Vapaa kuvaus


Varattu täti-ihminen.
"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi." A.E.

https://www.youtube.com/watch?v=mT3ToLd0RpA

[email protected]

Aloituksia

43

Kommenttia

13007

  1. Seitsemän vuoden sykli

    Sanotaan, että ihmiset elävät seitsemän vuoden sykleissä. Seitsemän vuoden välein elämä muuttaa hieman suuntaansa, tule
    Miehen logiikka
    59
    1840
  2. Kalsarikännit

    Ne alkoi nyt. Asun näette alla, kelvatkoon kalsareiksi. Mutta tää menee nyt ihan pieleen. Mulla alkoi nuha:O..( Siis kys
    Miehen logiikka
    59
    1477
  3. Kenen joukossa seisot?

    Oma vastaukseni on: en kenenkään. En ymmärrä näitä kysymyksiä, että kumman otat: gek-kon tai yksinkertaisen blondin, kum
    Miehen logiikka
    46
    1317
  4. Nykykielen sanoja

    joita en voi sietää: -mättö -mässy -vajakki Älykkyys-keskustelusta inspiroituneena aloin miettiä näitä. Mässy on vähit
    Miehen logiikka
    27
    1215
  5. Laskuhumala

    Se tuli jo:( Lohduttakaa mua:( Ettehän te kaikki vihaa mua? Hitto kun iski apea olo...No haen lisää juotavaa...
    Miehen logiikka
    46
    1191
  6. Pakkoneuroosit

    Onko sinulla niitä? Onko tarvetta tarkistaa "sata" kertaa sähkönappuloiden "pois päältä"-tila, oven lukitus jne. Tarve p
    Miehen logiikka
    31
    1174
  7. Menee heemot:(

    Minkä takia tuo mun lamppu palaa täällä kaiken aikaa,vaikka kirjaudun ulos? Kenen kanssa mä mahdan jutella täällä pitkin
    Miehen logiikka
    11
    1137
  8. Kirjojen lukeminen

    Jos harrastuksiisi kuuluu kirjojen lukeminen, etsitkö kirjoista ensisijaisesti: a) tietoa? b) lukuelämystä? c) uusia aj
    Miehen logiikka
    44
    1038
  9. Paheet

    Pentti Linkolaa haastateltiin 12.12 Hämeenlinnassa. -Elätkö kuten opetat? -Tietyin kompromissein. Halveksin esimerkikisi
    Miehen logiikka
    23
    672
  10. Terveisiä Helsingistä!

    Ai niin, sieltähän täällä suuri(n) osa onkin. Ei kyllä näkynyt ketään tutun näköstä palstalaista missään:/ Hämärässä Tal
    Miehen logiikka
    19
    616
  11. Ekstrovertti vai introvertti?

    Kumpi olet ja kui? http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/03/20/oletko-introvertti-vai-ekstrovertti Kumman sorttisiin tutus
    Miehen logiikka
    47
    612
  12. Pikkujoulut

    Pikkujoulut palstalla. Nyyttärimeiningillä. Jokainen tuo jotain musaa ja tarjottavaa. Mullon valkkaria ja juustopalloja,
    Miehen logiikka
    115
    598
  13. Hyvän olon musiikkia

    Onko teillä jotakin biisiä, jonka kuullessanne tuntuu, että aurinko alkaa paistamaan ja linnut laulamaan? Mulla on tuo "
    Miehen logiikka
    14
    597
  14. Ajattelin että

    palaisin palstalle 2009 brunettena ja miehenä. Mitä mieltä?
    Miehen logiikka
    18
    533
  15. BÖÖ!

    Mikä teistä oli parasta muodissa ja musiikissa 80-luvulla? Entä 90-luvulla? Joo tiedän, että kaikki ei muista 80-lukua,
    Miehen logiikka
    48
    430
  16. Minkälaisista biiseistä elämäsi koostuu?

    Mikä biisi on isäsi? Mikä äitisi? Mitkä sisaruksiasi? Mikä kappale kuvastaa lapsuuttasi? Mikä nuoruuttasi? Mikä elämäsi
    Miehen logiikka
    35
    424
  17. Miehen luento-tarve

    Miksi miehet vastaavat luennolla simppeliin kysymykseen? Työkuvioissa tähän törmää usein. Kysyn yhtä yksittäistä asiaa,
    Miehen logiikka
    16
    420
  18. Korput ja lerput

    Minkälainen oli sinun ensimmäinen tietokoneesi? Muistatko vielä korput? Lerput? Oliko teillä kotona autopuhelinta? :D
    Miehen logiikka
    71
    404
  19. Hitaaaaaaaaaaasti tai nopiasti?

    Tuli tästä palstan hitaasta toiminnasta mieleen (en tiedä onko muilla samaa ongelmaa?) että onko teidän perusluonteenne
    Miehen logiikka
    61
    388
  20. Millainen biisin sanoitus

    saa sielusi soimaan? Missä kappaleessa on hyvät sanat? Ovatko sanat tärkeät vai riittääkö musiikki? https://d13yacurqjg
    Miehen logiikka
    35
    353