Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

  1. Joo, eikä YB ole koskaan virallisesti täältä lähtenyt, mitä nyt vaan käynyt vähän harvemmin😉 Kiitos visasta, nekin on kivoja, täytyy tutkailla. Mutta eniten kaipaan galluppeja. Niitä täytyy varmaan itse ruveta väsäämään, jos ei mieluista löydä. Vaan löytyipä ainakin tällainen pikkujoulugallup 🥰
  2. Kyllä pystyn. Joskus se on jopa kiinnostavaa. Mieluummin kyllä kuuntelen, kuten monessa muussakin aiheessa mulla on tapana.

    Ai täällä vai? Täälläkin pystyn, mutta en näe syytä, miksi keskustelisin. Ei ole siihen mitään tarvetta.