Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sehän+oli+tuo+ampuja+lainannut+asetta+metsästyskaveriltaan.+Yhteisymmärryksessä+olivat+naureskelleet+edellisenä+iltana+että+kaveri+lähtee+kaupungille+jahtaan+"suurriistaa".++Että+semmosia+metsästäjäporukoita+tässä+maassa.
09.12.2016 06:50
Osassa+I++hysteeriset+susipelkurit+jaetaan+eri+ryhmiin.+Noita+ryhmiä+on+kaiken++kaikkiaan+13.+Pahimmat+hysteerikot+kuuluvat+jopa+kymmeneen+ryhmään,+enempäänkin.+Osassa+II+käsitellään+etupäässä+käytännön+esimerkkejä+ja+siinä+on+otteita+käytännön+kenttätyöstäni+kerätessäni+aineistoa+Susianalyysia+varten+pelkuriapinoitten+saastuttamilla+paikkakunnilla.+Osassa+III+jo+lähestytään+matemaattista+ja+psykologista+ydinteoriaa.+Huumoriakin+on+vielä+tässä+vaiheessa+nähtävissä.+Osa+IV+on+jo+sitten+aika+vaikeaa+tavareaa+apinalle,+fiksu+siitä+kuitenkin+jotain+ymmärtää.+Työstän+parhaillaan+osan+V+loppua.+Siinä+apina+itkee.
08.12.2016 02:12
Tämä+on+vielä+tämmöistä+"kevyttä"+tavaraa,+mutta+lähestyttäessä+analyysin+myöhempiä+osia,+teksti+tulee+aina+vaan+raskaammaksi.+Vielä+kesken+olevassa+osassa+V+voidaan+jopa+puhua+mustan+aukon+raskaudesta.+Apina+on+polettu+täysin+littanaksi+ja+sylky,+oksennus+ja+kaiken+maailman+eritteet+peittävät+tuon+ohuen+maton.
08.12.2016 01:52
Tulkitsen+tämän,+jotta+suorastaan+matelet+edessäni+pyytäen+näytteitä.+Noh,+apinalle+pikkusen+tähän+hätään+osasta+II:
"Silloin+sumeni+apinalla+järki.+Ase+oli+sängyn+alla+ja+nalkuttava+vaimo+olikin+pian+historiaa.+Selitteli+poliisille+myöhemmin+kuulustelussa,+jotta+viinan+loputtua+tuli+niin+kauhea+olo,+että+luuli+häntä+toruvan+vaimonsa+olevan+raateleva+susi.+Tuo+apina+on+harrastanut+metsästystä+ikänsä,+milloin+ihmisiä+päissään,+milloin+eläimiä.+Viina+on+aina+hallinnut+elämää"
Kyseinen+apina+vapautuu+ensi+kesänä+vankilasta.+Todennäköisesti+saamme+jälleen+uutta+lööppiä+sitten+luettavaksi.
08.12.2016 01:44
Haistan+heti+vuodatuksestasi,+jotta+olet+++tyhmä+kuin+saapas,+kuten+kaikki+jotka+peuraa+jahtaavat+ruuakseen.+Tarkoitan+siis+Susianalyysissä+määrittelemäni+apina,+nyt+lipsahti+vaan+saapas+mieleeni+nerokkaista+kansanviisauksista.+Fiksuhan+heti+jo+ymmärtää,+että+jos+tässä+maassa+peroja+liikkuu,+niin+mässäilkööt+uljaat+sudet+niitten+lihalla.+Sinä+olet+selvästi+sekopäinen+ja+lihanhimoinen,+asetta+heilutteleva+apina.+En+yhtään+ihmettelisi,+vaikka++olisit+läheistä+sukua+tuolle+Imatran+hullulle+ammuskelijalle.+Ammuskelet+peuroja,+ihmisiä,+ihan+mitä+vaan+siinä+samalla+kun+vaan+pyörittelet+ihmeissäsi+lerppahuuliasi+typerä+ilme+naamallasi.
06.12.2016 05:19
Hehe...no+minähän+se+täällä.+Otetaanpa+tähän+muutamia+esimerkkejä+metsästäjätutkinnossa+vuosien+varrella+olleista+huvittavimmista+kysymyksistä.
1.+Kanalintu+on+seuraavista
a)+varpunen
b)+metso
c)+hiirihaukka
d)+mikä+tahansa+vähintään+kanan+kokoinen+lintu
2.+Hirven+saa+tappaa+hirvenpyyntiaikana+ja+luvan+kanssa
a)+jalkajousella
b)+hirvikiväärillä
c)+millä+tahansa+esineellä+tai+aseella,+mikä+on+niin+tehokas,+ettei+eläin+kärsi
d)+ajattamalla+koirien+avulla+kuoleman+väsyneeksi,+jolloin+asetta+ei+tarvi+käyttää
3.+Mikä+seuraavista+eläinlajeista+ei+kuulu+Suomen+luontoon?
a)+jänis
b)+varpunen
c)+muurahainen
d)+virtahepo
4.+Mitä+seuraavista+nautintoaineista+tai+elintarvikkeista+kannattaisi+ehdottomasti+yrittää+välttää+kuljettaessa+ladatun+aseen+kanssa?+Huomaa,+että+useampikin+vaihtoehto+voi+olla+oikein.
a)+viina
b)+appelsiini+tuoremehu
c)+suklaa
d)+amfetamiini
e)+lihapiirakka
f)+puolukka
g)+valkoinen+kärpässieni
Että+tämmöisiä+kysymyksiä+apinat+pähkäilevät+huulet+lerpallaan+ja+siinä+samassa+raapivat+otsansa+verille+miettiessään.
