Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt 16v sitten
144
aloitusta ·
13835
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Painit+todella+tärkeän+asian+kanssa.+Mietit,+että+elätkö+kuten+Kerho+elää+ja+opettaa,+oman+käsityksensä+mukaan??
Eikö+olisi+tärkeämpää+miettiä+sitä,+miten+Jeesus+opettaa,+se+tuo+Sinulle+ainoastaan+pelastuksen,+Kerho+ei.
Joh.+6:40+
Minun+Isäni+tahtoo,+että+jokaisella,+joka+näkee+Pojan+ja+uskoo+häneen,+on+ikuinen+elämä.+Viimeisenäpäivänä+minä+herätän+hänet."
Se+on+Jumalan+tahto.
Ihmisen+mielistely+Kerhossa+on+ihmisen+tahto.
Ja+Jeesuksen+luokse+et+pääse+uskomalla+Kerhoa,+vaan+ottamalla+Jeesuksen+vastaan+jolloin+löydät+myös+Jumalan.
Joh.+14:6+
Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.+
Oikea+uskon+mittarin+on+itse+Vapahtaja+ilmoittanut,+Matt+10
32+"Joka+tunnustautuu+minun+omakseni+ihmisten+edessä,+sen+minäkin+tunnustan+omakseni+Isäni+edessä+taivaissa.+
33+Mutta+joka+ihmisten+edessä+kieltää+minut,+sen+minäkin+kiellän+Isäni+edessä+taivaissa.
Häneen+voit+turvautua,+mutta+se+vaatii+rohkeutta,+tehdä+parannus+ja+tunnustaa+se+kaikkien+edessä.
Sinun+myös+pitää+muistaa+se+Jeesuksen+Sana,+jossa+Hän+vakuuttaa,+että+juuri+heikoimmat+ovat+Hänen+suurin+rakkaus,+sekä+esimerkki+uskossaan.
Sovit+hyvin+näihin+pelastuneiden+formaattiin.+Jätä+ongelmat+Jeesukselle,+Hän+on+jo+sovittanut+ne+Golgatalla,+taudit+mukaan+luettuna,+mutta+muista+ottaa+Hänet+vastaan.+Se+on+kolmen+tonnin+paikka,+ja+ilmaiseksi.
Jeesuksen+kasvojen+edessä+ei+tarvitse+hävetä,+Kerhossa+se+on+ainut+tapa+yrittää+pitää+hajoava+jengi+koossa.
Älä+puhu+synnin+poispanoa?+Se+on+vain+mantraa,+on+parempi+kun+et+tee+syntiä,+voimiesi+mukaan.+Jätä+sellainen+pelkkä+turhan+jauhaminen+ja+etsi+Jeesus+ja+kristitty+pieni+seurakunta.+Tämä+siksi,+koska+Sinulla+on+kireä+hirttoköysi+kaulassa,+valitse+itse,+annatko+sen+kiristyä,+kohta+se+tappaa,+vai+etsitkö+Jeesuksen+vapauden.
21.03.2018 19:27
Sakarjan+kirja+on+ns.+Eloon+jäämis-+kirojen+kirjoja.
Ne+ovat+hyvin+erikoisia,+sekä+eivät+juuri+koske+meitä+millään+tavalla,+paisti+se,+ettekä+ei+voi+luottaa+tulevaisuuteen,+ennen+kuin+tietää+menneisyyden.
Hän+kuuluun+VT;n+ns.+pieniin+profeettoihin.
Hänen+teoksensa+ei+ole+normaali+historiallinen,+teologinen,+pastoraalinen,+eli+ohjaava.
Hänen+kirjansa+jakaantuu+useisiin+eri+osiin,+ja+on+paljolti,+ennen+kaikkiaan+eka+jakso+täynnä+näkyjä,+lähes+kymmenen+näkyä.
Luvut+7-8+käsittelevät+sitä+elämän+laatua,+jonka+Jumala+haluaisi+antaa+omalle+kansalleen,+ja+nämä+sanat+sisältävät+monia+rohkaisevia+lupauksia+kansalle.+Se+oli+apuna+lohduttamaan+Uuden+Temppelin+rakentamisesta+johtuvia+vaikeuksia+ja+väsymystä
Kirjan+jakeet+auttoivat+evankeliumeiden+kirjoittajia+ymmärtämään+Jeesuksen+kärsimyksiä,+kuolemaa+ja+ylösnousemusta.+Siksi+he+lainasivat+kirjaa+kirjoittaessaan+Jeesuksen+viimeisistä+päivistä.
