Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
porovahinkoja? heh heh
Nam nam namia. Kylläpä tosiaan tulee hyvä mieli kun sudet ovat päässeet raatelemaan tyhmiä poroja. Nyt maistuu taas puoliraaka lammas ja pari snapsia.
07.01.2011 21:10
se vaan jutustelen susien kanssa, ouuuu....ouou ouuuuuu.....uuuuuuuuu....
07.01.2011 08:58
onhan esim. moottorikelkankin käyttö petojahdissa KIELLETTY, mutta silti se mahtaa olla yleisin tapa pallinaamojen keskuudessa metsästää sutta.
07.01.2011 08:56
esittämiisi kysymyksiin tosi asiallisesti ja syvää järkeä käyttäen, kuten susianalyysiin yleensäkin kuuluu. Otappa ihan rauhallisesti nyt, älä panikoi ja keskity.
1) Kuka muu käyttää syöttiä kuin metsästäjä. Ihan sama mitä eläintä metsästää. Jonkin sortin metsästäjä joka tapauksessa syötin käyttäjä on.
2) Enhän niin ole väittänytkään. Syötti tuskin vaan oli koiralle tarkoitettu. "Omalla lääkkeellä" tarkoitin, jotta metsään meni, heh heh. Nyt kainuulaispoliisiakin kiinnostaa kun koira on kuollut. Älytöntä on, että kun tässä maassa on varmaan kymmeniä tuhansia koiria, niin kuolemasta syntyy tällainen haloo. Jos maassamme olavista muutamasta ylväästä sudesta yksi olisi kuollut myrkkyyn, niin susiuskovainen poliisi olisi ummistanut silmänsä.
3) Mitä tahansa elukkaa, kuten jo mainitsin. Ei sillä ole merkitystä.
4) minullakin on (kuten olen aiemmin maininnut) pikkunen koira, jonka suurinta hupia on saada haukkumisella poroja paniikkiin. Minä päästän koirani usein autosta juoksentelemaan ollessamme ajelulla poroalueella. Toki olen Kiinassa matkustaessani käynyt paikallisessa koiraravintolassa vähän herkuttelemassa. Näistä reissuista löytyy myös mainiota materiaalia tältä palstalta.
06.01.2011 22:03
"fiksulla" tarkoitan tässä yhteydessä lähinnä itseäni.
02.01.2011 17:59
ihmeessä se jäi epäselväksi? Etkö tiedä mitä paskasakki tarkoittaa? Ja jos joku puolue pitää valita niin olkoon se sitten vaikka perussuomalaiset. Väitän edelleen, jotta suurin osa (lähes kaikki) petopelkureista kuuluu keskustapuolueeseen. Ja vielä kerran. Varmaan tiedät, mitä mieltä minä olen petopelkureista niin jäikö vielä jotain epäselvää?
02.01.2011 17:58
sivaltaa aika osuvasti jälleen? Sinä olet äänestänyt keskustaa, heh heh sutta pelkäävä maalaispallinaama.
02.01.2011 16:49
vaan salaa hinttailemassa jahtikavereittesi kanssa mutta tietäsitpä mitä emäntäsi hommaa sillä aikaa, heh heh.
01.01.2011 17:47
analyysini on entistäkin syvällisempää. Apinalla pitää nyt keskittyä, jottei tipahda kärryiltä.
01.01.2011 16:15
on paukuttelusta päätellen kuin sorsajahdissa, ei vaan tule yhtä paljon ruumiita ja raajarikkoja. Sädetikkua vaan metsästyskoiran perseeseen niin saadaan hirvet paremmin liikkeelle. Minä paskat välitän paukkeesta. Kunhan aikanaan julkaisen Susianalyysin (osat I-V), niin se on sellainen pommi, jotta hiekka pöllyää ja paska valuu pelkurin lahkeesta.
31.12.2010 18:09
jäi mainitsematta koillismaa. Siellä niitä susiuskovaispallinaamoja vasta asuukin.
31.12.2010 17:32
"en siis sano:) mitään:) kun minulla ei ole mitään sanottavaa:):):)" ja vielä kerran ;)
31.12.2010 12:05
Sinä et näköjään osaa edes lukea. Olenko jossain kohtaa väittänyt, jotta "naurettavaa" tapporahaa ei olisi korotettu? Metsästäjäliiton materiaali vain on hysteeristen ja tyhmien apinoitten surkuhupaisaa propagandaa, jolla yritetään pelotella ihmisiä.
30.12.2010 05:09
nyt viitsikö olla noin lapsellisia, heh heh. On täysin selvää, jotta 100% salametsästäjistä on myös muuten metsästäjiä. En kuiteskaan väitä, että ihan 100% metsästäjistä olisi myös salametsästäjiä. Mutta päissään 100% kuiteskin on metsästäjistä yleensä.
29.12.2010 21:13
Miten (sala)metsästää, jos ei ole metsästäjä? Jos ylipäätänsä metsästät, niin etkö silloin ole metsästäjä? Ei taida apina tietää, onko kohta juhannus vaiko uusi vuosi, heh heh. Ja jos itse katsot peiliin niin apinan lerppahuulethan siellä heiluvat.
29.12.2010 19:35
pallinaamapelkuri. Jokos olet katsonut, näkyykö tontillasi yöllisiä eläinten jälkiä? Älä kuitenkaan panikoidu, vaikka jälkiä olisikin. Ne eivät välttämättä ole suden jättämiä. Onhan liikkellä myöskin pataan joutavia irtorakkeja, jäniksiä, oravia jne... Eivät kaikki jäljet ole suden jättämiä.
JA HEH HEH, lähteeksi laitat metsästäjäliiton kärpäsen surinaa, heh heh heh, tosi vakuuttavaa, heh heh.
29.12.2010 05:54
petohysteerikkojen ja metsästäjien juttuihin verrataan, niin Lankisen jutut ovat erittäin asiallisia. Eikä tarvi edes verrata, niin Lankinen on oikeilla jäljillä pohdiskeluissaan. Hysteerikkojen järki vaan on sumentunut.
28.12.2010 22:30
mikkihiiretkö täällä leikkivät salapoliisia, heh heh? Ja Susianalyysi se vasta asiallista ja tieteellistä tavaraa onkin, sitä ei vaan tyhmempi ymmärrä.
28.12.2010 13:40
laudalla oleva mömmö on petopelkurin hätäpaskaa ja ainut kaatunut nappula on paskassa kelluva pelkurin kuningas (luovutus). Minä todellakin lennän raikkaine ajatuksineni kaiken tämän surkeuden yläpuolella.
27.12.2010 21:09
ei ole minun juttuja, mutta tuossahan oli paljon asiaa.
27.12.2010 21:06
81 / 106