05.12.2016 05:14
Noin+tyhmä+apina+joutaisi+itse+häkkiin.+Torille+rautoihin,+jolloin+fiksut+kansalaiset+voisivat+räkiä+ja+virtsoa+päin+tollon+näköä.
02.12.2016 00:42
Tuohon+minkkiasiaan+totean,+jotta+virhe+on+tapahtunut+jo+siinä+vaiheessa+kun+tyhmä+apina+pitää+minkkiä+häkissä.+Apinalle+pitäisi+vaan+antaa+ruoskaa+tyhmyydestään+ja+minkille+vapautta.
02.12.2016 00:37
Mietin+vaan,+jotta+pitäiskö+laittaa+tänne+jotain+otteita+Analyysisarjastani+ennen+julkaisua?+Ehkäpä+osassa+III+olisi+tähän+päivään+osuva+juttu.+Taikka+osassa+IV+vielä+parempi,+he+he+he.....En+voi+olla+hirnumatta+ajatellessani+apinan+kyykytystä,+jota+teen+Susianalyysini+kautta.+Jos+joku+oikein+nöyrästi+pyytää,+niin+voin+laittaa+tänne+ennakko-otteita+mistä+tahansa+Analyysin+osasta.+Ihan+vaan+reilusti+pyytäkää+ja+muistakaa+kuitenkin+asiallisen+keskustelun+säännöt.
01.12.2016 10:35
Tänne+olen+laittanut+jotain+otteita+Susianalyysista,+osista++I+ja+II,+mutta+jo+nekin+ovat+olleet+niin+räväkkää+tavaraa,+jotta+sensuuri+on+iskenyt.+Apinan+hermo+ei+kestä+omaa+typeryyttänsä.+Susianalyysi+on+pitkä+projekti.+Siinä+todistetaan+aukottomasti+apinan+tyhmyys.
01.12.2016 10:26
Susianalyysissa+osassa+V+poraudutaan+ihmisaivoon.+Siinä+paljastetaan+tollon+typeryys+pohjamutia+myöten.+Aiemmissa+osissa+on+tehty+taustatyötä+tämän+asian+suhteen.
01.12.2016 10:18
Apina+puhuu+jostain+epämääräisestä+tutkimuksesta.+Ei+siinä+tarvi+kuin+ala-asteen+matematiikasta+jotain+ymmärtää,+niin+oivaltaa+pisteteoriani+kauneuden.+Ja+eikös+olisi+vaan+hyvä,+jos+kellään+housuunpaskojalla+ei+tarvitsisi+pelätä+sutta+asuessaan+taajamassa?+Minä+kuiteskin+olen+aina+ollut+toivottaamaan+sudet+ja+ja+karhut+takapihalleni.+Hätätapauksessa+vaikka+tarjoamaan+naapurin+nappekoiraa+hiukopalaksi+uljaalle+sudelle,+jos+hällä+nälättää.
30.11.2016 14:36
Jahas,+tollero+siinä+pajattaa+ilman+parempaa+tietoa,+heh+heh.+Jos+olisit+lukenut+tätä+palstaa+aiemmin,+niin+tietäisit,+jotta+juuri+minä+olen+kierrellyt+syrjäseutujamme+hyvinkin+ahkerasti+kerätessäni+aineistoa+Susianalyysia+varten.+Olen+siis+kuullut+omin+korvin+apinoitten+märyä+ja+haistanut+niiden+lahkeista+valuvan+susipelosta+johtuvan+hätäpaskan+hajun.+Minähän+olen+aina+sanonut,+jotta+muuttaisi+apina+taajamaan+asumaan,+joka+ei+metsässä+uskalla+asua.+Mutta+siellä+ne+raukat+paskamökyt+vaan+päissään+aseitten+kanssa+heiluvat+ja+ampuvat+milloin+perheenjäseniään+pikku+riitatilanteessa+taikka+kaveriaan+hirvenä+tahi+omaa+lastaan+vahingossa+jne+jne....
30.11.2016 11:25
Kyllä+se+märy+raikaa+maaseudulla+ja+esim.+poronpurijat+ovat+kaikkein+vuolaimpia+märisijöitä.+Luonnon+ystävä+ajattelee,+jotta+parasta+olisi+kaikilla+asua+kaupungeissa,+jolloin+luontoa+ja+erämaata+olisi+tässäkin+maassa+olemassa.+Nythän+apinat+asuvat+hajallaan+ympäri+metsiä+ja+paskovat+ympäriinsä+ja+heittelevät+jätteensä+minne+sattuu.+Tätä+aihetta+olen+käsitellyt+pisteteoriassani.+Piste+tarkoittaa+siis+kaupunkia.
