mikkinnu

mikkinnu profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 17v sitten
261 aloitusta · 2108 kommenttia
esittämiisi kysymyksiin tosi asiallisesti ja syvää järkeä käyttäen, kuten susianalyysiin yleensäkin kuuluu. Otappa ihan rauhallisesti nyt, älä panikoi ja keskity.

1) Kuka muu käyttää syöttiä kuin metsästäjä. Ihan sama mitä eläintä metsästää. Jonkin sortin metsästäjä joka tapauksessa syötin käyttäjä on.

2) Enhän niin ole väittänytkään. Syötti tuskin vaan oli koiralle tarkoitettu. "Omalla lääkkeellä" tarkoitin, jotta metsään meni, heh heh. Nyt kainuulaispoliisiakin kiinnostaa kun koira on kuollut. Älytöntä on, että kun tässä maassa on varmaan kymmeniä tuhansia koiria, niin kuolemasta syntyy tällainen haloo. Jos maassamme olavista muutamasta ylväästä sudesta yksi olisi kuollut myrkkyyn, niin susiuskovainen poliisi olisi ummistanut silmänsä.

3) Mitä tahansa elukkaa, kuten jo mainitsin. Ei sillä ole merkitystä.

4) minullakin on (kuten olen aiemmin maininnut) pikkunen koira, jonka suurinta hupia on saada haukkumisella poroja paniikkiin. Minä päästän koirani usein autosta juoksentelemaan ollessamme ajelulla poroalueella. Toki olen Kiinassa matkustaessani käynyt paikallisessa koiraravintolassa vähän herkuttelemassa. Näistä reissuista löytyy myös mainiota materiaalia tältä palstalta.