jokos on hoblofoobikot menneet bunkkereihinsa raajat tutisten ja alahuuli vapisten.
Valoilmiöitä ja pauketta
5
246
Vastaukset
on paukuttelusta päätellen kuin sorsajahdissa, ei vaan tule yhtä paljon ruumiita ja raajarikkoja. Sädetikkua vaan metsästyskoiran perseeseen niin saadaan hirvet paremmin liikkeelle. Minä paskat välitän paukkeesta. Kunhan aikanaan julkaisen Susianalyysin (osat I-V), niin se on sellainen pommi, jotta hiekka pöllyää ja paska valuu pelkurin lahkeesta.
- ruikuli.
Puhu paskaa, hauku ketä tykkäät, näytä persettä maailmalle ja ole kusipää...kunhan perustelet miksi.
http://foorumi.haistapaska.com/forumdisplay.php?f=2 - Helsingistä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Joka uusivuosi noin 40 saa silmävammoja raketeista Helsingissä/art-1288359424247.html
Vaan herrajjumala jos yksikin pieni epäily tulee, että joku olisi voinut kuulla ASEEN pamahduksen metsästysaikana, niin jo ollaan harrastetta kieltämässä ja kutsumassa KARHU-ryhmää paikalle.
- uuden vuoden
rakettiemmuntojen jälkeen on kerralla enemmän raajarikkoja ja silmävammaisia kuin ammunnan ja metsästyksen parissa kymmeneen vuoteen yhteensä.
- neljäsosan
silomävammoista:
"Pääkaupunkiseudun osuus koko Suomen ilotulitteiden aiheuttamista silmävammoista on Silmälääkäriyhdistyksen vuosittaisen selvityksen mukaan noin neljäsosa. Vammojen määrän lähestynee näin neljääkymmentä (viime vuonna 42 silmävammaa)"
mutta mitenkäs räjäytetyt postilaatikot, tulitteiden aiheuttamat tulipalot, käsivammat ym... Moniko takki palaa ja tulee "läheltä piti" ??? Itse olen nänyt muutaman, jossa on ollut ainesta vaikka mihin: Jos känninen uhooja naapurissa lähettää kädestä rakettia ja ei päästä lentoon vaan ajopanoksen jälkeen pudottaa paukun jalkoihinsa , niin ei kädelle varmaan hyvin käy... Ilman hanskaa... pönttö mikä pönttö. Vaan meneppä sanomaan niin saat turpiisi kun samanlaisia kännisiä uhoojia on kymmenen paukuttelemassa.
Toivottavasti mietti seuravana päivänä kun kättä kivisti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2562348- 1921704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä501389Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad581088- 41856
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä32821Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .26794Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23788Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647