yksinkertainen.blondi

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.
"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.
Aloituksia
43
Kommenttia
13022
Seitsemän vuoden sykli
Sanotaan, että ihmiset elävät seitsemän vuoden sykleissä. Seitsemän vuoden välein elämä muuttaa hieman suuntaansa, tule592363Kalsarikännit
Ne alkoi nyt. Asun näette alla, kelvatkoon kalsareiksi. Mutta tää menee nyt ihan pieleen. Mulla alkoi nuha:O..( Siis kys591509Nykykielen sanoja
joita en voi sietää: -mättö -mässy -vajakki Älykkyys-keskustelusta inspiroituneena aloin miettiä näitä. Mässy on vähit271341Kenen joukossa seisot?
Oma vastaukseni on: en kenenkään. En ymmärrä näitä kysymyksiä, että kumman otat: gek-kon tai yksinkertaisen blondin, kum461339Pakkoneuroosit
Onko sinulla niitä? Onko tarvetta tarkistaa "sata" kertaa sähkönappuloiden "pois päältä"-tila, oven lukitus jne. Tarve p311265Laskuhumala
Se tuli jo:( Lohduttakaa mua:( Ettehän te kaikki vihaa mua? Hitto kun iski apea olo...No haen lisää juotavaa...461209Menee heemot:(
Minkä takia tuo mun lamppu palaa täällä kaiken aikaa,vaikka kirjaudun ulos? Kenen kanssa mä mahdan jutella täällä pitkin111152Kirjojen lukeminen
Jos harrastuksiisi kuuluu kirjojen lukeminen, etsitkö kirjoista ensisijaisesti: a) tietoa? b) lukuelämystä? c) uusia aj441056Ekstrovertti vai introvertti?
Kumpi olet ja kui? http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/03/20/oletko-introvertti-vai-ekstrovertti Kumman sorttisiin tutus47753Paheet
Pentti Linkolaa haastateltiin 12.12 Hämeenlinnassa. -Elätkö kuten opetat? -Tietyin kompromissein. Halveksin esimerkikisi23686Terveisiä Helsingistä!
Ai niin, sieltähän täällä suuri(n) osa onkin. Ei kyllä näkynyt ketään tutun näköstä palstalaista missään:/ Hämärässä Tal19642Pikkujoulut
Pikkujoulut palstalla. Nyyttärimeiningillä. Jokainen tuo jotain musaa ja tarjottavaa. Mullon valkkaria ja juustopalloja,115612Hyvän olon musiikkia
Onko teillä jotakin biisiä, jonka kuullessanne tuntuu, että aurinko alkaa paistamaan ja linnut laulamaan? Mulla on tuo "14611Korput ja lerput
Minkälainen oli sinun ensimmäinen tietokoneesi? Muistatko vielä korput? Lerput? Oliko teillä kotona autopuhelinta? :D71587- 18582
Minkälaisista biiseistä elämäsi koostuu?
Mikä biisi on isäsi? Mikä äitisi? Mitkä sisaruksiasi? Mikä kappale kuvastaa lapsuuttasi? Mikä nuoruuttasi? Mikä elämäsi35537Hitaaaaaaaaaaasti tai nopiasti?
Tuli tästä palstan hitaasta toiminnasta mieleen (en tiedä onko muilla samaa ongelmaa?) että onko teidän perusluonteenne61514BÖÖ!
Mikä teistä oli parasta muodissa ja musiikissa 80-luvulla? Entä 90-luvulla? Joo tiedän, että kaikki ei muista 80-lukua,48456Millainen biisin sanoitus
saa sielusi soimaan? Missä kappaleessa on hyvät sanat? Ovatko sanat tärkeät vai riittääkö musiikki? https://d13yacurqjg35450Miehen luento-tarve
Miksi miehet vastaavat luennolla simppeliin kysymykseen? Työkuvioissa tähän törmää usein. Kysyn yhtä yksittäistä asiaa,16448