Mutta+Sak.+6;8?(+וַיַּזְעֵק+אֹתִי,+וַיְדַבֵּר+אֵלַי+לֵאמֹר:+רְאֵה,+הַיּוֹצְאִים+אֶל-אֶרֶץ+צָפוֹן--הֵנִיחוּ+אֶת-רוּחִי,+בְּאֶרֶץ+צָפוֹן.+)+Ja+hän+rukoili+minua+ja+puhui+minulle+sanoen:+katso,+pohjoisen+maan+kansat,+tuovat+henkensä+pohjoisessa.
Asia+on+kahtalainen.+
Normaalisti+siihen+aikaan+käytettiin+Persiasta+(Iran)+sanontaa+Itäinen+maa+ja+Egyptistä+eteläinen+maa.+Taas+pohjoinen+maa+oli+poikkeuksetta+Syyria.+Kuten+5+luku+valaisee+taustoja.
Maiden+määrittely+oli+paljolti+kiinni+kulkuneuvoista,+eli+jalan+kulkemisesta.
Mutta+Sakarjassa+on+hieman+eri+saundi,+eri+sanoma+kun+muissa,+jos+lukee+tarkasti.
Kuudennen+luvun+alussa+Hän+kirjoittaa+nähneensä+enkelin+kirjoittaman+kirjakäärön,+jossa+painotetaan+kirousta+Israelille;+3+Hän+sanoi+minulle:+"Se+sisältää+kirouksen,+joka+koskee+koko+maata.+Ties+kuinka+kauan+ovat+varkaat+jääneet+rankaisematta,+ja+pitkään+ovat+jääneet+rankaisematta+myös+ne,+jotka+vannovat+väärin."
Sitten+Hän+lupasi+näyttää+lisää:+4+--+Minä+lähetän+liikkeelle+kirouksen,+sanoo+Herra+Sebaot.+Se+menee+varkaan+taloon+ja+sen+taloon,+joka+on+vannonut+väärin+minun+nimeeni.+Kirous+jää+sinne+asumaan+ja+tuhoaa+koko+talon,+niin+hirret+kuin+kivetkin.+
Huomioi,+menee+Taloon,+ei+koko+kansaan.
Sitten+Hän+jakeessa+6+kertoo+kuinka+suureksi+maan+(eli+kaikkea+maata)+syntivelka+on+tullut,+jossa+ei+ole+uhrilahjaa?
Hän+myös+saa+tiedon,+että+jakeen+7+arkusta+tuli+nainen,+ja+Hän+tullaan+viemään+pois+kahden+muun+naisen+toimesta+Sinearin+maahan.
Siearin+maa+on+nykyinen+Irak+ja+kaupunki+Babylon.
Mutta+kaikki+nämä+on+jo+tuhottu+Jumalan+toimesta.
Sitten+hieman+lähemmäksi+varsinaista+kysymystä.
Neljännessä+näyssä+6;1-+8+on+jo+mukana+pohjoinen+maa.
Tarina+alkaa+siitä+kun+näyn+Hevoset+ensin+tulivat+Sakarjan+eteen+ja+oheen+heille+antoi+enkeli+(Jae+1)
Kuitenkin+kaikki+muut+hevoset+jäivät+lähialueelle,+eli+6+Mustien+hevosten+vetämät+vaunut+ovat+lähdössä+kohti+pohjoista+maata,+valkoisten+vetämät+länttä+kohti+ja+kirjavien+hevosten+vetämät+vaunut+etelään+päin."+
Eli+Egyptiin.
Muille+Hevosille+Hän+sanoi;+7+Kaikki+nämä+vahvat+hevoset+odottivat+innokkaina+käskyä+lähteäkseen+liikkeelle.+Herra+sanoi:+"Menkää+kiertelemään+maata!"+Niin+ne+lähtivät+kaikkiin+suuntiin.+
Mutta+yhden+Hän+erotti+(myös+etelään+menevän)+oli+Pohjoinen+8+Minulle+hän+sanoi:+"Paina+mieleesi+ne+hevoset,+jotka+lähtivät+pohjoista+kohti.+Ne+vievät+minun+henkeni+pohjoiseen+maahan,+jotta+se+vaikuttaisi+siellä."
