Vapaa kuvaus

Tärkeää tietoa:
"Olen sairastunut vakavasti. Pelkään syöpää. Mitä teen?"
https://cutt.ly/8wGguck

Etsivä löytää - ja kolkuttavalle avataan?
https://tinyurl.com/wo758hp
https://my.su/e01

Päivitystä:
Mustia pilviä taivaalla: sieni-infektio
https://goo.gl/1Bm2ZG

Tietoisku:
Sieni-infektiot jylläävät siellä missä ihmisetkin!
https://goo.gl/89jtvs

Borrelioosin uhrit kärsivät monista eri sairauksista,
tärkeää uutta tutkimustietoa! https://goo.gl/tyxx5k
Arkistoitua: https://goo.gl/6DXsQr

Kryptolepistä hometta, Lymeä ja parasiitteja vastaan
https://tinyurl.com/yy8hxmea

Loishäädöstäkin apua vatsantärinään
https://tinyurl.com/y4knzcbd

Ei edes oikeita lääkkeitä näillä leveyspiireillä!
https://tinyurl.com/slqz4p4

Lääkäreiden kieltämiä sairauksia ei tutkita eikä hoideta
https://tinyurl.com/yxzjoaxa

Älä lausu väärää lääkärintodistusta lähimmäisestäsi
https://tinyurl.com/u8qtwqv

Pyydä ja tarjoa vertaistukea: https://helppi.palstani.com/
https://narsissi.palstani.com/

Kirjoitusarkistoa: https://write.as/wordbazooka/

Sitten kun jaksetaan taas, tavataan täällä: http://www.sanasinko.net/
Kokemaani helvettiä olematta ohi vieläkään: https://goo.gl/TCuUhd

Kiusanteon takia ja voimien ollessa vähissä postannut tänne lähinnä viestejä vaan lukematta vastauksia ja pitäessäni https://goo.gl/PfyG96 taukoa. Parhaiten tavoittaa sähköpostitse [email protected], jos jotain asiaa.

https://www.youtube.com/user/Taivaanlahjat/videos/

Aloituksia

377

Kommenttia

5086

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. "Nyt tulin pitkästä aikaa tänne ja tällä kaikella tahdon sanoa:
    - Jaksamista teille, jotka kamppailette homeongelman kanssa. Voimia tarvitaan, mutta ehkä se auttaa jaksamaan, että olo voi todellakin parantua.
    - Miettikää tarkkaan, jos tilanne on hyvin epämääräinen, aina se homekaan ei selitä kaikkea."

    Kiitos hyvästä kirjoituksestasi. Mitä enemmän ihmiset kuvaavat oireitaan, sitä vaikeampi on leimata homesairaita enää luulosairaiksi.

    Luin koko kirjoituksesi läpi, eikä siinä ole mitään, mikä kumoaisi homeongelman mahdollisuuden. Vaikkei homeongelmaa enää olekaan, terveysongelmat voivat jatkua senkin jälkeen. Elimistössä muuttuu jokin eikä palaudukaan niin vain ennalleen.

    Noin ainakin meillä on käynyt eikä apua lääkäreiltä ole saanut. iHerbistä on tullut apteekkini ja apuakin on sieltä tullut eniten. Source Naturalsin Niacineamide 1500 mg ja NewChapterin Zyflamend EasyCaps uusimpana kokeiluna ovat osoittautuneet huipuiksi. Niacineamidea, toisin sanoen nikotiiniamidia eli niasiiniamidia, olen käyttänyt jo puoli vuotta ja päässyt ruokapäänsärystä eroon. Zyflamendia olen käyttänyt vasta viikon, ja jo nyt vasen poski on parempi ja unohdan sen välillä kokonaan.

