Vapaa kuvaus

" toteuta haaveesi ja loista " Suosikkibändit/artistit: Richard Clayderman, Yö, Kirka Suosikkileffat: Tuulen viemää, titanic, Muskettisoturit, Jean d`Arc Lempikirjat: runouden aakkoset, Sielun elämää Vapaa-aikanani: musiikki, runous Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Pariisi, lappi, Rooma Katson tv:stä mieluiten: emmerdale, Pako, riivatut talot Kotieläimet: kissat En pidä: hämähäkeistä Ruoka & juoma: Poronkäristys / vesi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

265

Kommenttia

146

1. Eduskunnasta aloitetaan

Mistä aloitetaan leikkaukset ? kansanedustajilta puoluetuet pois ! taksikortit pois , liian kallista verorahoilla ajell
    Yhteiskunta
    3
    162
  2. MA -DON -NA

itsepäisyyttä löytyy minä haluan rohkeutta ei puutu uskallan yrittää teen, minkä aion osaava tanssi sujuu musiika
    Runot
    2
    157
  3. mINÄ JA SINÄ

hARHAAKO VAIN..? KUVITTELIN SINUT siinä vierelläni näin ei ollut, joten, pyyhin sulkani ja lähden pois, jatkan matkaani.
    Rakkausrunot
    0
    157
  4. Sanoma sinulle

Sanon sinulle rakkaimmat sanani ja toivon niiden lentävän sinun sydämeesi ja kulkeutuvan sinun sisinpääsi
    Rakkausrunot
    1
    156
  5. Ajatus, ihmisestä, rakkaus

Ihminen kun löytää toisen ei koskaan voi tietää mitä voi tehdä toisen vuoksi, silloin vuosien vieriessä, ja ajan kulues
    Rakkausrunot
    0
    156
  6. Amy Winehouse

Minä olin ja olen vieläkin oma persoona ja tietäkää toista samanlaista ei enää tule Jammailkaa te niin minäkin jatkan er
    Runot
    0
    156
  7. rakkaus on tässä

löysin sinut kuolleena yritin sinua hoivotoa puristin yrityn ja sinä olit olit kylmä, minä yritin, hoivasin tajusin sinä
    Rakkausrunot
    0
    156
  8. Rakasta niin minäkin

yritä pitää tämä maailma ja rakasta ja kosketa kaikkea niinkuin minäkin huomasin salamatkustajan hän olikin leppäkerttu,
    Rakkausrunot
    1
    156
  9. Rakkaus on kova panos

Kukaan ei voi auttaa sinua jos uskotte ja tunnet sinut ja itsesi ja annat ja koskettaa rakkauden koskettaa sinua
    Rakkausrunot
    0
    154
  10. Rakkaus ihana

rakkaus on kaikkein suurin asia maailmassa <3 nyt en voi sanoa muuta aina olen ihaillut, mutta nyt tunnen, meidän a
    Rakkausrunot
    0
    154
  11. Hän oli Diana

Diana oli koko kansan prinsessa, ihastuttava ja niin läheinen, joka joka ei koskaan unohdu, sinua muistaa kaikki, jotka
    Runot
    0
    153
  12. hyvää yötä

sinun rakkaus minun rakkaus yhdessä olemme voimakkaita se
    Rakkausrunot
    1
    151
  13. näin kevään kynnyksellä

valkoinen lumi loistaa kirkkaasti siristän silmiäni linnut laulavat laulujaan ehkä lemmestä voin aistia sen niin in
    Runot
    2
    150
  14. Rakkaus on...

Rakkaus on sana, jota ei tiedä mitä se tarkoittaa, ennenkuin sen toteat, sinä itse <3
    Rakkausrunot
    2
    150
  15. Jotain kerroin

Sanoinko sanoistako koskaan, kuinka rakastin sinua, mutta ne jäivät johonkin en tiedä, miten rakkaus menee, mutta anna s
    Rakkausrunot
    0
    150
  16. lähellä

vene on rannalla, jykevänä valkoinen lumipeitto päällään meri on valmiina pinnan alla yksi askel lähempänä aaltojen ku
    Viihde ja kulttuuri
    1
    149
  17. Rakkaudesta paljon

Missä on se sanat, joita olen odottanut ? Jos sanoja ei löydy silloin kaikki on jossain...
    Rakkausrunot
    0
    149
  18. Rakkaus on niin ihana asia

jossain on paikka, jos vielä joskus me vielä tavataan <3
    Rakkausrunot
    0
    149
  19. Olisinpa runoilija

Haave, että osaisin kirjoittaa rakkaudesta, rauhasta, rikkaudesta ja tärkeimmästä vapaudesta Jossain on maa, jossain ka
    Kirjallisuus
    2
    148
  20. Sinä, jossain

askel eteenpäin tie jota kuljen sinä olet, jossain voin vain sanoa sinua, rakastan ainiaan
    Rakkausrunot
    2
    147