Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pekkonen
profiilit
pekkonen
pekkonen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
5
Kommenttia
22
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Maataloustraktori ym. Nimittelyä Volvolle löytyy mutta mikä on totuus?Ostin V70N T5 250hv vakiona. Saa pienellä laitolla n.300hv ja vääntöä yli 400nm. Poikani leikillään irvisteli,ettei ikinä osta maataloustraktoria!!Nyt pojallani on samanlainen Volvo T5 ja kyllä on hyvä auto(pojan kommentti).Kaverilla 528 BMW ja hopealle jäi ja toisella kaverilla MB 420 ja sama juttu.Siis autoa on lievästi piristetty ja minulla kulkee Vaimo ja 2 koiraa sekä Pojallani,Vaimo 1 lapsi(toinen tulossa).Autojen hinnat on nyt alhaalla ja tavaraa riittää! Olin MB miehiä mutta mieli on muuttunut Volvon myötä,johon olen todella tyytyväinen.On kyllä vielä Coupe MB millä saadaan cruisailla kesällä ja nauttia siitä! En ryve rahassa mutta liikun paljon ja auto on tärkeä ja toimiva sellainen sekä myös turvallinen.SE ON VOLVO!(ja mb)
14.01.2009 23:23
Riekkinen on hyvä kertoja mutta tärkein asia on sivussa eli sielujen pelastuminen.Kaikki hyväksytään eikä synti sanaa kuule ja parannus eli mielenmuutos syntiä kohtaan on asia josta vaietaan.Totuuden puhujaa vihataan ja Riekkinen ym. lullukkapuhujat lukekoon Raamattunsa uudelleen.Kirkon oppi menee ohi Jumalan sanan ja kiitän Jumalaa etteivät kaikki hyväksy kirkon oppia vaan pitäytyvät Jumalan sanassa.Papit voivat siunailla homo ja lesboliittoja mutta Jumalan siunausta niillä ei ole.Jumala ei ole koskaan siunannut syntiä!
08.12.2008 15:14
2 / 2