Tässä+Hän+kertoo;+jotka+lähtivät+pohjoista+kohti??+Määränpäätä+ei+mainittu,+mutta+Hän+myös+jatkaa;++Ne+vievät+minun+henkeni+pohjoiseen+maahan,+jotta+se+vaikuttaisi+siellä."
Kuitenkin+enkeli+sanoo+Hevosten+tehtävän+fokuksen;+"ne+ovat+neljä+tuulta+taivaan+alla,+jotka+tulevat+ulos,+astumaan+kaiken+maan+hallitsian+eteen".
Henkihän+ei+ollut+tullut+silloin+”kaikkeen+maahan”,+vaan+oli+vain+Profeettojen,+kuninkaiden,+tuomarien+ja+Ylipappien+apuna,+joten+lepoa+Henkikin+tarvista.
Kuinka+ylös+sitten+”pohjoisen+hevoset+menivät”,+se+onki+jo+mielenkiintoinen+asia.+Siihen+sisältyy+Hengen+vienti+Pohjoiseen+maahan,+lepääminen+ja+palaaminen+Pohjoisesta+maasta.
Meneminen+pohjoiseen+maahan,+löytyy+Raamatusta+vain+kaksi+kohtaa+Sak+6;6+ja+8.+Jota+ei+ole+vahvistettu+UT;ssä.+Näin+se+voi+olla+metafora,+ja+siksi+ei+minua+fiksummat+ota+aiheeseen+juuri+kantaa.+Muutenkin,+tämä,+Ilmestys+ja+muitakin+kirjoja,+kuvaa+Hevosten+väreillä+seuraavaa;+Hevosten+värien+selittämisessä+on+yleensä+käytetty+hyväksi+Ilmestyskirjan+kuudennen+luvun+ratsastajia.+Siellä+punaiset+hevoset+merkitsevät+sotaa+(Ilm+6:4),+mustat+hevoset+nälänhätää+(Ilm+6:6),+valkoiset+hevoset+Jumalan+voittoa+(Ilm+6:2)+ja+harmaat+hevoset+(Sakarjalla+kirjavat+hevoset)+kulkutauteja+(Ilm+6:8,+myös+vertaa+2+Sam+24:11-15).
Mutta+se+on+kaikkien+todellisten+Raamatun+tutkijoiden+tiedossa,+että+Suomessa+on+yksi+maailman+suhteellisesti+mitattuna+vahvin+Israelin+diasporallisten+alue,+ja+kuten+Sakarja+kertoo+tuskasta+rakentaa+uusi+Temppeli,+jota+ei+ole+vielä+rakennettu,+se+viittaa+selvästi+diasporan+loppuun,+eli+Israelin+paluuseen.
Hengen+lepääminen+”pohjoisessa+maassa”+on+ihmiselle+käsittämätöntä,+mutta+ei+Jeesukselle.+Hän+kertoo+miten+se+toimii;++"Tuuli+p
21.03.2018 15:02
Missä+se+on+Raamatussa+ilmoitettu?
21.03.2018 09:44
Mitä+niistä+tarkoitat?
BND,+BfG+vai+MAD+järjestöä.
Olen+asunut+Saksassa,+ja+tiedän,+ettet+pääse+näihin+järjestöihin+sisään,+ennekuin+sinulla+on+2+asteen+luokitus.
Soopaa,+mikä+soopa+kuten+Sinulta+normaalistikin.
Korjaan+vielä,+että+rekka+tarkoittaa+suomeksi,+joka+luokitellaan+N2+tai+N3,uokkaan+ja+perävaunut++P3,+tai+O4.
Nämä+ns.+”räjähderekat”+on+ulokemailla+yleensä+N2+luokan+ajoneuvoja,+rekat+ei+niitä+notku+hoitamaan,+eikä+niillä+ole+lupaa+uskomaillakaan+keskustoihin.
Olet+katsonut+liikaa+elokuvia.
21.03.2018 08:30
Amen.
21.03.2018 08:18
Tajua+jo,+että+siinä+kristillisessä+yhtesössä,+jota+Joona+ryhmänä+kutsutte,+on+ainakin+900+jäsentä+jo.
Mikä+tärkein,+Jeesus+on+sen+joukon+kulmakivi.
21.03.2018 08:16
Vielä+kerran;+Miten+todistat+Helvetin+olemassa+olon,+7000v.
20.03.2018 07:41
Kertokaa,+te+jotka+niin+hyvin+olette+kirjanne+lukeneet,+kutsuiko+JEESUS+isäänsä+NIMELTÄ.+
Pater,+on+Isä
Patros.+Isän+alkutekstin+nimi,+taivutus+Isän.
