
  2. Ajatus, ihmisestä, rakkaus

Ihminen kun löytää toisen ei koskaan voi tietää mitä voi tehdä toisen vuoksi, silloin vuosien vieriessä, ja ajan kulues
    Rakkausrunot
    0
    154
  3. rakkaus on tässä

löysin sinut kuolleena yritin sinua hoivotoa puristin yrityn ja sinä olit olit kylmä, minä yritin, hoivasin tajusin sinä
    Rakkausrunot
    0
    153
  4. MA -DON -NA

itsepäisyyttä löytyy minä haluan rohkeutta ei puutu uskallan yrittää teen, minkä aion osaava tanssi sujuu musiika
    Runot
    2
    152
  5. Amy Winehouse

Minä olin ja olen vieläkin oma persoona ja tietäkää toista samanlaista ei enää tule Jammailkaa te niin minäkin jatkan er
    Runot
    0
    151
  6. Rakasta niin minäkin

yritä pitää tämä maailma ja rakasta ja kosketa kaikkea niinkuin minäkin huomasin salamatkustajan hän olikin leppäkerttu,
    Rakkausrunot
    1
    151
  7. Sanoma sinulle

Sanon sinulle rakkaimmat sanani ja toivon niiden lentävän sinun sydämeesi ja kulkeutuvan sinun sisinpääsi
    Rakkausrunot
    1
    150
  8. hyvää yötä

sinun rakkaus minun rakkaus yhdessä olemme voimakkaita se
    Rakkausrunot
    1
    148
  9. lähellä

vene on rannalla, jykevänä valkoinen lumipeitto päällään meri on valmiina pinnan alla yksi askel lähempänä aaltojen ku
    Viihde ja kulttuuri
    1
    147
  10. Rakkaus on kova panos

Kukaan ei voi auttaa sinua jos uskotte ja tunnet sinut ja itsesi ja annat ja koskettaa rakkauden koskettaa sinua
    Rakkausrunot
    0
    147
  11. Jotain kerroin

Sanoinko sanoistako koskaan, kuinka rakastin sinua, mutta ne jäivät johonkin en tiedä, miten rakkaus menee, mutta anna s
    Rakkausrunot
    0
    146
  12. näin kevään kynnyksellä

valkoinen lumi loistaa kirkkaasti siristän silmiäni linnut laulavat laulujaan ehkä lemmestä voin aistia sen niin in
    Runot
    2
    145
  13. RAKKAUDELLA.!

rakkain, sinä minulle ajatukseni annan sinulle ja rakastan, sinua nyt menen piiloon, ja sanon sinun kanssasi, nyt ja ai
    Rakkausrunot
    2
    145
  14. Rakkaudesta paljon

Missä on se sanat, joita olen odottanut ? Jos sanoja ei löydy silloin kaikki on jossain...
    Rakkausrunot
    0
    144
  15. Rakkaus on...

Rakkaus on sana, jota ei tiedä mitä se tarkoittaa, ennenkuin sen toteat, sinä itse <3
    Rakkausrunot
    2
    143
  16. Olisinpa runoilija

Haave, että osaisin kirjoittaa rakkaudesta, rauhasta, rikkaudesta ja tärkeimmästä vapaudesta Jossain on maa, jossain ka
    Kirjallisuus
    2
    143
  17. Rakkaus on paljon sanoja

Kun sinä lähdit toiseen maailmaan, sinne taivaaseen Jäin tänne taistelemaan Vahva, sinä tai minä, joten me ollaan yhteyd
    Rakkausrunot
    0
    143
  18. Rakkaus on niin ihana asia

jossain on paikka, jos vielä joskus me vielä tavataan <3
    Rakkausrunot
    0
    143
  19. Rakkaus on jossain

rakkaus on aina se jatkuu se ei kuole se on sisällä sen tuntee, jokainen joka rakastaa
    Rakkausrunot
    1
    142
  20. Ihanat haaveet

kosketa ne ovat vielä alussa pienen sydämen anna niiden kuohua pieni takkaus
    Kirjallisuus
    0
    141