30.11.2016 11:14
Kaikkihan+muistavat+mahtavan+eepokseni,+matemaattispsykologisen+tutkielmani+eli+Susianalyysin+osat+I,II,+III,+IV+ja+V.+Nyt+vihdoin+osa+V+alkaa+olla+viittä+vaille+valmis.+Osista+I+ja+II+olen+tällekin+palstalle+laittanut+joitain+näytteitä,+mutta+kohta+koko+analyysisarja+on+luettavissa+koko+valtakunnassa.+Ja+silloin+saa+tyhmä+apina+tuntea+tyhmyytensä+nahoissaan,+heh+heh.+Tuskin+kehtaavat+enää+fiksujen+ihmisten+ilmoilla+sitten+kulkeakaan.
30.11.2016 05:44
Pitäiskö+paremminkin+ajatella,+jotta+taas+kun+sorsastuskausi+alkaa,++niin+tyhmät+sorsastaja-apinat+yrittävät+hädissään+panna+akkansa+piiloon+siksi+aikaa+kun+harrastavat+miesten+leikkejä+(homostelevat)+ryteikössä+tussareineen,+heh+heh.+Miksiköhän+akka+panna+piiloon?+Noh,+kun+minä+niin+monesti+syksyisin+olen+kierrellyt+tämän+maan+syrjäseutuja+kerätessäni+aineistoa+mahtavaan+eepokseen+ja+tieteelliseen+työhöni,+Susianalyysiin,+osiin+I,II,III,IV+ja+V.+On+tullut+paukuteltua+useampaakin++akkaa+siinä+sivussa+ukkonsa+ollessa+poikien+kanssa.+Ei+nuo+maalaistanttarat+nyt+niin+häävejä+tässä+maassa+ole,+mutta+kun+ovat+niin+kiimassa+tällaiseen+komeaan+ja+fiksuun,+älykkääseen+kaupunkiurokseen+ja+minulle+on+niin+vaikea+sanoa+"ei"+tällaisessa+tilanteessa.
21.06.2016 14:56
Sulla tässä apina pää vaan on sekaisin, tollero. Mutta kyllä malesialaisia nauratti kun kerroin suomalaisista susipelkureista. Kyllä hirnuivat ja nauraa röhöttivät, oli meillä niin tautisen hauskaa, röh rö röh röh, hi hi hih ja heh heh. Hö hö hörh kun suomessa asuu paskaprseitä, sutta pelkääviä maalaisapinoita, hi hi hi. Malesiassa on oikeita, hienoja luonnon apinoita mutta täällä vaan juoppohulluja, susihulluja maalaisapinoita karvalakit päässään , he he heh heh ja kyllä malesiassa saatiin kunnon röhönaurut.
28.09.2015 12:09
Tarkennan vielä, jotta kun noinkin monta hysteerisen mölyapinan tyhjänpäiväistä kommenttia oli ilmaantunut, niin vaikka pyrin aina vastaamaan henkilökohtaisesti kaikille, jopa tyhmimmällekin apinalle, niin ei minullakaan aikaa ole rajattomasti johtuen tärkeistä töistäni ja intensiivisistä vapaa-ajan harrastuksistani, niin laitoin tulemaan tällaisen yleisluontoisen kommentin, joka mahdollisimman hyvin ottaa huomioon sekä avaukseeni liittyvän mielenkiintoisen teeman ja viime aikoina siihen kommentoivien lerppahuuliapinoitten (huulet lerpallaan kun ei tiedä, uskaltaako hakea postia, kun oli jotkin (varmasti suden) jäljet pihamaalla) hysteeriset kommentit.
04.08.2015 00:38
Noh, pitää itse Mestarilla taas vähän yrittää rauhoitella tilannetta, kun keskustelun tasoa laskee hysteeristen, sutta pelkäävien apinoitten lauma ja joukkohysteria. Susianalyysini väkevyys on tämän tottakai saanut aikaan.
On siis totta, jotta Malesiaan lähden syyskuussa (mm naureskelemaan sutta pelkäävälle suomiapinalle). Suunnitteilla on heti tämän jälkeen maakuntareissu Susianalyysin kannalta tosi saastuneelle alueelle, joko Kuusamoon taikka Suomussalmelle. Tuolloin pitää taas ihan henkilökohtaisesti kohdata naamakkain sutta pelkäävä apina sekä kerätä aineistoa Susianalyysia varten. Ilmoittelen sitten myöhemmin, miten nämä asiat menevät ja tottakai lähettelen matkaraporttia kuulumisistani.
04.08.2015 00:21
"olen kahteen kertaan kysynyt"
Heh heh, jouat kyllä apina kysymään kolmannenki kerran. Ja kysele tollo niin paljon ko sielu sietää kun kerran olet tuommonen kyselyiässä oleva tollojen tollo ja vieläpä tuommonen tärähtänyt ilme typerällä naamallasi siinä tyhmiä kyselet, hullujen hullu ja tolloista tolloin kyselijä.
31.07.2015 17:38
31 / 106