TEMPERAMENTTINEN NAINEN

TAI MIES-mitä mieltä?

Oletko itse temperamenttista tyyppiä? Mitä ajattelet temperamenttisista ihmisistä? Haluaistko suhteeseen temperamenttisen kanssa?

15

2090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

      yks maailman tempperamenttisimmista ihmisistä. Suhteessa en kestä kattella lammasta ja vässykkää vaan miehen täytyy myös olla tempperamenttinen eikä mikään "joo-joo-mies".

      • mää ää ä ä

        *katsoo anovasti kostunein silmin*


      • zisel
        mää ää ä ä kirjoitti:

        *katsoo anovasti kostunein silmin*

        pässi.


      • mä ä ää ä
        zisel kirjoitti:

        pässi.

        *katsoo tissejä*


      • zisel
        mä ä ää ä kirjoitti:

        *katsoo tissejä*

        Maahan!


      • Michiko_

        eikö voi olla kohtelias ja silti jämäkkä, kiltti muttei anna toisten kävellä ylitseen?

        Itse heittelehdin voimakkaasti ilo-suru-akselilla, tuo parempi puolisko on kuin boddhisatva, joka on päättänyt jäädä maan päälle odottamaan muita elollisia olentoja mukaan nirvanaan. (Olen antiteisti, mies on filosofisempaa tyyppiä.)


      • zisel
        Michiko_ kirjoitti:

        eikö voi olla kohtelias ja silti jämäkkä, kiltti muttei anna toisten kävellä ylitseen?

        Itse heittelehdin voimakkaasti ilo-suru-akselilla, tuo parempi puolisko on kuin boddhisatva, joka on päättänyt jäädä maan päälle odottamaan muita elollisia olentoja mukaan nirvanaan. (Olen antiteisti, mies on filosofisempaa tyyppiä.)

        minkäänlaista käsitystä mitä just mulle kirjotit what so ever.


      • syödä..
        zisel kirjoitti:

        minkäänlaista käsitystä mitä just mulle kirjotit what so ever.

        elaskaa, kala kasvattaa järkeä


      • zisel
        syödä.. kirjoitti:

        elaskaa, kala kasvattaa järkeä

        kuolemantuomiota moisen nilviäisen nimen mainitsemisesta.


    • puute ei

      tee suurta vaikutusta, enkä jaksa jatkuvia pikkunujakoita

    • vänkyrä-nainen

      on oma temperamenttinsa. Temperamentilla tarkoitetaan jokaisen ihmisen omaa yksilöllistä reagoimis- tai käyttäytymismallia, joka samalla tekee hänestä yksilön ja erottaa hänet muista.
      Minulla on oma temperamenttini, niin sinullakin kuten kaikilla muillakin :)

    • neej

      enkä myöskään kaipaa sitä muilta.

    • tstorotta

      olen, välillä liiaksikin. Mieheni on vähemmän temperamenttisempi ja näin ollen tasoittaa parisuhdetta. Hyvä näin.:)

    • MMies

      Olen. Mitäpä minä. Kiitos.

    • seurustelukumppanini ovat olleet poikkeuksetta temperamenttisia. Itse olen itsepäinen, vahva ja voimakas, kuulemma, mutten mikään helposti räiskähtelevä tyyppi. Tosin kun mulla tulee raja vastaan, niin.. se todella tulee:D
      Olen enempi kuitenkin (kuulemma ärsyttävänkin) diplomaattista ja tasapainottavaa tyyppiä.Mitä ajattelen temperamenttisista? Tulen heidän kanssaan yleensä hyvin toimeen ja tietyllä tavalla he ovat "helpompia" ihmisiä kuin me tällaiset soutavat ja huopaavat, tasapainottelevat ja kierolla tavalla salakavalasti myötäilemällä tahtonsa läpi saavat;D

      Mulla on kyllä hyvänä kaverina ihminen, joka on samanluonteinen kuin itse olen ja onhan se välillä aikamoista kiertelyä ja kaartelua ja huopaamista..

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe