ironmikess

ironmikess profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Olen helsinkiläinen atleetti ja ateisti. Kirjoittelen kolumneja eri julkaisuihin. Poliittisesti olen oikealla ja mm. siksi kannatan suurta kapitalistista ja mahtavaa itänaapuriamme ja sen koko maailman eniten kunnioittamaa ja arvostamaa presidenttiä Putinia. Venäjä nousee tulevaisuudessa maailman kolmen suurimman talouden joukkoon. Siihen joukkoon eivät enää silloin kuulu sotahullu roistovaltio Yhdysvallat, jolla velkoja biljoonia.

Netin pikku nilkit ja mistään tietämättömät selittelijät, typerykset ja jankuttajat hoidan tiedoillani, taidoillani ja 133 pisteen älykkyysosamäärälläni lopulta AINA syvälle kyykkyyn. Aateluus velvoittaa minua pysymään aina totuudessa ja siksi yli 10- vuotta onkin sujunut loistavasti ja voittoisasti. Perässäni on konttailtu kateellisten ja katkerin luusereitten tahoilta epätoivoisesti, mutta turhaan, sillä täällä kertomani totuudet ovat 100% faktoja.

Suosikkileffat: toimintaelokuvat, mutta eivät suomalaisten tekeleet.

Lempikirjat: Politiikka- ja sotakirjat, sotahistoria.

Vapaa-aikanani: shakki, punttisali, Karate , Ammunta.

Katson tv:stä mieluiten: Ajankohtaisohjelmia ja uutisia.
Kotieläimet: Koira.
En pidä: typeryksistä, nettiluusereista, kommareista, enkä nato kiimaisista.

Parhaat matkakohteet: Etelä Afrikka. Aasia, Kotimaa. Koulutus: Ekonomi Upsalasta. Ammatti: Talous/hallinto, sijoittaminen. Siviilisääty: Avioliitossa. Lapset: Olen kolmen älykkään lapsen vanhempi.

Liittynyt 17v sitten
297 aloitusta · 2506 kommenttia
Tulet näkemään, että JJ tuomitaan, sillä mikään ei ole muuttunut edellisen oikeuskäsittelyn jälkeen, paitsi JJ:n rahalla oikeuteen haalimat "selvänäkijät". Yksi torvelo heistä kuvitteli ja todisteli JJ:n olleen peräti veneen takana ja ihme kumma juuri oikealla!

Vähäisemmälläkin järjellä käsittää, ettei näin ollut, sillä kuten täällä aiemmin jo hienosti huomattiinkin, niin kokeneet venelijät eivät koskaan istu kahdestaan ollessaan veneessa perätysten, sillä se vaikuttaa veneen vakauteen. Edessä kaverukset tietekin istuvat ja tuulilasin takana ajoviimalta suojassa, sen sanoo jo järkikin.

Mitä ihmeen järkeä JJ:n oli yleensäkään mennä muutamaksi minuutiksi nukkumaan, tai istuskelemaan taakse, jossa on kovassa nopeudessa kova ajoviima, eikä uni tule varmuudella viimassa ja metelissä muutenkaan?

Turhaa oli edes höpistä oikeudessa moista soopaa. Vänkänkärin ei ollut mikään pakko osua suoraan betoniin, eikä niin käynytkään, vene ei nimittäin törmännyt suoraan betoniin, vaan viistossa. Vänkäri törmäsi veneen lujaan eturakenteeseen ja tuulilasiin, joihin vammat myös viittavaat.

JJ:n todistajat höpisivät muutenkin puuta heinää, mm. että JJ.llä oli muka vain pehmytkudosvammoja, vaikka häntä hoitanut ja leikkannut lääkäri todisti valaehtoisesti JJ:n saaneen luuustoonsa vammoja. Ovatko JJ:n luut siis mielestäsi pehmokudosta? :-)) Lisäksi törmäys tuli suoraan JJ:n etuosaan.

Sen kyllä uskon, että JJ:n päässä on aika pahasti pehmeyttä ja samoin kaverin kun lähtivät kännissä ajelemaan.

Lehto ajoi Shumacherin kanssa todella paljon pahemman kolarin, jossa mm. niska murtui ja toipuminen kesti todella pitkään. Sen kolarin vaiheet JJ kyllä muisti kirkkaasti, mutta tässä paljon livemmässä kolarissa muisti katosi kummasti. Venkula mikä venkula, vain hölmöt uskovat häneen.

Huomasin, että joku veneilijä opetti sinulle seikkoja veneistä, joista sinulla ei ollut hajuakaan ja jutustelusi hänen kanssaan loppui siihen. Kinaa vasta, kun jotain vastaavista veneistä tiedät.

En ole koskaan ollut täällä väärässä, jos olen jostain asiasta väitellyt. Jos nyt olen niin kerta se on ensimmäinenkin. Sovitaanko, että se kumpi meistä on tässä asiassa väärässä pitää 6 kk:n tauon täällä? Jos Lehto tuomitaan, niin sinä häviät ja päin vastoin. Sopiiko?
Soini on todellakin pihalla, kuten muutkin lahoaivoiset hihhulit Räsänen mukaanlukien. Venäjä nitistäisi Suomen alle viikkossa, vaikka Suomella olisi moninkertainen määrä aseistusta. Suomella ei olisi mitään hyötyä Natosta, sillä Nato olisi kusi sukassa, jos se joutuisi tulemaan Suomen avuksi Venäjän ollessa hyökkääjänä.