Oletko itse temperamenttista tyyppiä? Mitä ajattelet temperamenttisista ihmisistä? Haluaistko suhteeseen temperamenttisen kanssa?
TEMPERAMENTTINEN NAINEN
15
2090
Vastaukset
- zisel
yks maailman tempperamenttisimmista ihmisistä. Suhteessa en kestä kattella lammasta ja vässykkää vaan miehen täytyy myös olla tempperamenttinen eikä mikään "joo-joo-mies".
- mää ää ä ä
*katsoo anovasti kostunein silmin*
- zisel
mää ää ä ä kirjoitti:
*katsoo anovasti kostunein silmin*
pässi.
- mä ä ää ä
zisel kirjoitti:
pässi.
*katsoo tissejä*
- zisel
mä ä ää ä kirjoitti:
*katsoo tissejä*
Maahan!
- Michiko_
eikö voi olla kohtelias ja silti jämäkkä, kiltti muttei anna toisten kävellä ylitseen?
Itse heittelehdin voimakkaasti ilo-suru-akselilla, tuo parempi puolisko on kuin boddhisatva, joka on päättänyt jäädä maan päälle odottamaan muita elollisia olentoja mukaan nirvanaan. (Olen antiteisti, mies on filosofisempaa tyyppiä.) - zisel
Michiko_ kirjoitti:
eikö voi olla kohtelias ja silti jämäkkä, kiltti muttei anna toisten kävellä ylitseen?
Itse heittelehdin voimakkaasti ilo-suru-akselilla, tuo parempi puolisko on kuin boddhisatva, joka on päättänyt jäädä maan päälle odottamaan muita elollisia olentoja mukaan nirvanaan. (Olen antiteisti, mies on filosofisempaa tyyppiä.)minkäänlaista käsitystä mitä just mulle kirjotit what so ever.
- syödä..
zisel kirjoitti:
minkäänlaista käsitystä mitä just mulle kirjotit what so ever.
elaskaa, kala kasvattaa järkeä
- zisel
syödä.. kirjoitti:
elaskaa, kala kasvattaa järkeä
kuolemantuomiota moisen nilviäisen nimen mainitsemisesta.
- puute ei
tee suurta vaikutusta, enkä jaksa jatkuvia pikkunujakoita
- vänkyrä-nainen
on oma temperamenttinsa. Temperamentilla tarkoitetaan jokaisen ihmisen omaa yksilöllistä reagoimis- tai käyttäytymismallia, joka samalla tekee hänestä yksilön ja erottaa hänet muista.
Minulla on oma temperamenttini, niin sinullakin kuten kaikilla muillakin :) - neej
enkä myöskään kaipaa sitä muilta.
- tstorotta
olen, välillä liiaksikin. Mieheni on vähemmän temperamenttisempi ja näin ollen tasoittaa parisuhdetta. Hyvä näin.:)
- MMies
Olen. Mitäpä minä. Kiitos.
seurustelukumppanini ovat olleet poikkeuksetta temperamenttisia. Itse olen itsepäinen, vahva ja voimakas, kuulemma, mutten mikään helposti räiskähtelevä tyyppi. Tosin kun mulla tulee raja vastaan, niin.. se todella tulee:D
Olen enempi kuitenkin (kuulemma ärsyttävänkin) diplomaattista ja tasapainottavaa tyyppiä.Mitä ajattelen temperamenttisista? Tulen heidän kanssaan yleensä hyvin toimeen ja tietyllä tavalla he ovat "helpompia" ihmisiä kuin me tällaiset soutavat ja huopaavat, tasapainottelevat ja kierolla tavalla salakavalasti myötäilemällä tahtonsa läpi saavat;D
Mulla on kyllä hyvänä kaverina ihminen, joka on samanluonteinen kuin itse olen ja onhan se välillä aikamoista kiertelyä ja kaartelua ja huopaamista..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483