Pater+on+myös+käännetty+Isäni+muotoon,+kuten+Isä+meidän+rukouksessa.
Herra+ja+Jumala+ovat+ikään+kuin+titteleitä,+kuten+Jumala.
Vanhassa+Testamentissa+Jumala+oma+nimi+on+joko+”+Minä+olen+mikä+minä+olen”,+tai+Jahwe,+Uudessa+testamentissa+Jeesus+sanoo+olevansa+Jumala+Jumalasta,+sanoen+”minä+olen”.
Jeesus+ei+käyttänyt+Isästä+nimeä+Herra.
Vanhemmissa+käännöksissä+se+on+väärin,+tieto+on+lisääntynyt+käännöksissä+löytöjen+sekä+perehtymisen+osalta.
Jeesus+on+kaikkivaltias+nyt,+ei+Jumala+(Matt+28;17).
Tuskin+se+rikos+on.+Jos+katolisuutta+aletaan+tutkia,+niin+se+lopetettaisiin,+jos+olisi+siihen+mahdollisuutta.
20.03.2018 07:39
>>Mikä+"silmäterä"+on+ydinasevaltio+ISRAEL+nykypäivinä.+***
Tässä+Jumalan+liitot+Israelin+kanssa+(SRK;n+kanssa+ei+yhtään,+eikä+tule)
4.+ISRAEL+—+laer"f.yI
(2Ms+19-20,+24:1-18,+34:10-17+ja+5Ms+29-30)+
Liitto+Israelin+kansan+Mošen+välityksellä+Siinain+vuorella.+Tämä+liitto,+sekä+Tooran+ja+Luvatun+maan+antaminen+Israelille,+ovat+vahvistus+Abrahamin+liitolle.+Tässä+liitossa+koko+Israelin+kansasta+tehtiin+pappiskansa+(2Ms+19:3-6),+mutta+kuitenkin+Herran+palveleminen+Ilmestysmajassa+annettiin+vain+Aaronin+pojille+ikuisesti+ja+vain+heille+kuuluu+ns.+Leeviläinen+pappeus+(esim.+2Ms+28-29,+32:25-29,+39:1-31+ja+Jer+33:14-26).+Herra+uudisti+tämän+liiton+Mooavin+maassa+ennen+kuin+Israelin+kansa+
pääsi+luvattuun+maahan+(5Ms+29-30).+
Sitten,+onko+Jumala+valehtelija?
2.+Moos.+3:15+
Jumala+sanoi+vielä+Moosekselle:+"Sinun+tulee+sanoa+israelilaisille:+'Jahve,+Herra,+teidän+isienne+Jumala,+Abrahamin,+Iisakin+ja+Jaakobin+Jumala,+on+lähettänyt+minut+teidän+luoksenne.'+Se+on+oleva+minun+nimeni+ikuisesti,+ja+sillä+nimellä+minua+kutsuttakoon+sukupolvesta+sukupolveen.
>>Missä+näitä+harhaoppisia+kasvatetaan.+**+Eiköhän+ne+kasvateta+valtaosin+Suomessa,+jossain+Afrikassa+on+alle+kymmenen,+jaa,+ja+Ruotsissa,+eli+siellä+missä+SRK;+yrittää+pysyä+hengissä+hajoamiseltaan.
>>Järkeäkin+olisi+hyvä+käyttää,+edes+joskus+?**+Juuri+näin+ja+edes+sidokseksi+Raamatun+oppeja.
>>Apostolien+aikainen+ISRAEL+on+aivan+eri+asia,+joka+ei+liity+meidän+aikaamme+ollenkaan.+**+Silmäterä+on+aina+silmäterä.+Niin+Jumalalla+kun+Sinullakin.+Israel+on+aina+Israel.
>>Ainoa+Israelilaisten+toive+on+"Maailman-valta"+USAn+veljeskuntien+avulla.+Koko+Trumpin+hallitus+on+heistä+koostunut.**+Nyt+pitää+sanoa+jo,+lopeteta+tuo+juominen,+hakeudu+hoitoon,+heti+nyt+aamulla.
20.03.2018 07:25
Jos+näin+on,+että+ripottelussa+tulee+Jumalan+Lapsia,+silloinhan+tilanne+olisi+se,+ettei+sen+enmpää+tarvitse+kilvoitella.
19.03.2018 20:21
Kuuluiko+Heikki+Saari,+Lepistö,+Reinikainen+yms+heihin?