    Ei olekaan vaikeaa tajuta, miksi Zyflamend on USA:n myydyin tulehdusreaktioissa. Selvää, ettei aloittamani kuuri jää lyhytaikaiseksi ollenkaan. Jos jo yksi viikko saa aikaan näin paljon, toivoa voi olla paljon enemmästäkin - jota mahdollisuutta ei yksinkertaisesti voi jättää kokeilematta.
  2. "Aikani kun pengoin, Zyflamendista löytyi jopa tällainen tutkimus:

    Zyflamend, a unique herbal preparation with nonselective COX inhibitory activity, induces apoptosis of prostate cancer cells that lack COX-2 expression.
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16201851 "

    o o o

    Ja paljon muutakin löytyi. Lainaus:

    References

    1. Product web site. http://www.new-chapter.com . Accessed March 17, 2011.

    2. Capodice JL, et al. ZyflamendTM, a unique preparation inhibits arachidonic acid metabolism and suppresses prostate cancer cells, in vitro. Abstract presented at the 1st International Conference of the Society for Integrative Oncology, Nov 18, 2004.

    3. Food and Drug Administration.
    http://www.fda.gov/downloads/Drugs/GuidanceComplianceRegulatoryInformation/EnforcementActivitiesbyFDA/CyberLetters/ucm059203.pdf .
    Accessed March 17, 2011.

    4. Bemis DL, et al. Zyflamend, a unique herbal preparation with non selective COX inhibitory activity, induces apoptosis of prostate cancer cells that lack COX-2 expression. Nutrition and Cancer 2005; 52(2): 202-12.

    5. Yang P, Sun Z, Chan D, et al. Zyflamend reduces LTB4 formation and prevents oral carcinogenesis in a 7,12-dimethylbenz[alpha]anthracene (DMBA)-induced hamster cheek pouch model. Carcinogenesis. 2008 Nov;29(11):2182-9.

    6. Sandur SK, Ahn KS, Ichikawa H, et al. Zyflamend, a polyherbal preparation, inhibits invasion, suppresses osteoclastogenesis, and potentiates apoptosis through down-regulation of NF-kappa B activation and NF-kappa B-regulated gene products. Nutr Cancer. 2007;57(1):78-87.

    7. Capodice JL, Gorroochurn P, Cammack AS, et al. Zyflamend in men with high-grade prostatic intraepithelial neoplasia: results of a phase I clinical trial. J Soc Integr Oncol. 2009 Spring;7(2):43-51.

    8. Yang P, Cartwright C, Chan D, et al. Zyflamend-mediated inhibition of human prostate cancer PC3 cell proliferation: effects on 12-LOX and Rb protein phosphorylation. Cancer Biol Ther. 2007 Feb;6(2):228-36.

    http://www.mskcc.org/mskcc/html/69429.cfm

    http://www.thecamreport.com/2010/02/initial-study-of-zyflamend-for-prostate-cancer/
  3. "Eihän se hampaiden kaivelu mitään mukavaa ole, mutta säästää paljolta tuskalta ja kärsimykseltä."

    - Jos pöllyttää säännöllisesti plakin hampaiden pinnalta pois, hammasluu pysyy kovana eikä reikiä tule. Särky on viimoinen merkki, silloin viimeistään pitää plakki poistaa. Jos ei edes siitä välitä, karies syö hampaat. Kalusto puhdistettava säännöllisesti.
  4. "lisäaineet=syöpä

    ruoka valiosta johtuu perkele kaikki, karkkia kehii ni hampaat syöpyy 5 vuodessa ku joka päivä mässäätte, kantsis siirtyy kokonaa lumuu ni ei tarttis tänne kirjotella...."

    - Kiihkouskovainen ajattelee vain yhtä äärilaitaa. Oikeasti E-koodihysteria on lähtenyt käsistä, sanoo tutkijakin: http://www.iltalehti.fi/ruoka/2011040313482656_ru.shtml

    Mitä makeisten syömiseen tulee, niin ainakin poikani on mässyttänyt niitä pienestä pitäen. Reikiä on vaan nolla, vaikka ikää on jo 19 v. Jo pienestä pitäen on puhdistettu hampaat hammaslangalla ja -tikulla ja fluorattu säännöllisesti.

