Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

  1. seurustelukumppanini ovat olleet poikkeuksetta temperamenttisia. Itse olen itsepäinen, vahva ja voimakas, kuulemma, mutten mikään helposti räiskähtelevä tyyppi. Tosin kun mulla tulee raja vastaan, niin.. se todella tulee:D
    Olen enempi kuitenkin (kuulemma ärsyttävänkin) diplomaattista ja tasapainottavaa tyyppiä.Mitä ajattelen temperamenttisista? Tulen heidän kanssaan yleensä hyvin toimeen ja tietyllä tavalla he ovat "helpompia" ihmisiä kuin me tällaiset soutavat ja huopaavat, tasapainottelevat ja kierolla tavalla salakavalasti myötäilemällä tahtonsa läpi saavat;D

    Mulla on kyllä hyvänä kaverina ihminen, joka on samanluonteinen kuin itse olen ja onhan se välillä aikamoista kiertelyä ja kaartelua ja huopaamista..