alajou

alajou profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Liittynyt 16v sitten
0 aloitusta · 5 kommenttia
Täällä+Pohjanmaalla+homma+toimii.Miellyin+Uuniseppien+kauniisiin+malleihin,+kun+Tulikivi+oli+pilannut+Kerman+Saven+malliston.+Vuolukivitakkaa+en+huolinut.Etsin+isompaa+ja+painavampaa+takkaa+kuin+mitä+mallistossa+oli.+Seinäjoen+myymälässä+minulle+esiteltiin+malli+Trio.+Otin+sen+kolmella+korotuksella+massan+takia.+Oli+kuulemma+vientimalli.Arto+Kivistö+Alavudelta+muurasi+sen+kolmessa+päivässä.+Nyt+ollut+käytössä+vuoden+ja+voin+sanoa+että+täysin+tyytyväinen+olen.Homma+toimi+aikataulun+mukaan,+pienet+puutteet+alkuperäisessä+lähetyksessä+tulivat+seuraavaksi+päiväksi+ja+lastauksessa+rikottu+lasiluukku+samoin.Halvemmaksi+varmaan+tulisi+muurauttaa+takka+"pitkästä+tavarasta".+En+vain+ennen+Kivistöä+tuntenut+sellaista+muuraria+jolta+homma+olisi+onnistunut+varmuudella.Vanhoilta+parroilta+oli+motiivi+jo+loppunut+ja+nuorempaa+en+tuttavapiiristä+löytänyt.Tämä+Trio+on+pääasiallinen+lämmönlähde+170-180+neliön+talossani.