Hehän+veivät+koko+Kerhon+harhateille?
Kenen+kanssa+he+homoilivat,+onko+tieto+varma.
19.03.2018 16:12
Mistä+sinä+sen+"katteelisen"+tempasit,+en+ainakaan+minä'+ole+asiasta+mitään+Sinueel+puhut.
En+ole+rikka,+enkä+pieni.+N+180cm+ja+sata+kiloa,+treenattua+lihaa,+miltä+tuntuu+ilman+katkeruutta?
19.03.2018 14:33
En+tarvitse+sinun+perverssiä+luonnedintaa+olemuksestasi.
Älä+vertaa+minua+itseesi.+
Oletko+katkera+jostain?
19.03.2018 14:17
Oliko+tuo+vastaus+asiaan,+vai???
Oletko+katkera.+Älä+itke+äiti+tulee+kohta.
19.03.2018 14:16
Jotain+on+vialla,+sillä+Raamattuhan+ei+ole+muuttanut+oppiansa+mihinkään?+Se+on+sama,+jonka+keskus-+sanoma+on+se,+että+Jeesus+on+Herra,+kuningas+ja+Vapahtaja.
Hän+on+myös;
Joh.+14:6+
Jeesus+vastasi:+"Minä+olen+tie,+totuus+ja+elämä.+Ei+kukaan+pääse+Isän+luo+muuten+kuin+minun+kauttani.+
Turha+ongelmista+on+Kolmiyhteistä+Jumalaa+syyttää,+vaan+Kerhon+maallikko-+johtajia.+He+ovat+niitä+korvasyyhyimisä.
Siellä+se+syntipukki+lusmuaa.
Ei+uskovien+keskuudessa+ole+mitään+eri+äänenpainoja,+ne+on+vain+Kerhon+ongelma,+eikä+syyttä.
+>>Seurakuntaoppikaan+ei+ole+enää+kaikille+selvä.+**+Mitä+tällä+tarkoitat?
Mitä+sillä+on+väliä,+miten+Jeesuksen+löytää,+se+ei+ole+ele+olennaista,+vaan+se,+että+Hakeutuu+kasteelle,+kuten+moneen+kertaan+UT.+sen+sanoo+ja+lähtee+seuraamaan+Jeesusta.
Jumalan+seuraaminen+ei+ole+mahdollista+Raamatun+mukaan+nyt.
>>+Osa+opettaa+sellaista+oppia,+että+synnit+voi+saarnata+kuka+tahansa,+kunhan+sanamuoto+on+oikea.**+Eikö+olekin+törkeitä??+Ei+Raamattua+voi+niin+raiskata,+sehän+sama+kun+hevonen+veteen+paskan…taisi.+Kukaan+ihminen+ei+Raamatussa+menetellyt+niin,+että+olisi+jollekin+synnit+anteeksi+saarnattu.
Mistä+sen+repäisit?
>>On+olemassa+myös+niitä,+jotka+väittävät,+että+pelkästään+lukemalla+voi+jo+päästä+osalliseksi+Jumalan+valtakunnasta.+**
Ensiksi,+koska+Jumala+vetää+ihmistä,+on+aivan+sama,+vaikka+Hän+ei+olisi+kuullutkaan+Jeesuksesta,+Hän+etsii+Hänet+ja+antautuu+Hänen+opetuslapsekseen+ja+hakeutuu+myös+kasteelle.
Se+ei+lahkoja+tarvitse.+Ne+sekoittaa+koko+hyvän+homman.
Sinä+et+ole+edes+nähnyt+Jumalan+Valtakuntaa,+sitä+johtaa+Jumala,+eikä+ihminen,+se+tulee+aikoinaan+Israeliin,+Jumalan+kanssa,+kun+aika+on+täysi,+eikä+koske+SRK;ta+mitenkään+erityisesti.
Israelia+kylläkin.
Älä+vaan+puhu+tuosta+JV;sä+kenellekään,+ettet+joudu+hullun+maineeseen.
Se+on+totta,+ettei+PH;N+”virkaa”+ymmärretä+juurikaan.
