kopittelija007

kopittelija007 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kopittelija kopittelee... ;) http://otakoppi.webnode.fi/

Liittynyt 16v sitten
32 aloitusta · 7984 kommenttia
Niin uni on uni mutta jos unen näkijä ottaa sen niin todesta että lähettää siitä kirjeen pojalleen ja uskoo henkilön olevan hänen kuollut miehensä ja että uni on ns. "profetiallinen uni" ja vielä että se vaikuttaa ihmisen tekemisiin ja menemisiin, niin sehän on uskomista, että kuolleet voivat ilmestyä ihmisille !

Ja näin nähtävästi on käynyt Ellenille miehensä kuoleman jälkeen ! :O
Ai Jeesus vai ? ;D
Alun perin 144 000 Israelin pyhään kuului Ellenin opin mukaan vain oikeat pyhät seitsemännen päivän adventistit ja "ovi oli suljettu" muilta ! :O

Vrt Joh Ilm 7:4,9

sivu 22

Aikoessamme käydä sisälle pyhään temppeliin Jeesus koroitti hellän äänensä ja lausui: »Ainoastaan 144,000 saavat astua tähän paikkaan», ja me kajahutimme: »Halleluja».

JA TÄSSÄ TUOMITAAN NE JOTKA VIETTÄVÄT HERRAN PÄIVÄÄ SUNNUNTAINA !

sivu 38.

"Näin, ettei Jumala ollut muuttanut sapattia, sillä hän ei milloinkaan muutu. Mutta paavi oli sen muuttanut seitsemänneltä päivältä viikon ensimmäiselle päivälle, sillä hän oli muuttava ajat ja lain,
[32-33]
MYÖHEMPIÄ NÄKYJÄ 39
Ja minä näin myös, että jos Jumala olisi muuttanut sapatin seitsemänneltä päivältä ensimmäiselle päivälle, olisi hän myös muuttanut sapattikäskyn kirjoituksen kivitauluissa, jotka nyt säilytetään arkissa, taivaallisen temppelin kaikkein pyhimmässä, ja sapattikäsky olisi kuulunut näin: Ensimmäisenä päivänä on Herran, si- nun Jumalasi, sapatti. Mutta minä näin, että kirjoitus oli tarkalleen samallainen kuin sekin, minkä Jumala oli omalla sormellaan kirjoittanut kivitauluihin, jotka hän oli antanut Moosekselle Siinain vuorella ja joissa sanot- tiin: »Mutta seitsemäntenä päivänä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti.» Minä näin, että pyhä sapatti on ja tulee jatkuvasti olemaan erottavana muurina Juma- lan totisen Israelin ja uskottomien välillä. Näin, että sapatti on se suuri kysymys, joka liittää yhteen Juma- lan rakkaiden ja odottavien pyhien sydämet. Minä näin Jumalalla olevan lapsia, jotka eivät tunne eivätkä pidä sapattia. He eivät ole hylänneet sitä kos- kevaa valoa. Ahdistuksen ajan alussa meidät täytet- tiin Pyhällä Hengellä lähtiessämme julistamaan sa- pattia täydellisemmin.1) Tämä saattoi kirkot ja nimi- adventistit* raivon valtaan, koska he eivät voineet ku- mota sapattitotuutta. Siihen aikaan kaikki Jumalan valitut näkivät selvästi, että meillä oli totuus, ja he lähtivät ulos kärsien vainoa kanssamme. Minä näin miekan, nälän, ruton ja suuren sekasorron maassa. Jumalattomat luulivat, että me olimme tuottaneet nuo tuomiot heidän ylitsensä, ja he ryhtyivät pitämään neuvoa keskenään vapauttaakseen maan meistä, siten muka ehkäistäkseen pahan riehumisen. Ahdistuksen aikana me kaikki pakenimme kaupun- geista ja kylistä, mutta jumalattomat vainosivat meitä tunkeutuen aseineen pyhien asuntoihin"