Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pitka1
profiilit
pitka1
pitka1
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ryönänjoki pihlajavedellä on kyllä aika hyvä autolla pääsee lähelle ja haukea tulee mukavasti
30.05.2012 06:48
ota ihmeessä yhteyttä uskon että en pety jätin viestin kaikille naisille ;)
04.08.2011 13:19
moi itse olen 34v atleetti mies ja toivoisin että löytäisin kaltaisesi naisen nautin nimittäin naisen nuolemisesta aivan äärettömän paljon haluaisin vaan antaa naiselle nautintoa kielellä vaikka olen hyvin varustettu niin se nuoleminen on asia mitä haluan tehdä jos haluat yhteyttä minuun niin tässä on s.postini
[email protected]
05.04.2011 07:28
hei itse olen 34v mies ja tykkään vaihtaa ajatuksia kanssasi elämän kaikilta osa alueilta ja toivoisin sinunkin vastailevan minua askarruttaviin kysymyksiin jos tunnet että olisin sopiva henkilö ajatusten vaihtoon niin ota yhteyttä s.postiini
[email protected]
05.04.2011 05:45
voisitteko kertoa hiukan itsestänne ja mieltymyksistä meillä nainen bi ja mies hetero ja meille sopii jos fiilis on kohdallaan niin kokeilla uusia juttuja olemme hoikkia siistejä ja hyvänkäytöksen omaava pari
05.11.2010 19:25
olisitko sä kiinnostunut tapaamaan meidät
04.11.2010 23:12
juu meillä vähän sama ongelma me ollaan 35v pari ja ollaan myös hoikkia ja kauniita ja meillä olisi tarkoitus löytää bi nainen meidän seksielämään mukaan mut ei sitten mistään löydä nainen on bi ja mies hetero olis kiva jos vaikka sä ottaisit meihin yhteyttä me ollaan estottomia ja kokeiluhaluisia
04.11.2010 22:38
me ollaan 30v pari ja me tahdottais kokeilla kolmen kimppaa missä olisi kaksi naista ja yksi mies nainen on bi ja mies hetero mut mistä löytää tähän nainen?
04.11.2010 21:31
1 / 1