Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Rakkaudesta paljon

Missä on se sanat, joita olen odottanut ? Jos sanoja ei löydy silloin kaikki on jossain...
    Rakkausrunot
    0
    132
  2. hyvää yötä

sinun rakkaus minun rakkaus yhdessä olemme voimakkaita se
    Rakkausrunot
    1
    131
  3. rakkaus,elämänin

sinä olet, se jota rakastan.
    Rakkausrunot
    2
    131
  4. Sinulle, sinne kauas

Kauniit sanat koskettavat nyt tunnen kaiken ja palaan menneeseen ja näen kaiken, sinä päivänä ja en koskaan unohda, sinu
    Rakkausrunot
    4
    131
  5. Runoilija jossain

Olen jossain ja haluaisin runoilla ja jonkun lukevan olen ja haluaisin jonkun lukevan sanojani, jos ei niin poistuin
    Runot
    1
    130
  6. Rakkaus on voittamaton

Kaikesta huolimatta ajasta ei ole merkitystä ikään, rotuun, ei mihinkään muuhun, on vain kyse jostain aivan muusta, se
    Rakkausrunot
    1
    130
  7. Phill Collins

pienen pieni mies hän pursuaa energiaa paljon säihkettä hänellä ääni löytää tien kuulijan sisälle siellä se soi juo
    Runot
    0
    129
  8. Rakkaudesta kai

Muurahaiset livahtavat kekoonsa punkit piipertävät piiloistaan jonkin on lähellä, liian lähellä eläimetkin sen huomaavat
    Rakkausrunot
    0
    128
  9. Ihanat haaveet

kosketa ne ovat vielä alussa pienen sydämen anna niiden kuohua pieni takkaus
    Kirjallisuus
    0
    127
  10. Piano virittää

Pianon äänet kertovat ikävää et voi koskettaa niitä, ne lentävät ja harhailevat niitä et koskaan koskettaa saa tunnet va
    Rakkausrunot
    0
    126
  11. rikkirevityt

ränsistynyt talo rikkirevityt ikkunat rappeutuneet maalit haljennut piippu kaikki vanhoiksi kuluneina vain muistot
    Runot
    2
    125
  12. Sanoma sinulle

Sanon sinulle rakkaimmat sanani ja toivon niiden lentävän sinun sydämeesi ja kulkeutuvan sinun sisinpääsi
    Rakkausrunot
    1
    125
  13. Eduskunnasta aloitetaan

Mistä aloitetaan leikkaukset ? kansanedustajilta puoluetuet pois ! taksikortit pois , liian kallista verorahoilla ajell
    Yhteiskunta
    3
    123
  14. Hän

hänen silmänsä loistivat rakkaudesta hänen hiuksensa värähtivät tuulen puuskissa hän hengitti meren tuoksua sisäänsä
    Viihde ja kulttuuri
    2
    122
  15. Rakkaudesta

Rakastan ja rakastan jota en voisi koskaan lopettaa, siis nyt jatkan ja kerron sinulle, että olet kaikkeni ja ainoa suur
    Rakkausrunot
    0
    122
  16. Ensi kerran kun ihastuu

kukaan ei voi tietää milloin rakstuu olen hukassa
    Rakkausrunot
    5
    120
  17. rakkaus on jotain ihmeellistä !

Jotain joskus tulee, jes nyt koiteitetaan jos ei onnistu niin koitetaan, vielä...
    Rakkausrunot
    0
    119
  18. Jotain jäi kauas

Kaikkea ei voi sanoa, mutta kaikkea en voi kätkeä sisinpääni kaikki on kätketty jonkun sydämeen, ja siellä se on aina
    Rakkausrunot
    0
    117
  19. Pienestä se lähtee

Pienen pieni poika taaperteli pihamaalla Lauleskeli hoidossa ja hoitajansa kanssa kiikussa keinuivat ja poika lauloi täy
    Runot
    0
    114
  20. Jotain, taas

Ihanaa aikaa, rakkaudesta laulaa käkikin, tässä yritän ja yritän jossain on rakkaus... Sydän, ihmisen tuntee aikaa ei ti
    Rakkausrunot
    0
    113