Vapaa kuvaus

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: panssarijääkäri

Aloituksia

12

Kommenttia

3652

1. "Ei perustu pään sisäisiin kuvitelmiin. Jos sunkin kohdalle tulee niin tiedät mistä on kyse oikeasti!"

Paljastaisitko nyt että miten sen tietää? Onko sinulla jotain keinoa tarkistaa että kokemukseksi tarjoaa oikeaa tietoa eikä perustu vain pään sisäisiin kuvitelmiisi? Väistit kokonaan kysymykseni.

"Ei mulla muuta"

Kovasti nyt vaikuttaa että näkemyksesi perehtyy sokeaan uskoon omaan erehtymättömyyteesi.
  2. Voihan nyt sentään, unohdit kokonaan kertoa mistä tutkimuksiesta on kyse.
  3. "itsekään ole saanut
    todisteita näistä Jumalan valtakunnan asioista ja Jeesuksen
    teoista, ennen kuin vasta sitten, kun olin tullut sisälle
    Jumalan valtakuntaan."

Et tietenkään koska todisteet mielikuvitusasioista saadaan mielikuvituksessa. Selvähän se

"Sinä uskot ne, tai sinä olet uskomatta, se on sinun valintasi."

Eikä ole. Vai voitko sinä vain valita alkaa uskomaan ihmisten perusteettomia kirjoituksia vaikka avaruusolennoista tai tontuista?

"Mutta jos valitset epäuskon, sinä kaikkoat Hänestä,
    silloin Hänkin pysyy sinusta kaukana ettekä te kohtaa toisianne."

En mä voi vaan alkaa valita uskoa. Jos voisin, olisin edelleen uskossa jossa olin nuorena.
    Etkä muuten ilmeisesti usko siihen Jumalaan, josta Roomalaiskirje puhuu ja joka paaduttaa kenet tahtoo?

"Kuinka
    todennäköistä on, että minä olisin käyttänyt niin paljon
    aikaa ja nähnyt niin suurta vaivaa, kuin sivustoni tekstit
    ovat vaatineet , että olisin kirjoittanut ne valehtelu- ja eksytys
    motiivina???"

Tuskin kukaan kirjoittaa valehtelumotiivilla, mutta esim. tällä palstalla olen nähnyt lukemattomia uskovia, jotka täysin härskisti levittävät valheita motiivinsa julistaa uskoaan.
    Oletan kyllä että sinä olet vilpitön ja olet vain sokeasti ja kritiikittä mennyt uskomaan perättömiä väitteitä.

"Eikä näitä asiota voi itselleen edes kuvitella, luulotella
    eikä suggeroida niin, että ne tapahtuvat"

Kyllä voi, erittäin helposti, niin kuin tutkimukset ovat toistuvasti osoittaneet.

"kuulee sinua kun olet vilpitön etsinnässäsi."

Ja tässähän se juju on: en voi jutella vilpittömästi taholle jonka olemassaoloon en usko, enkä myöskään voi rukoilla sellaista vilpittömästi. Eli jotta voi uskoa, pitää jo valmiiksi uskoa.