    Itse olen käyttänyt hammaslääkärin reseptillä saatavaa Elmex-geeliä jo 16-vuotiaasta lähtien ja samalla aineella on pojankin hampaita vahvistettu. Pojalla on ollut vaan erilainen lapsuus kuin minulla, kun isossa perheessä ei ollut käytössä muistaakseni edes hammasharjaa kuin vasta koulun kautta saatuna, jolloin hampaat olivat ehtineet jo reikiintyä.

    Jos en olisi vaivautunut poikani eteen niin ja huolehtinut säännöllisestä hammashoidosta, kyllä hänenkin hampaansa olisivat reikiintyneet. Lopetin hänen hampaidensa puhdistamisen vasta, kun olin opettanut häntä hoitamaan murrosikäisenä itse hampaansa ja vahtiessani sitäkin.

    Aika paljon riippuu siitäkin, kuka viitsii milläkin tavoin hampaansa hoitaa. Eihän se hampaiden kaivelu mitään mukavaa ole, mutta säästää paljolta tuskalta ja kärsimykseltä.

    Kun meillä oli koira, jopa sen hampaat pestiin. Se oli tottunut siihen, ja kaikki oli ok niin kauan kuin olin huolehtimassa asioista. Muutettuamme sitten eri osoitteisiin koiran hampaiden harjaaminenkin loppui, ei lapseni isä viitsinyt. Oikeasti vaan koirankin hampaat kuuluisi hoitaa, ks. esim. http://www.mtv3.fi/kampanja/helmi/vapaalla/lemmikit/asiantuntija_auttaa/1315547.html

    Onnelliset hampaat on hoidetut hampaat ja kiittävät hoitajaansa.
  5. Pari kesää sitten nuorin veljeni yllätti minut pitämällä homesairautta luulotautina. Käytin astmalääkkeitä silloin, ja olin muka sairastunut pelkästä luulotaudista vaan.

    Se oli niin pöyristyttävää, ne väitteet, että makasin niiden jälkeen pitkään liikkumattomana hiljaa paikoillani. Että oma veljeni saattoi olla sellainen.

    Mutta seuraavaan kesään mennessä hän oli tyrinyt omalla alkoholismillaan perheensä yhdistymisen. Onni vaan onnettomuudessa veljeni lapsen äidin kannalta, että he pääsivät kämpästä pois, sillä kyseinen rivari paljastui homeasunnoksi. - Ja veljeni jatkoi ryyppäämistä ja ilmestyi kerran tukka poisajeltuna äidin oven eteen eikä äiti meinannut tunnistaa lastaan. Äiti soitti minulle aivan poissa tolaltaan itkien ja soitin hätäkeskukseen.

    Nyt välit veljeen ovat poikki ojennettuani isosiskona häntä. Ruorijuoppous on yhtä laitonta ja hengenvaarallista kuin rattijuoppouskin, kirjoitin. Aivan liian paljon jäi vaan kirjoittamatta...

    - Mutta mistä noita sovinisteja oikein kasvaa, äitiensä kasvattamista lapsista? Lähes samanmoisen olen nähnyt lapseni isässä. Molemmat nuijivat kumppaneitaan, toinen kännissä äänekkäästi, toinen mykkäkoululla nujertaen. Jäävät vain rannalle ruikuttumaan, ei kukaan sellaista kestä.

    Ks. http://www.sana.fi/haastattelut/jumala_loi_kuvakseen_myos_vastakkaisen_sukupuolen_/

    Vahvuuteen sairastuminen on aika karsea synti... En tiennytkään, että rytmihäiriöt ja kirurgista hoitoa vaativat vaivat hoituvat pelkällä lenkkeilyllä vaan, niin kuin toiseksi nuorin veljeni antoi ymmärtää.

    En taida pitää yhteyttä enää hänenkään.

    Äitini synttärivalokuvia katsoessani hämmästyin kyllä sitä, kuinka paksuja veljeni olivat. Nuorin viinan turvottama ja toiseksi nuorimmallakin kookas kaljamaha. Oliko lenkkitossut jääneet naulaan, vai missä ongelma? Luulotaudissa? Homesairaana laihin siinä porukassa.