Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
alajou
alajou
alajou
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt 16v sitten
0
aloitusta ·
5
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täällä+Pohjanmaalla+homma+pelaa.+Toinen+kausi+menossa+ja+homma+toimii.+Muurari+Arto+Kivistö+Alavudelta+muurasi+Trio+takan.+Otin+sen+ilman+niitä+alaosan+lohkokiviä.++Nyt+on+valkoista+pintaa+ja+hiottua+mustaa+graniittia.++Tyylikäs+ja+hyvä+lämmönlähde.+Kaks+takkaa+160+neliön+talossa+käytössä.+Toinen+on+Nunnauuni.++Kyllä+tämä+Trio+pesee+tuon+rakoilevan+Nunnauunin+mennentullenjapalates+ja+joka+lajis.++Luin+näitä+uskomattomia+pettymystarinoita+,+mutta+mulla+oli+monta+tuttua+joilla+Uuniseppien+takka+toimi+hyvin.+Tein+silti+kauppasopimuksen+jossa+sitouduin+maksamaan+uunin+kerralla+ja+vasta+sitten+kun+se+on+valmis+ja+olen+siihen+tyytyväinen.+Riidan+ratkojaksi+halusin+kunnan+rakennustarkastajan.+Homma+toimi+hyvin+kaikinpuolin.+Täällä+Pohjanmaalla+uskaltaa+tilata+Uuniseppien+takan,+tosin+Kivistö+muuraa+pitkästäkin+tavarasta+,+enkä+epäile+hänen+kykyään+millään+tavoin.
29.01.2018 01:00
Täällä+Pohjanmaalla+homma+toimii.
Miellyin+Uuniseppien+kauniisiin+malleihin,+kun+Tulikivi+oli+pilannut+Kerman+Saven+malliston.+Vuolukivitakkaa+en+huolinut.
Etsin+isompaa+ja+painavampaa+takkaa+kuin+mitä+mallistossa+oli.+Seinäjoen+myymälässä+minulle+esiteltiin+malli+Trio.+Otin+sen+kolmella+korotuksella+massan+takia.+
Oli+kuulemma+vientimalli.
Arto+Kivistö+Alavudelta+muurasi+sen+kolmessa+päivässä.+Nyt+ollut+käytössä+vuoden+ja+voin+sanoa+että+täysin+tyytyväinen+olen.
Homma+toimi+aikataulun+mukaan,+pienet+puutteet+alkuperäisessä+lähetyksessä+tulivat+seuraavaksi+päiväksi+ja+lastauksessa+rikottu+lasiluukku+samoin.
Halvemmaksi+varmaan+tulisi+muurauttaa+takka+"pitkästä+tavarasta".+En+vain+ennen+Kivistöä+tuntenut+sellaista+muuraria+jolta+homma+olisi+onnistunut+varmuudella.
Vanhoilta+parroilta+oli+motiivi+jo+loppunut+ja+nuorempaa+en+tuttavapiiristä+löytänyt.
Tämä+Trio+on+pääasiallinen+lämmönlähde+170-180+neliön+talossani.
27.09.2016 11:31
Mutta enpä lähde tikkutulia pitämään ja luukkuja vahtimaan. Uuniseppien 2x korotettu Trio tilattu. Massaa lähes kolme tonnia, oliviinikivisementtiä, mustaa hiottua graniittia ja valkoista pintaa. Iso pesä mihin mahtuu kunnolla poltettavia puita, eikä mitään kissa-hiiri leikkejä. Kovasti oli tosin Uunisepillä reklamointia, paitsi täällä Eteläpohjanmaalla. Monelta Uuniseppien entiseltä asiakkaalta kysyin ja tyytyväisiä ovat. No tosin kauppakirjassa sovittiin ehdot , että oikein mitään mokia ei pysty sattumaan kummallekaan, ei Uunisepille eikä tietysti myöskään itselle.
20.09.2015 12:44
Kuluu se jos pitää hauskaa. Kuten Herra Turhapuro totesi, hauskanpito maksaa 10000n mk/ tunti. jos kuluu yhtään vähemmän väliin jää ikäviä sekunteja.
Vastaus kysymyksen mukaan.
19.06.2011 22:44
Se on tämä EU ja itsenäisyyden ja oman päätösvallan menetys mikä nostaa persuja.. Tavalliset kaduntallaajatkin jo tajuavat mitä nämä poliitikot on niille markkinoinu.
Hetken kuluttua persut on vaan niin kovin yksin. Ikävä kyllä.
17.03.2011 22:28
1 / 1