Siinä+olet+oikeassa;+Herra+Jeesus+Kristus+antoi+aikoinaan+Pyhän+Hengen+omille+opetuslapsilleen+sanoen,+ne,+joille+te+annatte+synnit+anteeksi,+ne+ovat+myös+taivaassa+annetut.+Ja+ne,+joilta+te+pidätätätte,+ne+ovat+myös+taivaassa+pidätetyt.**+Mutta+SRK;sta+ei+mainittu+mitään+ja+yksikään+opetuslapsi+ei+saarnannut+syntejä+anteeksi+kenellekään,+vaikka+VL+maallikkosaarnaajat+niin+väittää,+Saulille,+Hoviherralle+ja+lähes+kaikille.
Muista+aina,+ettei+Jeesuksen+aikana+ollut+lestadiolaisia,+joten+he+hoitivat+asiat+oikein,+ilman+soopaa.
>>Huolena+on+se,+että+jos+vääränlaiset+opetukset+saavat+liikaa+jalansijaa+keskuudessamme,+Jumala+voi+viedä+kultaisen+kynttiläjalan+muualle.**+On+ihmeellistä,+ettei+Jumala+ole+puhunut+yhdellekään+pakanalle+koskaan+mitään?
Miten+Hän+teille+puhuu,+kovaäänisen,+vai+nauhurin+kautta?+Olisi+mielenkiintoista+tietää.
>>On+myös+ekumeenista+ajattelua;+kun+kerta+voi+tulla+monella+tapaa+autuaaksi,+niin+voimmehan+me+käydä+körttiseuroissa+ja+vaikka+missä.+**+Näinkö+ne+sinua+opettaa,+pane+stoppi+ja+naura+heille.
Joh.+17:21+
Minä+rukoilen,+että+he+kaikki+olisivat+yhtä,+niin+kuin+sinä,+Isä,+olet+minussa+ja+minä+sinussa.+Niin+tulee+heidänkin+olla+yhtä+meidän+kanssamme,+jotta+maailma+uskoisi+sinun+lähettäneen+minut
Tämäkin+osoiteta+sellaisen+opetuksen+sulkevan+teidät+kristittyjen+ulkopuolelle,+kuten+saatana+on+sinne+heitetty.
>>Kuitenkin+monilla+tällaisilla+ekumeniaan+taipuneilla+usko+lopulta+jää,+kun+tilalle+ei+löydykään+vastaavaa+uskovaisten+yhteisöä.+**+olet+naurettava.+Tunnen+lukemattomia,+jotka+ovat+löytäneet+Jeesuksen+Rauhan+kristillisissä+kirkoissa,+eivätkä+koskaan+ajattele+palaavansa+Kerhoon,+Vapauteen+Jeesus+meidät+vapautti,+ei+Kerhon+ikeeseen.
Niin,+järki+voitti+ja+Jeesus+löytyi+ja+pakko+on+suvi+festareilla+käydä,+kun+on+niitä+taloudellisia+velvoitteita,+pankkien+ristientakaamiset+yms.+Muuten+ne+laukeaa+heti.
19.03.2018 14:15
Mitä+hullua,+kristityillä,+jotja+seuraavat+Jeesusta+ei+ole+kirosanoja.
Suunatnne+on+väärä,+kiroilla+tupakka+suussa?
Miettikää+nyt+vähän.
19.03.2018 13:43
Onko+Sinulla+osittaa+Raamatun+valossa,+missä+ilmenee+helvetin+ikä+7000v.+Olisi+hiena,+jos+nimeäisit+sen+asukkaitakin.
Myös+missä+selviää+Kirjan+mukaan;+Jumala+kulkee+taivaassa+hymisten+kaunista+virttä?+Virsihän+vain+satakunta+vuotta+vanha+keksintö?
Ja+jos+katsotaan+tulevaisuutta,+missä+on+tieto+siitä,+että+hurskas+ei+pääse+iankaikkisuuteen?
Missä+Uudessa+Testamentissa+Jumala+on+kertonut+olevansa+kaikkivaltias?
+
Missä+Raamatussa,+lähinnä+UT;ssa+ilmenee,+että+Jumala+tuomitsee+yksittäisiä+ihmisiä.
Taidat+olla+aika+sekulaari+vekkuli.
19.03.2018 08:29
Niin+Hän+kirjoittaa.
Kiitos.
18.03.2018 22:30
Panempa+kohdan,+saat+alkuperäistä+tietoa.1.+Kor.+14:4+
Kielillä+puhuva+rakentaa+itseään,+profetoiva+rakentaa+seurakuntaa.
18.03.2018 22:17
Ei+ole+niin.
Kielillä+puhuja+rakentaa+itseään,+Pavalin+mukaan.
18.03.2018 22:12
91 / 692