Vai hakeeks kaikki 17-20-vuotiaat miehenalut täällä jotain ihan muuta?
Oon 18-vuotias tyttö Helsingistä, ja kaipailisin pojan näkökulmia joihinkin asioihin sekä ihan vaan juttuseuraa :) Löytyiskö sellasta, jonka lauseet ei rajottus vaan 1-2 sanaan ja jonka kaa vois oikeesti keskustella? Jos siltä tuntuu ni laita vaikka sähköpostiosottees keskusteluun.
Löytyskö asiallista keskusteluseuraa 17-20v. miehenaluista?
10
428
Vastaukset
- J33* The Boss
Eli oot 18v huora joka kaipailee hieman poikaseuraa? Kuinkas monta poikaa tarvitaan sut tyydyttämään?
Kelpaisiko 33v mies jolla on sitä kokemustakin? Lihaksia ja luoteja löytyy, roisi luonne ja raisu ulkonäkö ja varmasti saan sinut hihittämään ja kutiamaan niin perkeleesti :)
pistähän rohkeasti meiliä niin pian tyttöstä viedään pitkin kaupunkia taksilla että huh hah hei ja rommia pullo vai mitä sinä nyt halusitkaan? No, minä tarjoan! - ihmettelijä_
Aika selvästi varmaan ilmaisin että ihan vaan keskusteluseuraa haen :)
- sad.reaper
- icecube123
- 56456
lisääs [email protected]. Olen 17vee
hei itse olen 34v mies ja tykkään vaihtaa ajatuksia kanssasi elämän kaikilta osa alueilta ja toivoisin sinunkin vastailevan minua askarruttaviin kysymyksiin jos tunnet että olisin sopiva henkilö ajatusten vaihtoon niin ota yhteyttä s.postiini [email protected]
- nitse
[email protected]
Pistele sinne viestiä. :) - jasssssssss
Oon 17, kohta 18v poika, haen täältä ihan vaan juttuseuraa, ja tykkään keskustella kaikenlaisista asioista maan ja taivaan väliltä.
lisää mut, [email protected] jos kiinnostaa :) - ariparviainen
moi minä olen ari parviainen. Minä olen 19 vuotias poika ypäjältä. Minun kanssani voi keskustella, ihan mistä asioista vaan. Minä olen rehellinen, luotettava ja huumorin tajuinen. Lähetä sinäkin minulle sähköpostia kun ehdit. T: ari parviainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html634377Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2424132Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat223254Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1523248Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis653044Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos752859Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1182556Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana1542330- 472162
- 241810